«Лякаючий» маркетинг: як використовувати Halloween для залучення клієнтів
Багато маркетологів знають, що будь-яке свято або знакову подію можна використовувати для організації акції або розіграшу. Під час свят люди на позитивних емоціях, тому роблять покупки набагато частіше й з великим задоволенням. Саме на цьому повинен ґрунтуватися будь-який маркетинг, особливо на Halloween (Хелловін). Хоча це не українське свято, але воно давно полюбилося нашим співвітчизникам завдяки американським фільмам. Це яскраве та веселе свято, яке підніме настрій будь-якому клієнту.
Дайте людям відчути дух свята та згадати безтурботне дитинство! Ось як у 2017 році це зробила компанія Skoda:
А компанія Snickers вирішила зіграти на гуморі та креативі, ця реклама стала вірусною:
Ідеї хелловінського маркетингу
- Оформіть магазин та сайт у святковому стилі.
Розвісьте декорацію в оффлайн-магазині та додайте хелловінські банери, слайди, спливаючі вікна на сайт.
Тематичний логотип MOYO на Helloween
Оформлення сайту Rozetka на Helloween
Оформлення сайту Allo на Helloween
Оформленні сайту Епіцентр на Helloween
Оформлення сайту Фокстрот на Helloween
Оформлення сайту Eva на Helloween
Оформлення сайту Watsons на Helloween
- Якщо Ваш бізнес пов'язаний з їжею — Ви можете доповнити меню спеціальними стравами. Або пропонувати їх у якості частувань своїм клієнтам.
- Розширте свій асортимент сезонними товарами. Наприклад, якщо Ви продаєте одяг, запропонуйте покупцям Хелловін-футболки.
- Запропонуйте знижку за те, що клієнт прийде в магазин в костюмі або з гарбузом. Потім запостіть фотки у Facebook.
- Запропонуйте подарунок за пошук на сайті 5 зображень гарбузів/відьом/привидів і т.д.
- Створіть тематичний тест або онлайн-гру, за проходження яких запропонуйте приз.
- Запропонуйте знижки на період Хелловіну (на конкретні товари або категорії).
Хелловінські акції на Rozetka
Хелловінські акції на Allo
Хелловінські акції у Епіцентрі
Хелловінські акції у Фокстрот
Хелловінські акції у Eva
Хелловінські акції у Watsons
Хелловінські акції у Kasta
- Публікуйте тематичні пости та меми в соцмережах.
Не відкладайте святковий маркетинг на останній день.
Один мем або пост в соцмережах фурору не справлять. Тому радимо регулярно (десь за тиждень до свята) постити цілу серію контенту.
- Публікуйте тематичні статті на сайті: рецепти страв з гарбузом, святковий декор своїми руками, цікаві історії і т.д. Це допоможе залучити нових відвідувачів, які в майбутньому можуть стати клієнтами.
- Організуйте святкову email-розсилку.
Email-розсилка на Helloween Eva
Email-розсилка на Helloween Приватбанк
Email-розсилка на Helloween Depositphotos
- Подаруйте клієнтам святкові сувеніри (наклейки, брелоки, значки, канцтовари, одяг та ін.).
Це буде стимулювати людей заглянути в Ваш магазин або офіс, розмістити фото в соцмережах. Особливо круто, коли Ваша продукція буде в цьому залучена. - Можете навіть надрукувати спеціальний тираж візиток, плакатів, пакувальних пакетів, листівок, запрошень і т.д.
- Підкажіть аудиторії, як за допомогою Ваших товарів урізноманітнити свято.
Людям подобається створювати щось своїми руками, тому підкажіть їм кілька цікавих ідей з використанням Ваших товарів. - Організуйте святковий івент.
Це весело і корисно, адже підвищить лояльність клієнтів/партнерів/співробітників.
Висновок
Halloween, як і будь-яке інше свято, може зіграти на руку у питаннях залучення потенційних покупців. А сучасні технології допоможуть в цьому!