5 міфів про банерну рекламу в Інтернеті
Щодо банерної (медійною) реклами в Google існують певні міфи:
- Банерна реклама = марна трата грошей
Такий стереотип склався у тих, хто колись запускав рекламу і не отримав результатів. Після цього він вирішив більше не використовувати її.
Слід знати, що на ефективність кампанії впливає велика кількість чинників. Таким чином, перші рази у Вас може нічого не вийти - Ви можете щось не врахувати або про щось забути. - Банерна реклама - всюдисуща і нав'язлива
Даний стереотип залишився ще з часів появи Інтернету.
На сьогоднішній час банерна реклама сайту не така нав'язлива, як була раніше.
З'явилося багато інструментів для точного налаштування і управління рекламними кампаніями. Ви можете налаштувати показ реклами саме потенційним покупцям і саме там, де захочете.
Звичайно з появою більш складних інструментів зросла і можливість помилитися. Наприклад, якщо Ви забудете налаштувати в КМС частоту показів - вона буде всюди показуватися користувачам, що сформує негативну думку про Вас. - Користувачі звикли до банерів і не звертають на них уваги
Будьте впевнені, якщо написати правильний заклик для цільової аудиторії (саме те, що актуально для них в даний момент), і запропонувати їй рішення - на сайт гарантовано перейдуть користувачі. - Злив грошей за випадкові кліки
Дійсно може бути таке, що користувачі мобільних пристроїв випадково будуть клікати по банерах. Але цього можна уникнути скоротивши до мінімуму показ реклами на мобільних пристроях. Таким чином можна обмежити "випадковий" трафік. - Медійна реклама = моментальний успіх і прибуток
Такий вид реклами чудово підійде для того, щоб покращити впізнаваність і розповісти про новинки (акції, знижки, нові товари/послуги і т.д.). Але тільки за умови правильного налаштування таргетингу, інакше вийде, що реклама буде показуватися абсолютно не зацікавленим користувачам.
Приклади банерної реклами
Як зробити ефективну банерну рекламу в Google?
Ріст трафіку з банерної реклами
Відвідувачі не завжди приймають рішення зробити покупку при першому відвідуванні сайту.
Для того, щоб змусити медійку працювати на Вас потрібно визначитися з тим:
- Хто цільова аудиторія? Кому буде показуватися реклама?
Визначте кому можуть знадобитися Ваші товари/послуги? Для кого вони актуальні саме в даний момент? - Який меседж Ви хочете донести аудиторії?
Як Ви поясните, що можете вирішити їх проблему? - Куди потрапить користувач після кліку по банері?
Після кліку по банеру користувач повинен направлятися на відповідний розділ або товар, а не на головну сторінку. Спочатку потрібно зацікавити відвідувача, а потім дотиснути за допомогою різних методів трафіку.
У Вас повинен бути список з відповідями на ці питання. Потім дізнайтеся чи можна реалізувати їх за допомогою рекламних систем. В результаті у Вас вийде ефективна стратегія. Якщо не знаєте як це зробити - звертайтеся до нас! Ми з радістю підключимо і налаштуємо медійну рекламу для Вашого сайту.
Які показники ефективності банерної реклами?
- Не чекайте миттєвих продажів
Винятком можуть бути лише дешеві товари або точне попадання в "розігріту" цільову аудиторію, вже готову купувати. - Здійснення дії на сайті
Спонукайте користувачів взаємодіяти з сайтом - залишити адресу електронної пошти, пройти опитування, взяти участь в грі і т.д. Кількість скоєних дій буде свідчити про зацікавленість аудиторії. Таким чином Ви збільшите кількість повернень і конверсій. Відстежити це Вам допоможе налаштування багатоканальних послідовностей в Google Analytics. - Основні показники ефективності рекламної кампанії - зростання трафіку і кількості конверсій.
Висновок
Отже, щоб озвучені стереотипи не торкнулися Вашої рекламної кампанії в КМС:
- Ставте правильні цілі.
- На основі цілей формуйте стратегії.
- Регулярно аналізуйте результати і вносьте покращення.
Можливо у Вас склалися власні стереотипи? Поділіться ними в коментарях.
відповісти
відповісти