Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

BERT: нове оновлення алгоритму Google. Як діяти далі?

1 хв. 03-01-2020

Компанія Google в кінці жовтня 2019 року представила світу масштабне оновлення свого пошукового алгоритму, яке отримало назву BERT.

Що таке BERT?

Результати пошукової видачі залежать від того, наскільки правильно Google зрозумів запит користувача. А користувачі не завжди формулюють запити відповідно до вимог пошукача. Тому була розроблена нова технологія — BERT.

BERT — це нова двунаправлена технологія обробки мови, яка аналізує всі слова запиту в залежності від інших фраз в реченні.

Дана технологія буде сприяти отриманню найбільш релевантних відповідей на запити користувачів незалежно від їх формулювання. Тобто тепер буде враховуватися повний контекст фрази, а не окремих слів.
Наприклад, на запити з локацією Google запропонує блок з картою, і компаніями з Google My Business:
Google My Business

Як вплине алгоритм BERT на ранжування і трафік?

Від Google не було офіційних заяв щодо зростання або падіння трафіку. Але він може посилити «нульові» позиції у видачі. А це спровокує падіння трафіку на сайт з органіки.
Ми вважаємо, що дане оновлення допоможе Google ще точніше підбирати відповіді для голосового пошуку і «нульової» видачі.
Локальному бізнесу рекомендуємо зареєструватися в Google My Business і максимально детально заповнити картку компанії.
Представники Google заявили, що нова технологія допоможе відшукати найбільш релевантні відповіді на найнизькочастотніші запити користувачів. Тому також рекомендуємо зосередитися на підборі і впровадженні їх на сторінки сайту.

Як зібрати релевантні низькочастотні запити?

Створення розділу Відповіді-Питання (FAQ) на сайті та оптимізація контенту під нішеві низькочастотні запити виділить Вас серед конкурентів і сприятиме виходу сайту на ТОПові позиції пошукової видачі.

Мікророзмітка FAQ на сайті

Мікророзмітка FAQ на сайті

Модуль FAQ на сайті

Модуль FAQ на сайті

При написанні та оптимізації текстів використовуйте НЧЗ (низькочастотні запити), які містять 3 і більше слова.

НЧ запити

Для визначення релевантних ключових запитів використовуйте назви товарів/послуг і локації. Наприклад:

  • де купити недорого смартфон в Києві;
  • купити смартфон асус зенфон макс про м2 в Києві;
  • купити смартфон з Китаю без передоплати в Києві;
  • купити смартфон ксіомі Редмен нот 8 Київ;
  • купити смартфон з потужною батареєю в Україні;
  • купити смартфон 3 гб оперативної пам'яті Київ.

Для пошуку запитів можна використовувати сервіси: Keywordtool, Serpstat, Ahrefs та ін. А також пошукові підказки і автозаповнення Google:

Пошукові підказки Google

Пошукові підказки Google

Автозаповнення Google

Автозаповнення Google

Особливу увагу приділяйте допоміжним фразам, які можуть використовувати користувачі: «дешево», «недорого», «як знайти», «по акції» і т.д.

Впроваджуйте їх в мета-теги і заголовки.
Важливо регулярно розвивати і розширювати свій бізнес і сайт, пропонувати додаткові товари/послуги. Наприклад, компанії які працюють з клієнтами (B2C) можуть розширити свій перелік послуг і перейти на рівень B2B. Це принесе Вам тільки переваги і приверне нових корпоративних клієнтів.

Висновок

Пошукові алгоритми постійно змінюються і удосконалюються, щоб максимально зрозуміти запит клієнта і надати найрелевантніші результати вже на «нульовій» позиції. Якщо зосередитеся на оптимізації локацій, Ви потрапите в ТОП видачі (Local Pack), і це буде сприяти залученню клієнтів з пошуку прямо в точки продажу!

Потрібна професійна розкрутка сайтів, яка буде враховувати алгоритми пошукових систем? Звертайтесь!

Коментарі
webmaestro
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?