Інтеграція сайту з CRM-системою

CRM (Customer Relationship Management) - система управління взаємовідносинами з клієнтами. Дозволяє вести базу існуючих клієнтів і залучати нових, фіксуючи при цьому всі події (листи, дзвінки, зустрічі, продажі). У нас Ви можете замовити інтеграцію сайту з будь-якою CRM-системою (Bitrix24, АмоCRM, OpenBoxCRM та ін.).

Інтеграція сайту з OpenBox CRM

OpenBox CRM   Інтеграція сайту з OpenBox CRM  Воронка продаж в OpenBox CRM

Інтеграція сайту з Bitrix24 CRM

Інтеграція сайту з Bitrix24   Bitrix24 Створення ліда   Bitrix24 Воронка продажів

Інтеграція сайту з AmoCRM

Інтеграція сайту з AmoCRM    AmoCRM AmoCRM воронка продаж

Що дасть інтеграція CRM і інтернет-магазину?

  1. Об'єднання всіх клієнтів в одній базі
    Ви завжди будете в курсі коли клієнт вперше купив у Вас, якими товарами цікавився, коли втратив інтерес. Всі взаємодії з клієнтом будуть записані в одному місці.
  2. Планування продажів
    За допомогою готових інструментів менеджери будуть управляти бізнес-процесами, стежити за станом угоди, складати плани подальших дій.
  3. Управління продажами
    CRM-система покликана допомогти менеджерам здійснювати планування продажів, управляти операціями і робити ефективнішими різні канали продажів. Вона зберігає всю історію комунікацій з клієнтами, що допомагає проводити аналіз поведінки клієнтів і складати індивідуальні пропозиції, завойовуючи лояльність при цьому.
  4. Автоматизація завдань і маркетингових процесів
    Якщо налаштувати сценарії автоматизуються створення завдань, e-mail-розсилка, опитування клієнтів та інші процеси.
  5. Автоматизація документообігу
    Система має всі інструменти для внутрішнього і зовнішнього документообігу: створення документів по шаблонах, підготовки документів до друку, оперативний пошук потрібних документів в системі, формування бази документів та ін.
  6. Управління товарами/послугами
    За допомогою CRM системи можна структурувати і керувати каталогом товарів/послуг, вести облік знижок і акцій.
  7. Управління робочим часом
    Система веде облік робочого часу кожного співробітника, що позитивно позначається на роботі компанії в цілому. Це дозволяє співробітникам правильно організувати свій робочий час, відзначати виконані завдання і планувати справи на майбутнє.
  8. Детальна аналітика
    Система надає статистичні дані. Ви побачите загальну картину продажів і зможете зрозуміти проблемні місця воронки продажів. Це допоможе побачити роботу менеджерів, проблеми клієнтів і чому вони не йдуть на співпрацю з Вами.
  9. Контроль над роботою менеджерів
    Ви завжди зможете подивитися як працює кожен з Ваших менеджерів, які завдання він виконав і що планує робити далі, скільки зробив дзвінків і скільки листів відправив, як розмовляв з клієнтами.
  10. Налагодження спілкування всередині компанії
    Система допоможе налагодити взаємодію та обмін інформацією всередині компанії: синхронізує дії співробітників, здійснювати контроль виконання ролі кожного в угодах, розподілить завдань між співробітниками різних відділів.
  11. Автоматичне нагадування
    За допомогою автоматичних нагадувань про завдання, Ваші менеджери нічого не забудуть.
  12. Порядок у всіх бізнес-процесах
    Порядок в базі клієнтів допоможе збільшити продажі - здійснювати допродажі, повторні продажі, ефективніше працювати з відмовами.

Інтеграція сайту з CRM

Що саме входить в дану послугу

Робимо на основі API (частково з кабінету):

  • налаштовуємо двосторонній обмін інформацією між сайтом і CRM;
  • інтеграція з формою замовлення товару/послуги на сайті;
  • інтеграція з 1С;
  • занесення відгуків клієнтів безпосередньо в CRM;
  • налаштовуємо інтеграцію CRM з будь-якими віджетами (зворотний дзвінок, whatsapp і т.д.);
  • встановлення на сервер.

Робимо з особистого кабінету:

  • інтеграція з емейлами менеджерів;
  • інтеграція CRM з системами веб-аналітики;
  • інтеграція CRM з IP-телефонією;
  • інтеграція CRM з онлайн-консультантом;
  • інтеграція CRM з емейл-розсилкою;
  • управління продуктами та категоріями продуктів в CRM;
  • створюємо статуси угод, поля для контактів, класифікації списків, теги для пошуку;
  • налаштовуємо автоматизацію бізнес процесів (створення завдання менеджеру, відправка SMS замовнику про стан замовлення і т. д.).

Вартість впровадження CRM буде залежати від складності. Умови Ви можете дізнатися звернувшись до наших менеджерів.

8      5
Послуги SMM
Перейти до усіх послуг
E-mail маркетинг
Замовити інтеграцію сайту з CRM
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.