Оцінка ефективності рекламних кампаній

[Ефективність - це головна вимога до реклами]

Будь-яка рекламна кампанія повинна мати сплановану стратегію і чітко поставлені цілі та завдання, на кожному етапі потрібно проводити маркетингові дослідження і підраховувати результат.
Грамотна оцінка ефективності діючих рекламних кампаній буде сприяти скороченню витрат на рекламу на 30-70% без втрати ефективності!
Економічна ефективність рекламних кампаній для кожного проекту різна, вона може полягати в збільшенні продажів або в зростанні кількості підписників.

Що ми пропонуємо?

Digital-агентство Webmaestro пропонує наступні послуги з оцінювання ефективності рекламних кампаній:

  1. аудит і оптимізація контекстної реклами в Google Adwords;
  2. аналіз і оптимізація медійної (банерної) реклами в Google Adwords;

    Після запуску медійної реклами піднялися брендові запити в пошуку - зростання брендового запиту ЛДБК

    Медійна реклама ЛДБК
  3. аналіз і оптимізація ремаркетингових кампаній в Google Adwords;
  4. аналіз SEO-просування (технічний аналіз сайту, аналіз внутрішньої і зовнішньої оптимізації, аналіз контенту, юзабіліті-аудит);
  5. аналіз і оптимізація рекламних кампаній в соціальних мережах Facebook і Youtube;
  6. налаштування відстеження досягнення цілей і коефіцієнта їх конверсії (покупка, дзвінок, перехід на важливі сторінки);
  7. налаштування відстеження електронної торгівлі Ecommerce (відстеження кількості транзакцій і який дохід це Вам приносить, середньої вартості замовлення, кількості покупок);
  8. ми не просто оцінимо рекламні кампанії, але і здійснимо налаштування, які в майбутньому допоможуть Вам самостійно контролювати і аналізувати всі процеси.

Що ми будемо аналізувати?

  • CTR (співвідношення показу/переходу)
  • середню вартість кліка
  • конверсіі з контекстної реклами
  • кількість трафіку на сайт з пошуку і реклами
  • з яких оголошень, банерів або ключових фраз в пошуку приходять користувачі на Ваш сайт
  • інтереси, вікова категорія, стать відвідувачів
  • поведінку відвідувачів на сайті
  • потрачений бюджет на рекламу
  • проведені роботи
  • отримані результати
  • ефективність витрат

Етапи аудиту рекламних кампаній в Webmaestro

  1. Визначення цілей рекламних кампаній
  2. Збір статистики
  3. Аналіз рекламних кампаній
  4. Дослідження реклами конкурентів
  5. Обробка даних статистики
  6. Знаходження слабких місць
  7. Підрахунок вартості цілей
  8. Розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності реклами і оптимізації сайту

Що Ви отримаєте?

Результат:

  1. Виросте привабливість оголошень, тобто кількість кліків по рекламі (CTR)
  2. Зменшиться середня вартість одного кліка по рекламі
  3. Виросте трафік і конверсії з контекстної реклами

    Ріст конверсії з реклами

    Конверсії з контекста
  4. Правильна оптимізація рекламних кампаній скоротить витрати на неї, і підвищить доходи
  5. Дослідження поведінки користувачів на сайті допоможе визначити цільову аудиторію та їх потреби
  6. Вибір правильних видів інформаційних каналів для розміщення реклами сприятиме максимальному охопленню цільової аудиторії
  7. Ефективні рекламні кампанії підвищать впізнаваність Вашого бренду/товарів і підвищать довіру користувачів
  8. У результаті - знизяться витрати, зростуть продажі та рентабельність, а значить і Ваша прибуток!
11      5
Послуги SMM
Перейти до усіх послуг
Контекстна реклама
Замовити оцінку ефективності рекламних кампаній
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.