Бажаєте стати нашим клієнтом? Подати заявку
Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Види сайтів та їхній функціонал

20 хв. 16-03-2018

На сьогоднішній час власний інтернет-ресурс - одна із основних умов ведення успішного бізнесу. Але, іноді буває складно визначити, який саме сайт Вам більше підходить.

Які існують різновиди сайтів?

Офіційної класифікації веб сайтів немає, але є відмінні характеристики.

Landing Page (односторінковий сайт) = спонукання вчинити дію

Розробляється Лендінг Пейдж (посадкова сторінка)  для спонукання відвідувачів купити певний товар/послугу, оформити підписку і т.д.
Бувають 3 видів: цільові, рекламні, вірусні. Лендінгами можуть бути як окремі сайти, так і прикріплені до основного сайту.

Можливості Landing Page

  • інструмент для розкрутки і реклами старих товарів/послуг;
  • інструмент для розкрутки і тестування нових товарів/послуг;
  • інструмент для створення бази підписників;
  • підвищення конверсії ресурсу;
  • диференціація цільової аудиторії.

Сайт-візитка = довідник компанії

Сайт-візитка виступає в ролі довідника компанії і повинен містити тільки важливу і конкретну інформацію - контакти, сфера діяльності та інтереси, перелік товарів або послуг. Не потрібно наповнювати візитку неактуальною для клієнтів або партнерів інформацією.

Можливості сайту-візитки

  • інструмент для захоплення нової аудиторії;
  • економія коштів;
  • швидке створення;
  • найкраще підходить для компаній, які здійснюють свою діяльність не в мережі Інтернет.

Корпоративний сайт = представництво в мережі

Обов'язковий атрибут ведення будь-якого виду бізнесу. Такі сайти сформують авторитет компанії, залучать нових клієнтів, розширять ринок збуту, допоможуть оперативно отримати дані про ціни товарів або послуг в зручному вигляді. А якщо додати функціонал здійснення покупки, то це збільшить прибутковість.

Можливості корпоративного сайту

  • підтвердження серйозності і перспективності;
  • репрезентація компанії;
  • найоптимальніший спосіб реклами;
  • зручність доступу до комерційної інформації.

Створення Корпоративного сайту будівельної компанії ЛДБК

Сайт ЛДБК

Промо-сайт = чудовий інструмент реклами

Добре підійде для організації рекламної кампанії певного товару/послуги/заходу. Структура промо-сайту схожа на рекламний буклет і повинна привертати увагу потенційних покупців. Тут можна дати відомості, яких немає в рекламному оголошенні на сторінці газети чи журналу, відеоролику, радіореклами. Промо-сайт має не більше 10 сторінок. На них розміщують дані про: фірму, сферу діяльності, товари/послуги, контакти, акції, новини та ін.

Можливості промо-сайту

  • прямий вплив на цільових клієнтів;
  • донесення максимально повних відомостей про товар/послугу;
  • ефективна реклама компанії і її товарів/послуг.

Інтернет-магазин = прямі продажі

Повинен володіти зручністю і функціональністю. Важливо забезпечити: легкий пошук продуктів, просту відправку товарів в кошик, швидке здійснення покупки, вибір варіантів оплати і способів доставки. Інтернет-магазин значно зменшить витрати на оренду приміщення для продажів і на зарплати співробітникам. Ще плюси: величезне охоплення цільових користувачів, безмежний вибір товарів, аналіз потреб клієнтів.

Можливості інтернет-магазину

  • розширення ринку для збуту продукції;
  • захват великої цільової аудиторії;
  • скорочення матеріальних витрат;
  • особистий кабінет;
  • вибір способу оплати;
  • вибір способу доставки;
  • можливість синхронізації з 1С;
  • система накопичення бонусів, знижок;
  • автоматизація всіх процесів;
  • можливість підключити аналітику для контролю показників прибутковості.

Розробка Інтернет-магазину меблів Dodomy

Сайт Додому

Замовити інтернет-магазин

Іміджевий сайт = позитивне враження про власника

Такі сайти замовляють великі, середні і невеликі компанії, приватні особи. Мають презентабельний "дорогий" зовнішній вигляд. Уже з головної сторінки відвідувач повинен зрозуміти, що власник сайту успішна людина і потрібно співпрацювати з ним. Для цього використовуються: цікаві рішення, презентабельний фірмовий стиль, 3D графіка, колажі, flash анімація та ін. Головне дотримуватися правильного співвідношення креативу і зручності у використанні.

Можливості іміджевого сайту

  • по функціональності схожий на сайт-візитку;
  • формує авторитет власника;
  • сприяє залученню нових клієнтів;
  • формує позитивне враження.

Сайт-портал = максимальна кількість корисної інформації

На порталах можна розміщувати багато корисної та цікавої інформації: блоги, новини, сервіси, голосування, мультимедійна інформація та ін.

Бувають 2 видів: корпоративні портали та інформаційні портали. Перші орієнтуються на співробітників і партнерів певної компанії, інші - на всіх користувачів Інтернету.

Бізнес-портал зазвичай має такі розділи: опис компанії, новини, огляди, довідка, консультації, підписка на розсилку, реклама та ін.

Можливості сайту-порталу

  • самопросування в пошуці і соц мережах (за рахунок регулярного поповнення контенту);
  • додатковий дохід за рахунок розміщення реклами;
  • чудовий майданчик для віддаленої роботи декількох учасників.

On-line сервіс = полегшення роботи і економія часу

Такі сайти використовуються для багатьох цілей: грошових операцій, спілкування, зберігання, редагування, публікації інформації та ін. Онлайн сервіси діляться на наступні групи: інформаційно-пошукові, соціальні, сервіси покупок, банківські, дорожні. При створенні онлайн-сервісу велику увагу слід приділяти інтерфейсу, зручності і можливості завантаження з різних пристроїв.

Можливості On-line сервісу

  • спрощення робіт;
  • економія часу користувачів;
  • доповнення основного сайту компанії.

Сайт-каталог = електронний каталог продукції

Сайт-вітрина (каталог) містить детальну інформацію про компанію та електронний каталог її товарів/послуг. Відвідувачі можуть подивитися прайс-листи, опис товарів/послуг, фотографії і зробити покупку.

Можливості сайт-каталогу

  • продумана структура;
  • повна інформації про товари/послуги компанії;
  • оформлення замовлення;
  • розширений пошук по каталогу;
  • можливість порівнювати товари;
  • додатковий функціонал (коментарі, оцінки і т.д.);
  • збільшення продажів.

Сайт-каталог Дахфасад

Сайт Дахфасад 

Сайт-форум = самогенерований контент

Такий сайт може існувати окремо, або як розділ іншого ресурсу. Зазвичай створюється на піддомені основного сайту і є інтерактивним ресурсом для спілкування людей. Форуми - це сайти з самогенерованим контентом, тобто користувачі самі створюють контент.

Можливості форуму

  • форум+емейл-розсилка = значне зростання трафіку;
  • унікальний безкоштовний контент, який створюють самі користувачі;
  • відмінний інструмент для маркетингового аналізу ринку;
  • об'єднання користувачів за спільними інтересами;
  • самопросування.

Тепер Ви самі можете визначити, який сайт Вам більше підходить і для яких завдань він буде використовуватися. У будь-якому випадку, веб-сайт незалежно від свого виду здатний приносити прибуток. А замовити розробку сайту будь-якого виду і функціоналу Ви можете в нашому digital-агентству Webmaestro!

Коментарі
Юрій
27-10-2018
Чим відрізняється інтернет-магазин від сайту-каталогу?
WebMaestro
27-11-2018
Інтернет-магазин можна легко відрізнити від сайту-каталогу наявністю Корзини замовлення.
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.