Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Мені потрібно в ТОП, скільки це буде коштувати?

1 хв. 15-02-2019

Більшість звернень в нашу веб-студію починаються з фрази "Добрий день! Скільки коштує просування сайту в ТОП? ". Будь-який професійний SEO-фахівець пояснить Вам, що SEO більше не працює за таким принципом!
Ось тільки деякі пункти, які точно вплинуть на пошукову розкрутку:

  1. Створення корисних сторінок для збільшення охоплення потенційних покупців.
  2. Збір та введення запитів середньої і низької частотності (СЧЗ і НЧЗ).
  3. Визначення цілей розкрутки і головних показників її успіху.
  4. Зосередження на зростанні продажів, а не відвідувачів (трафіку).
  5. Робота і вдосконалення технічної сторони сайту.
  6. Регулярне додавання і оновлення контенту.

В яких випадках є сенс замовляти розкрутку по позиціях?

Ви можете зустріти багато "експертів", які запропонують за гроші вивести сайт в ТОП по певних ключових запитах. Ці методи вже застаріли і будуть недовго працювати. Згодом сайт може потрапити під фільтр і повністю зникнути з пошукової видачі, та так, що Вам доведеться створювати новий з нуля. Звичайно, є фахівці, які допоможуть вивести сайт з-під фільтра, але це потребуватиме не мало часу і грошових вкладень. Адже прийдеться вручну чистити профіль посилань і нарощувати поступово новий, переписувати контент на сайті, оптимізувати мета-теги, видаляти спам. Навіть якщо санкції і будуть зняті, пошукові системи надалі будуть враховувати погану репутацію сайту і "наглядати" за ним.

SEO

Яким сайтам потрібен ТОП?

Поліпшення позицій в пошуковій видачі - не головний показник для сайту, але існують ресурси, для яких є сенс додати його до головних метрик ефективності сайту (KPI):

  • корпоративні сайти, де головна мета - запит комерційної пропозиції;
  • великі бренди;
  • дошки оголошень;
  • сайти компаній-лідерів галузі (прайс-агрегатори, сайти відгуків і т.д.);
  • сайти з продажу квитків, букмекерські контори і т.д .;
  • SaaS-проекти (сервіси аналітики, хостинг-провайдери, колтрекінг і т.д.);
  • сайти з продажу товарів/послуг, на які ще не сформувався попит, оскільки споживачі ще не знають про них.

Для ресурсів з цих категорій позиції в пошуковій видачі не повинні стати першочерговою метою оптимізації. Основними метриками успіху буде зростання конверсій і цільового трафіку.

А з ростом першорядних показників будуть рости й інші - впізнаваність бренду, зворотні посилання, позиції і т.д. При цьому всьому, вторинні фактори також важливі, адже дозволяють побачити помилки і недоробки.
Для всіх вище перерахованих ресурсів безпрограшним буде ще один канал просування - контекстна реклама, вона дозволить:

  • отримати швидкий прибуток і вкласти його в SEO;
  • розкрутити основні розділи сайту ще до повноцінного SEO-просування;
  • збільшити продажі сезонних товарів;
  • ознайомити споживачів з новими товарами/послугами;
  • організувати активні розпродажі.

Висновок

ТОП пошукової видачі за певним списком запитів - поганий орієнтир для оцінки ефективності просування.

Багато власників бізнесів забувають, що розкрутка їм потрібна не для перших позицій у видачі, а для залучення цільової аудиторії (потенційних клієнтів) і зростання продажів. Для багатьох ресурсів важливий не тільки трафік з органіки, а й з інших джерел - соцмереж, реклами, розсилки і т.д.
Якої би тематики не був у Вас сайт, пам'ятайте:
"Об'єктивну оцінку можуть дати лише всі показники в комплексі. Не варто робити висновки тільки по одному показнику".
Як вважаєте - якими типами сайтів можна доповнити список ресурсів, які потребують виходу в ТОП? Будемо вдячні, якщо залишите свої коментарі нижче!

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.