Маркетинг для покоління Y (міленіалів)
Медіаспоживання людей різних поколінь відрізняється — методи, які відмінно працювали для батьків, уже не працюють для дітей. Раніше основну ставку робили на рекламу по телебаченню, тепер цим не обмежуються. Іншими стали не тільки канали, а й формати.
У цій статті ми розповімо про нове покоління Ігрек — міленіалів, народжених в 1985-2002 роках. Вони часто сидять в мережі: месенджерах, соц мережах, онлайн-іграх. А онлайн-кінотеатри і відеосервіси замінили їм телебачення.
Найпопулярніші соціальні мережі в Україні 2018
Які медіаканали найефективніші для міленіалів?
Люди покоління Y мають відритий доступ до сучасних технологій і це вплинуло на їхню модель споживання. Тому найефективніший інструмент для залучення аудиторії міленіалів — інтернет-маркетинг.
- Мультиканальність
Споживачам вже недостатньо бачити рекламу лише в одному каналі. Адже після її вивчення вони запам'ятають тільки те, що товар/послуга існує. Після цього може бути 2 шляхи: людина шукає інформацію далі чи реклама наздоганяє її на іншому каналі. Тому не робіть ставку тільки на один канал, а подбайте про просування по декількох каналах (SEO, контекстна реклама, e-mail-розсилка, SMM і т.д.). - Докази
Міленіали надивилися реклами і вже не довіряють їй. Перед покупкою їм важливо дізнатися відгуки інших споживачів. Тому дуже важлива розкрутка в соціальних мережах (SMM) і робота з лідерами думок, блогерами, управління репутацією в Інтернеті (SERM). - Персоналізація
Споживачі покоління Y цінують свою індивідуальність. Це означає, що вони цінують персоналізовану розсилку, пости згідно їх інтересів і потреб, можливість спілкуватися в улюбленому месенджері.
Тому визначіть і вивчіть свою цільову аудиторію і радуйте їх корисними розсилками, акціями, знижками.
Які рекламні формати найбільш конверсійні?
Люди покоління Y — це споживачі віком 20-35 років. Кожна вікова група (25-30 років і 30-35 років) має свої характеристики поведінки. Тому посили і канали також будуть відрізнятися і залежати від додаткових чинників.
Міленіали ходять в магазини не тільки для придбання товарів/послуг, але і за свіжими враженнями.
Очевидні жарти і напівголі жінки вже не працюють :-)
Таким чином, потрібно ретельно продумати весь шлях покупки — від вибору до здійснення конверсії. Зробити його максимально цікавим і привабливим. Сучасні системи веб-аналітики надають можливість зібрати детальну інформацію про будь-яку категорію користувачів і точно налаштувати рекламні кампанії (таргетувати).
Наприклад, аудиторія у віці 25-30 років більше любить драйв і хочуть самореалізуватись. Вони більше схиляються до неординарних і стильнх рішень, відеороликів, інфографіки. Тут найкращими каналами будуть: Instagram, YouTube, Facebook, Telegram, нативная реклама, фести, квести і т.д.
Аудиторія віком 30-35 років — це вже досвідчені сімейні люди. Тут важливо розповісти про вигоди, переваги, зручність та ін. Можна задіяти такі канали: таргетована реклама, Google Adwords, агрегатори, маркетплейси, офлайн-реклама.
Контекстна реклама пропонує такі варіанти роботи:
- Стимулювання продажів для інтернет-магазинів
Молодим користувачам можна нав'язливо пропонувати недорогі товари, стимулюючи їх тим самим здійснювати покупки.
Канали: Instagram, Google Adwords і т.д. - Зростання охоплення цільової аудиторії
Такий метод найкраще підходить для знайомства аудиторії з брендом.
Канали: соц мережі, Youtube, блогери, Google Display Network. - Просування дорогих товарів
Тут можна використовувати алгоритми машинного навчання.
Канали: Instagram і Facebook.
Висновок
Отже, ми бачимо що молоді люди у віці 20-25 років:
- малоплатіжні споживачі з великими амбіціями;
- активно користуються Інтернетом, соц мережами, відеосервісами;
- віддають перевагу дешевим товарам;
- звертають увагу на сезонні пропозиції;
- дуже люблять знижки, акції, розпродажі.
Міленіали схильні швидко приймати рішення про покупку. Головне правильно знайти до них підхід!