Інтернет-магазин по системі дропшипінг: плюси та мінуси
Дропшипінг, або іншими словами договір прямого постачання, - це одна зі схем роботи бізнесу: власник інтернет-магазину не має склад з товарами, а замовляє їх у виробника тоді, коли покупці зроблять замовлення і оплатять його. Або сам його відправляє і нараховує покупцеві комісію.
Дропшипінг дуже популярний на Заході, хоча і у нас має непогані перспективи, адже можна відкрити інтернет-магазин не будучи виробником і взагалі не маючи складу. Виробник сам відповідає за доставку, а власник - тільки посередник. Це звільнить бізнесмена від безлічі проблем і дозволить зосередитися суто на просуванні сайту і маркетингу.
Така схема роботи дає можливість відкрити бізнес з мінімальним капіталовкладеннями, виключає великі витрати, дозволяє запропонувати великий вибір товарів. Тому є найлегшою і простою моделлю торгівлі.
Для дропшипінгу потрібен тільки інтернет-магазин та доступ до Інтернету.
Але для отримання високого рівня рентабельності Ви постійно повинні контролювати виробника, тому безпосередньо залежите від нього.
Схема дропшипінгу
- Підписання договору з постачальником.
- Розробка інтернет-магазину.
- Просування інтернет-магазину (залучення клієнтів).
- Передача замовлень постачальнику.
- Відправлення постачальникам замовлень від покупців.
Ви, як продавець, отримаєте доступ до товару за зниженою ціною (10-50%) і Ваш заробіток буде залежати від націнки.
Як вибрати дропшипінг-постачальників?
Звичайно, вибір постачальника буде залежати від товару. Зазвичай роботу за схемою дропшипінг пропонують компанії з Китаю і Європи. Найпопулярніша продукція: взуття, одяг, дитячі товари, біжутерія, автозапчастини і т.д.
Каталог постачальників можна подивитися на сайті: http://bazzilla.com.ua.
Як створити інтернет-магазин по дропшипінгу?
- Знайдіть постачальників, які працюють за схемою дропшипінг на вигідних умовах. Від цього буде залежати Ваш прибуток.
- Оберіть товари, які будете продавати.
- Замовте розробку інтернет-магазину в веб-студії Webmaestro :-)
- Оптимізуйте інтернет-магазин під вимоги пошукових систем (візьмемо це на себе).
- Підключіть і налаштуйте контекстну рекламу (і це ми можемо).
- Налагодьте роботу з постачальником.
Продажі за схемою дропшипінг: інтернет-магазин або Landing Page або соц мережі
Дропшипінг і односторінковий сайт
- Landing Page викликає менше довіри, ніж повноцінний інтернет-магазин;
- Landing Page складно просувати;
- немає варіантів довгострокової взаємодії.
Дропшипінг і соціальні мережі
- незручно приймати замовлення і оплату;
- величезна конкуренція;
- повна залежність вашого бізнесу від соц мережі (якщо заблокують Ваш акаунт - Ви втратите клієнтів);
- немає можливості аналізувати поведінку користувачів.
Дропшипінг та інтернет-магазин
Повноцінний інтернет-магазин з каталогом товарів - Ваш варіант, якщо Ви хочете, щоб бізнес стабільно розвивався і ріс. Інтернет-магазин не має вище перерахованих недоліків.
Переваги та недоліки дропшипінгу
Плюси:
- Великий вибір товарів.
- Простий старт.
- Економія часу.
- Відсутність обмежень по вибору постачальників.
- Відсутність залишків товарів.
- Мінімум витрат (немає витрат на доставку і зберігання товарів, митні збори і т.д.).
Мінуси:
- Висока конкурентність, через що потрібно уважно аналізувати нішу.
- Багато роботи по наповненню і розвитку сайту.
- Потрібно віддавати перевагу високомаржинальним товарам.
- Недобросовісні постачальники.
- Важко сформувати унікальну торгову пропозицію (УТП).
- Труднощі в масштабуванні через залежність від постачальника.
Висновки
Сподіваємося, що тепер знаючи всі переваги і недоліки, Ви зробили для себе правильний вибір. Ми вважаємо дропшипінг досить цікавою схемою, хоча вона і має деякі недоліки. Така схема відмінно підійде для невеликих сайтів і власників інтернет-магазинів, які хочуть спробувати себе в новій ніші.