Бажаєте стати нашим клієнтом? Подати заявку
Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

SEO-шахрай: який він?

6 хв. 25-12-2018

Знайти SEO-фахівця не проблема, проблема знайти ГАРНОГО SEO-фахівця. Щоб це зробити потрібно знати про проблеми, які можуть виникнути при роботі з ним.

Проблеми в роботі з SEO-шахраями

  1. Не відповідає на дзвінки
    Це, напевно, найнеприємніша ситуація: у Вас виникли питання, а сеошник не бере слухавку. Зазвичай так поводяться фрілансери, робота яких залежить від настрою. Але ж буває і таке, що одержавши задаток такий фахівець і зовсім зникає.
  2. Погрожує
    Недобросовісні SEO-фахівці погрожують замовнику зламати сайт, якщо той перестане платити. Іншими словами, просто створюють залежність замовника від себе.
    Спочатку Ви будете платити за розкрутку сайту, а потім за те, щоб сеошник просто не нашкодив.
    Наприклад, SEO-фахівець може видалити закуплені посилання або видалити контент, що призведе до падіння позицій сайту або потрапляння його під фільтри пошукових систем.
  3. Не надає звітів
    Чітка звітність потрібна для моніторингу результатів просування. Деякі сеошники нехтують цим, або заплутують своїх замовників вказуючи в звітах багато несуттєвих пунктів, щоб приховати реальний стан речей.
    Наприклад, сеошник склав звіт за місяць на 20 сторінок. Зрозуміло, що такий звіт для Вас буде об'ємним. Але може виявитися, що ці елементарні завдання робляться за кілька днів.
    Таким чином, уважно перевіряйте звіти і дивіться, щоб пункти не дублювалися.
  4. Вимагає гроші вперед
    Якщо Ви не впевнені в сеошнику-фрілансеру - ніколи не давайте йому гроші вперед. Обов'язково перевіряйте відгуки, контакти, портфоліо і т.д. А ще не давайте гроші за наступний місяць, поки не отримаєте звіт за минулий.
    Це не стосується SEO-компаній, при роботі з якими Ви повинні дотримуватися умов укладеного договору.
    SEO-компанії і студії заслуговують на більшу довіру, адже вони переживають за свою репутацію.
  5. Дає незрозумілі роз'яснення
    SEO-шахраї не люблять запитання замовників і вважають за краще вантажити незрозумілими словами на професійному жаргоні, щоб заплутати Вас.
    Таким фахівцям потрібно популярно пояснити, щоб вони Вам все пояснили, або не отримують грошей. Ви повинні знати, за що платите гроші.
  6. Довго відсутні результати
    Буває і таке, що проблеми проявляються через деякий час співпраці. Наприклад, довгий час не видно результатів їх роботи, або вони не відповідають обіцянкам.

Як відрізнити хорошого SEO-фахівця від шахрая?

Ми описали найпоширеніші ситуації. Якщо у Вас немає досвіду роботи з сеошниками - Ви легко поведетесь на їхній хитрощі.
Тому радимо детально вивчити інформацію про людину, яка претендує на роль SEO-фахівця, а ще потрібно знати методи контролю сеошника:

  1. Моніторинг зміни позицій сайту в пошукових системах
    Робити це потрібно не відразу, а через кілька місяців після старту просування. Існують спеціалізовані сервіси для перевірки позицій сторінок сайту за ключовими словами в пошуковій видачі: TopSite, AllPositions, SE Ranking, Topvisor, Semrush та ін.
    Моніторинг позицій
  2. Контроль трафіку з органічного пошуку в Google Analytics
    Не правильно моніторити одні лише позиції, потрібно також перевіряти чи росте трафік з органіки. Адже відсутність трафіку може свідчити про оптимізацію сайту по невірно підібраним ключовим запитам.
    Найкращі канали
    Джерела трафіку
  3. Контроль зростання зворотніх посилань
    Домовтеся, щоб сеошник формував звіти по нарощуванню профілю посилань сайту, а також надав доступ в особисті акаунти на біржах. Перевіряйте посилання: вічні вони чи тимчасові.
  4. Наявність стратегії подальшого розвитку сайту
    Вам повинні надати план подальших дій, який містить тільки дійсно потрібні завдання.
  5. Перевірка кількості сторінок в індексі
    Слідкуйте за тим, щоб кількість сторінок в індексі різко не зменшувалася чи не росла. Інакше це загрожує потраплянням під санкції пошукових систем.
    Кількість сторінок в індексі
  6. Контроль видимості сайту (кількості запитів у видачі)
    На допомогу прийдуть онлайн-сервіси, наприклад, Serpstat або Rush Analytics.
    Кількість запитів у видачі буде рости тільки якщо сеошник якісно розкручує сайт. Також має значення релевантність цих запитів, тобто відповідність тематиці.
    Видимість сайту

Висновок

Дуже складно працювати і контролювати SEO-фрілансера. Простіше замовляти просування сайту в SEO компанії, всі нюанси роботи з якою Ви обговорите в договорі.
Пропонуємо замовити послугу SEO-розкрутки сайту в нашій веб-студії Webmaestro. У нас працюють професійні SEO-фахівці з багаторічним досвідом!

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.