SEO-правила оформлення карток товарів
Ефективний інтернет-магазин ― це не тільки привабливий дизайн і професійні верстка/програмування, а й грамотне оформлення карток товарів, від яких залежить вибір покупця. Адже якщо вони заповнені не грамотно, відвідувач не захоче розбиратися і піде до конкурента.
Дехто дуже помиляється вважаючи, що коротких описів і фотографій поганої якості буде цілком достатньо. Потрібно продумати всі деталі і враховувати смаки цільової аудиторії.
Якісно заповнена картка товару повинна бути схожа на посадкову сторінку.
У цій статті ми розповімо, як зробити привабливу картку товару і як її оптимізувати.
Як виглядає продаюча картка товару?
Картка товару містить всю детальну інформацію про товар/послугу і має різні функціональні елементи (кнопки «Купити» і «Поділитися», модулі «Схожі товари», «З цим купують» і т.д.).
Перш за все потрібно визначити мету картки:
- залучення покупців;
- мотивація покупців вчинити певну дію;
- фокусування уваги покупців на товарі;
- відповісти покупцеві на питання і запропонувати йому саме те, що він шукає.
Маркетологи проводили експеримент, в результаті якого визначили, що більшість покупок здійснюється несвідомо, після отримання відповіді «Для чого це мені потрібно?» і «Чому мені це вигідно?».
Тобто, якщо користувач ознайомившись з карткою товару отримає відповідь на питання, що його цікавить, то скоріше всього він здійснить покупку.
Спочатку потрібно сформулювати свою унікальну торгову пропозицію (УТП):
- чітку ― конкретно і без надмірностей;
- унікальну ― вигоди, які клієнти не знайдуть у конкурентів;
- ефективну ― те, що дійсно потрібне покупцеві.
Шаблон ідеальної картки товару
- Фотографії відмінної якості з реальним розміром товарів.
- Детальний опис і технічні характеристики товарів (розміри, матеріал, колір, вага і т.д.).
Інтернет-магазин Sadotehnika
- Опис товару повинен бути зрозумілим і не двозначним.
- Фотографії, ціни та короткий опис аксесуарів, що йдуть в комплекті.
- Можливість завантаження фотографій в блоці відгуків або коментарів.
- Інформація про аналогічні товари («Рекомендовані товари» і т.д.).
Інтернет-магазин Motodim
- Відсутність обов'язкової реєстрації для покупки товару.
- Просте оформлення замовлення (без зайвих полів) і функція «Купити в 1 клік».
Інтернет-магазин Marian
- Інформація про наявність на складі.
Інтернет-магазин Motodim
- Тільки актуальні ціни.
- Наявність відгуків і оцінок покупців.
Інтернет-магазин Marian
- Наявність інформації про доставку і способи оплати товарів.
Інтернет-магазин OmhiAqwa
- Інформація про умови повернення.
Інтернет-магазин Motodim
- Для інтернет-магазину одягу або взуття буде доречна функція «Доповнити образ», за допомогою якої покупець зможе підібрати додаткові аксесуари.
- Також не зайвим буде модуль «Переглянуті товари».
Інтернет-магазин T-dim
- Грамотна верстка картки товару - структурованість, виділення кольором різних розділів, відсутність полотен тексту і т.д.
- Корисною буде таблиця розмірів одягу/взуття.
Інтернет-магазин Stepiko
- Наявність інформації про виробників.
Інтернет-магазин Motodim
- Можливість вибору кольору і розміру.
Інтернет-магазин Stepiko
- Функція «У список бажань» і «В порівняння».
Висновок
Якщо Ви будете враховувати вище перераховані рекомендації ― Ви створите продаючі картки товарів, що підвищить конверсію інтернет-магазину. Таким чином, Ви займете провідні позиції в пошуковій видачі.
А які способи оптимізації карточок товарів Ви знаєте? Напишіть в коментарях.
Потрібна розкрутка сайту ― звертайтесь!