Як оцінити ефективність сайту?
Оцінка ключових показників ефективності (KPI) сайту є одним з головних етапів комплексної розкрутки сайту. Вона необхідна для: визначення успішності сайту, порівняння каналів реклами, правильного управління бюджетом, виділеним на рекламу.
Грамотно обраний набір показників для сайту повинен розкривати цілі і завдання Вашого бізнесу. Кожен проект по своєму унікальний, тому для різних ресурсів KPI будуть різні.
Спочатку власник компанії повинен сформувати завдання, які буде виконувати його бізнес, і, зокрема, сайт. Взявши їх за основу фахівці Webmaestro складуть оптимальний набір KPI, які будуть регулярно відслідковуватися.
Стандартні показники KPI
Але, існують і стандартні показники, які повинні моніторитися для будь-якого ресурсу:
ROI
Показник повернення інвестицій в маркетинг (ROI) - головний показник для будь-якого бізнесу і сайту. Це - окупність інвестицій, тобто, відношення доходів до витрат. Розраховує ефект від кожної вкладеної гривні в просування. Його буває складно розрахувати через те, що потрібно враховувати не тільки активність в Інтернеті, але і всі бізнес-процеси - маржу кожного товару, який був проданий з певного каналу реклами, повторні і асоційовані конверсії та ін.
Видимість сайту по ключовим фразам
Це - відсоток відвідувачів, які побачили сайт в результатах пошукових видач по конкретних ключових запитах. Цей показник використовується для визначення потенціалу зростання трафіку по SEO і контекстній рекламі.
Відсоток конверсії
Це - відношення числа відвідувачів, які виконали дію на сайті до загальної кількості відвідувачів. Цільовою дією є: покупка, заповнення форми зв'язку, підписка на розсилку, перехід на цільову сторінку, завантаження файлу та ін. Розраховується за конкретний період часу.
СРC
Вартість за клік (CPC) - ціна залучення потенційного клієнта. Розраховується співвідношенням витраченого бюджету до числа залучених користувачів. За допомогою цього показника ми в будь-який момент можемо порівняти ефективність вкладення бюджету.
CPA
Плата за дію (CPA) - вартість за вчинення певної дії. Використовується для розрахунку рентабельності залучення користувачів.
Трафік
Кількість трафіку - число взаємодій відвідувачів з сайтом, в результаті чого була здійсненна певна дія. Цей показник допоможе врахувати кількість конверсій по певному каналі трафіку і визначити його ефективність.
Число залучених лідів
Це - число відвідувачів, які залишили на сайті свої контакти або підписалися на розсилку новин. Такі користувачі не готові в даний момент зробити покупку, але зацікавилися Вашими товарами або послугами. Якщо з ними працювати - вони в майбутньому можуть стати Вашими клієнтами. Такий показник потрібен для оцінки ефективність сайту з довгим циклом продажу.
Кількість продажів
Це - показник, який наглядно показує ефективність всіх каналів реклами і економічну ефективність реклами.
Ці показники KPI слід регулярно відслідковувати по всіх каналах реклами, щоб визначити їх ефективність і те, чи потрібно збільшити бюджет на них.
Не забувайте, що показники прибутковості кожного каналу будуть змінюватися в залежності від сезонності бізнесу.
Якщо буде потрібно, ми під найважливіші канали трафіку підберемо додаткові показники KPI, наприклад:
- прогноз трафіку по ключовим запитам;
- кількість запитів в ТОП-3, ТОП-5, ТОП-10 та їхня зміна;
- прогнозована видимість в пошукових системах;
- СРМ - бюджет, необхідний для 1000 показів рекламних оголошень;
- середня клікабельність оголошення (CTR);
- охоплення цільової аудиторії.
Для отримання детальної інформації - скористайтеся формою замовлення послуг або зверніться за телефонами 093 747 27 85, 095 520 92 07.
відповісти
відповісти