Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Розкрутка сайтів в 2019 році: що нового?

8 хв. 10-05-2019

Інтернет постійно розвивається і у сфері SEO також з'являються свої особливості. У цій статті ми розповімо про світові тренди в просуванні сайтів 2019, в яких повинен орієнтуватися будь-який власник сайту і Seo-фахівець.

Фактори ранжування сайтів у 2019 році

Мобільна адаптація сайту

У 2019 успіх просування сайту на 50% залежить від оптимізації сайту під мобільні пристрої.
Ріст трафіку з мобільних пристроїв
З появою смартфонів почав рости й трафік з мобільних пристроїв:

Порівняння зростання мобільного трафіку 2018 і 2019 роки

Порівняння зростання мобільного трафіку 2018-2019
У зв'язку зі зростанням мобільного трафіку Google у 2018 році створив алгоритм Mobile First Index, який ранжує сайти в пошуковій видачі в залежності від наявності зручної мобільної версії.
Перевірити як Google бачить Ваш сайт (десктопну і мобільну версію) можна в Google Search Console:

Зручність сайту для мобільних пристроїв

Перевірити сайт на мобільну адаптацію допоможе сервіс Google Mobile Friendly:

Перевірка мобільної оптимізації

Не менш важливим є юзабіліті сайту, тобто зручність використання для користувачів:

  • вся інформація доступна і її легко знайти;
  • форми зворотного зв'язку працюють;
  • структура сайту зрозуміла;
  • дизайн сучасний;
  • і т.д.

Для перевірки зручності сайту можна встановити теплову карту кліків, наприклад Hotjar, Plerdy, Heatmap.me або ін.

Карта кліків Hotjar
Швидкість завантаження сайту не повинна перевищувати 2-3 сек. (в ідеалі 1,5 сек), інакше вся робота по просуванню сайту буде не ефективною.
Перевірити швидкість завантаження сайту можна в сервісі Google PageSpeed Insigh.

Google PageSpeed Insigh
Для прискорення мобільних сторінок рекомендується використання технології AMP (Accelerated Mobile Pages), суть якої полягає в розміщенні на сайт спеціальних тегів. Їх потім зчитує, запам'ятовує і кешує Google. Таким чином, сторінки будуть миттєво вантажитися.
Сайти, що використовують AMP завжди попереду конкурентів.
На жаль, застосовувати дану технологію можна не для всіх сайтів, а тільки лише для вузьких завдань і невеликих ресурсів.
Існують й інші варіанти збільшення швидкості завантаження сайту:

  • змінити хостинг на більш швидкий;
  • стиснути зображення;
  • налаштувати відкладене завантаження зображень (Lazy loading);
  • прибрати непотрібну графіку;
  • налаштувати кешування;
  • поліпшити скрипти та ін.

Ще більше якісного контенту і внутрішня оптимізація сайту

Унікальність і якість контенту досі залишається головною запорукою успішної розкрутки в Google. І з часом вимоги до якості контенту тільки ростуть.
На сьогоднішній час однієї оптимізації текстів під ключові слова недостатньо. Тексти повинні бути:

  • максимально унікальними (90-100%!): Перевіряти потрібно в text.ru і content-watch.ru;
  • читабельними і структурованими (заголовки, підзаголовки, списки, зображення і т.д.);
  • експертними (повністю розкривати питання);
  • релевантними (відповідати запитам користувачів).

З'явилась нова технологія написання текстів - LSI-копірайтинг, яка є наступним кроком у розвитку копірайтингу. Для підбору LSI-слів використовуйте пошукові підказки Google або спеціалізовані сервіси (наприклад, https://lsigraph.com).
Для того, щоб зрозуміти яким повинен бути контент на Вашому сайті - варто регулярно аналізувати своїх конкурентів. Звертати увагу на кількість символів в їх текстах, унікальність, помилки, читабельність, кількість ключових слів і т.д.
Дуже корисним для розкрутки є такий тип контенту, як відео. Використовуйте відео-ролики в якості доповнення до текстового контенту. Знімайте відеоогляди, інтерв'ю, відгуки, інструкції, вебінари і т.д.
У 2017 році Cisco провели дослідження, яке визначило що до 2021 року відеоконтент становитиме 78% мобільного трафіку.

Наявність розширеної мікророзмітки

Стає все важче звертати увагу користувачів на свій сайт в пошуку. Привернути увагу допоможе мікророзмітки, вона вигідно виділить його на тлі конкурентів:
Мікророзмітка

  • оцінки, рейтинги (зірочки);
  • відображення фото або відео;
  • ціни та ін.

Вплив поведінкових факторів

Поведінкові фактори
Останні кілька років Google особливу увагу став приділяти поведінковим факторам (поведінці користувачів на сайті) при ранжируванні сторінок в пошуковій видачі.
Тому даний показник потрібно враховувати при розкрутці сайту.

Що таке поведінкові фактори?

  • показник відмов;
  • кількість переглянутих сторінок за сеанс;
  • середня тривалість сеансу;
  • повернення до пошуку;
  • швидкість завантаження сторінок;
  • юзабіліті;
  • кросбраузерність (коректність відображення сайту в різних браузерах).

Велике значення має показник відмов (bounce rate), тобто відсоток відвідувачів, які покинули сайт на сторінці входу.
Чим нижче показник відмов - тим вище рейтинг сайту.
Показник кількості переглянутих сторінок за сеанс дасть Вам поняття наскільки сайт цікавий і корисний для відвідувачів. Якщо він дорівнює 1 або нижче 2 - сайт потрібно покращувати (написати більш детальну інформацію, налаштувати перелінковку, структурувати контент і т.д.).
Google вміє відстежувати чи повертається користувач після перегляду Вашого сайту знову в пошук. Тому Ви повинні давати вичерпну інформацію своїм відвідувачам.

Якісні зовнішні посилання

Кількість і якість зовнішніх посилань впливає на авторитетність сайту. Поступово стали йти в минуле масові закупівлі зворотних посилань із спамних сайтів. У 2016 році Google випустив алгоритм Penguin, завдання якого стежити за походженням джерел посилань і виключити можливість штучного нарощування маси посилань.
Дуже важливо відбирати тільки авторитетні ресурси, правильно прописувати анкор і ПЛАВНО нарощувати кількість посилань.

Плавний ріст зворотніх посилань

Плавний ріст зворотніх посилань

Швидке зростання посилань, однакові анкори та інше Google сприймає як контрольний спам.
Кілька якісних посилань принесуть більше користі, ніж 100 з безкоштовних каталогів.
Для просування сайту у 2019 році актуально розміщення посилань з авторитетних (трастових) ресурсів, яких немає на біржах. Особливо ефективне написання гостьових статей з посиланнями на свій сайт.
Для однієї ніші за допомогою нарощування посилань можна потрапити в ТОП через кілька місяців, для іншої - може знадобитися цілий рік.

Посилення локального пошуку

У 2019 Google приділяє особливу увагу локальному пошуку, адже користувачі частіше стали шукати заклад/товари/послуги неподалік від себе, а туристи використовують смартфон в якості путівника.
Тепер локальна видача не просто пропонує дані по районах, але і варіанти по окремих локаціях.
Локальна видача

Як покращити розкрутку в локальній видачі?

  • Зареєструватися і заповнити профіль в Google My Business (дані про компанію, адреса сайту, графік роботи, відгуки і т.д.).
  • Розмітити в футері сайту контактні дані та створити сторінку Контакти.
  • Додати зовнішні посилання з регіональних ресурсів.
  • Зареєструватися в регіональних каталогах підприємств.
  • Попросити клієнтів залишати в Інтернеті відгуки про Вашу компанію.
  • Прописати в мета-тегах (Title, Description) і заголовках/підзаголовках (Н1..Н2) назву свого міста.
  • Урли сайту також повинні містити назву міста.
  • Налаштувати мікророзмітку для локального SEO.

Ріст популярності Графа знань

Блоки з відповідями на сьогоднішній час стали досить популярними.
Граф знань
Раніше в таких блоках представлялася інформації з енциклопедичних сайтів, а тепер з'являються матеріали і з інших авторитетних ресурсів:
Блок з відповідями
Щоб інформація потрапила в Граф знань слід налаштувати на сайті структуровану розмітку і написати якісну статтю. Потім Google сам відбере фрагменти сторінок для показу в Графі знань.

Детальніше про Блок відповідей читайте в статті "Граф знань Google".

Зростання запитів в голосовому пошуку

Голосовий пошук
На заході голосовий пошук більш популярний, ніж у нас. Оптимізація сайтів під голосовий пошук є наступним кроком у розвитку Seo. Детальніше про розкрутку сайту під голосовий пошук читайте в статті "Voice Search".

 

Обов'язкова наявність HTTPS

Протокол https
Протокол HTTPS шифрує особисті дані клієнтів сайту і запобігає викраденню їх зловмисниками. Всі введені в форми на сайті дані шифруються в SSL- або TLS-протоколи. Google дуже лояльний до сайтів з HTTPS.
Перехід на HTTPS повинен здійснювати тільки досвідчений фахівець, інакше трафік на сайт впаде і позиції повернуться не скоро.

Висновок

Як бачите, в цій статті описані рекомендації, які залишаються незмінними вже багато років. Але є і нові тренди, які почали набирати популярності спочатку в західних країнах. Наші спостереження показують, що всі тенденції, які з'являються в США і Європі через кілька років приходять і до нас. Завжди будьте в курсі технологічних новинок і новин у світі SEO!

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.