Побудова інтернет-маркетингових стратегій
Складові маркетингу
Для побудови успішної стратегії розвитку сайту слід враховувати всі складові маркетингу:
- Зовнішній маркетинг (побудова комунікацій, визначення каналів продажів, формування унікальної торговельної пропозиції);
- Маркетинг відносин (залучення клієнтів і партнерів, аналіз конкурентів);
- Внутрішній маркетинг (робота головного менеджера, відділу продажів та інших відділів);
- Відповідальність перед суспільством (притримування етичних норм і державних законів).
Для правильної розробки стратегії потрібно знати свою цільову аудиторію, чим вони живуть, чого потребують і який шлях проходять на сайті перед покупкою Вашого товару або послуги.
Інтернет-маркетологи знають про воронку продажів, і те, що фактично все зводиться до її побудови. Потрібно тільки оцифрувати її.
Отже, в компанії потрібно вибудувати систему електронного маркетингу, це:
- Створення і розкрутка сайту, налаштування e-mail розсилки
- Створення мобільного додатку і адаптивний дизайн сайту
- Підключення і налаштування системи управління робочими процесами (CRM-система)
- Підключення IP-телефонії
- Налаштування систем веб-аналітики
Етапи створення стратегії інтернет-маркетингу
- Постановка цілей маркетингових стратегій
Виберіть стратегію:
- стратегія створення унікального продукту;
- стратегія найнижчої ціни;
- стратегія вузької спрямованості і робота тільки в ній.
Виходячи з обраної стратегії розпишіть все по черзі:
- місія компанії;
- стратегічні цілі;
- цільові показники (зростання виручки, рентабельність, інвестиції);
- завдання.
На цьому етапі також проводять дослідження цільової аудиторії:
- аналіз запитів в пошукових системах;
- перегляд профілів людей в соц мережах, які цікавляться даним продуктом;
- проведення опитувань;
- замовлення аналізу в агентствах інтернет-маркетингу;
- придбання готових досліджень;
- аналіз власної бази клієнтів.
- Аналіз конкурентів в ніші
Вивчити як вони позиціонують свій продукт, яка у них цінова політика, який сервіс, які інструменти розкрутки використовують. Також здійснюється аналіз сайтів конкурентів:
- зручність використання;
- який тип контенту використовується (тексти, відео, фото і т.д.);
- як генерують лідів (зворотний дзвінок, онлайн-чат, форма замовлення і т. д.);
- які довірчі елементи використовують (фото співробітників, відгуки, сертифікати, портфоліо і т. д.).
Отже, ми вже маємо портрет нашої цільової аудиторії і основних конкурентів.
Ваш наступний крок - розробити під свою аудиторію унікальну торгову пропозицію (УТП), щоб вона максимально відрізнялась від конкурентів і просувала Вас.
- Комплексний аудит сайту
- аудит технічних параметрів;
- Seo-аудит;
- юзабіліті-аудит;
- аналіз даних веб-аналітики;
- аналіз клієнтів (джерела замовлень, дзвінки і т. д.).
Що повинно бути в маркетинговій стратегії розвитку сайту?
- Бізнес-модель компанії
- Цілі
- Розподіл цільової аудиторії за сегментами
- Підсумки аналізу конкурентів (що можна запозичити)
- Підсумки аудиту сайту (що виправити, що поліпшити)
- Інструменти і канали залучення трафіку на кожен сегмент аудиторії.
І не забувайте про закон Парето: 20% зусиль приносять 80% результату, і навпаки 80% зусиль - 20% результату.
Тобто, Ви можете скласти стратегію з 200 пунктів, але тільки 40 з них дійсно принесуть результат. Тому для видимого зростання продажів їх потрібно впровадити в перший же місяць просування компанії в мережі.
Якщо звернетеся в веб-студію Webmaestro - ми грамотно складемо індивідуальну маркетингову стратегію саме під Вас і Ваш сайт. Будемо раді Вашому дзвінку!