Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

SEO-правила оформлення карток товарів

8 хв. 24-12-2018

Ефективний інтернет-магазин ― це не тільки привабливий дизайн і професійні верстка/програмування, а й грамотне оформлення карток товарів, від яких залежить вибір покупця. Адже якщо вони заповнені не грамотно, відвідувач не захоче розбиратися і піде до конкурента.
Дехто дуже помиляється вважаючи, що коротких описів і фотографій поганої якості буде цілком достатньо. Потрібно продумати всі деталі і враховувати смаки цільової аудиторії.

Якісно заповнена картка товару повинна бути схожа на посадкову сторінку.

У цій статті ми розповімо, як зробити привабливу картку товару і як її оптимізувати.

Як виглядає продаюча картка товару?

Картка товару містить всю детальну інформацію про товар/послугу і має різні функціональні елементи (кнопки «Купити» і «Поділитися», модулі «Схожі товари», «З цим купують» і т.д.).
Перш за все потрібно визначити мету картки:

  • залучення покупців;
  • мотивація покупців вчинити певну дію;
  • фокусування уваги покупців на товарі;
  • відповісти покупцеві на питання і запропонувати йому саме те, що він шукає.

Маркетологи проводили експеримент, в результаті якого визначили, що більшість покупок здійснюється несвідомо, після отримання відповіді «Для чого це мені потрібно?» і «Чому мені це вигідно?».

Тобто, якщо користувач ознайомившись з карткою товару отримає відповідь на питання, що його цікавить, то скоріше всього він здійснить покупку.
Спочатку потрібно сформулювати свою унікальну торгову пропозицію (УТП):

  • чітку ― конкретно і без надмірностей;
  • унікальну ― вигоди, які клієнти не знайдуть у конкурентів;
  • ефективну ― те, що дійсно потрібне покупцеві.

Шаблон ідеальної картки товару

  1. Фотографії відмінної якості з реальним розміром товарів.
  2. Детальний опис і технічні характеристики товарів (розміри, матеріал, колір, вага і т.д.).

    Інтернет-магазин Sadotehnika


    Опис та характеристики товарів
  3. Опис товару повинен бути зрозумілим і не двозначним.
  4. Фотографії, ціни та короткий опис аксесуарів, що йдуть в комплекті.
  5. Можливість завантаження фотографій в блоці відгуків або коментарів.
  6. Інформація про аналогічні товари («Рекомендовані товари» і т.д.).

    Інтернет-магазин Motodim


    Рекомендовані товари
  7. Відсутність обов'язкової реєстрації для покупки товару.
  8. Просте оформлення замовлення (без зайвих полів) і функція «Купити в 1 клік».

    Інтернет-магазин Marian


    Купити в 1 клік 
  9. Інформація про наявність на складі.

    Інтернет-магазин Motodim


    В наявності 
  10. Тільки актуальні ціни.
  11. Наявність відгуків і оцінок покупців.

    Інтернет-магазин Marian


     Відгуки до товарів
  12. Наявність інформації про доставку і способи оплати товарів.

    Інтернет-магазин OmhiAqwa


    Доставка і оплата в картці товару
  13. Інформація про умови повернення.

    Інтернет-магазин Motodim


    Умови повернення товарів
  14. Для інтернет-магазину одягу або взуття буде доречна функція «Доповнити образ», за допомогою якої покупець зможе підібрати додаткові аксесуари.
  15. Також не зайвим буде модуль «Переглянуті товари».

    Інтернет-магазин T-dim


    Переглянуті товари
  16. Грамотна верстка картки товару - структурованість, виділення кольором різних розділів, відсутність полотен тексту і т.д.
  17. Корисною буде таблиця розмірів одягу/взуття.

    Інтернет-магазин Stepiko


    Таблиця розмірів взуття
  18. Наявність інформації про виробників.

    Інтернет-магазин Motodim


    Інформація про виробників
  19. Можливість вибору кольору і розміру.

    Інтернет-магазин Stepiko


    Вибір розміру в картці товару
  20. Функція «У список бажань» і «В порівняння».

Висновок

Якщо Ви будете враховувати вище перераховані рекомендації ― Ви створите продаючі картки товарів, що підвищить конверсію інтернет-магазину. Таким чином, Ви займете провідні позиції в пошуковій видачі.
А які способи оптимізації карточок товарів Ви знаєте? Напишіть в коментарях.

Потрібна розкрутка сайту ― звертайтесь!

Коментарі

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:
facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?