Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Цінові хитрощі для підвищення продажів

2 хв. 15-12-2018

Перше, що зробить інтернет-маркетолог для підвищення продажів в інтернет-магазині - це проаналізує показники веб-аналітики та виявить слабкі місця сайту. Потім будуть проводитися роботи по оптимізації проекту: підвищення рівня юзабіліті, спрощення форм замовлення товарів, додадуться кнопки заклику до дії і т. п. Буває таке, що це не допомагає. Що ж робити в такому випадку? Понад усе користувачів хвилює не зручність використання сайту, а вартість товарів/послуг. У цій статті ми розповімо які цінові хитрощі слід застосувати для підвищення продажів.

Способи формування привабливих цін

  1. Мінімум символів

    Вартість продукту потрібно подавати без зайвих символів.

    Наприклад, 3299 грн, а не 3,299.00 грн або 3,299 грн.

    Хоча це і однакова ціна, але перший варіант здається покупцям набагато привабливішим.

    Перегляньте свої ціни і подумайте як представити їх в спрощеному вигляді.

  2. «Приманки»

    Пропонуйте ціну (приманку), щоб зробити свою торговельну пропозицію більш привабливою.

    Додайте в прайси пропозиції, на фоні яких потрібний Вам товар/послуга будуть виглядати більш привабливо - дешевшою і якіснішою.

  3. Відносність цін

    Наш мозок працює так, що всі навколишні предмети ми оцінюємо відносно один одного. Наприклад, якщо Ви зайдете в піцерію, де піца коштує 100 грн, то сік за 10 грн здасться Вам дешевим. А якщо піца буде коштувати 10-20 грн, то сік за 10 грн здасться Вам дуже дорогим.

    Усі ціни в інтернет-магазині на певну групу товарів підвищуйте одночасно і рівномірно.

  4. Приваблива цифра «9»

    Дослідження показали, що людей притягує цифра «9» в ціні. Наприклад, товар коштує 60 грн і на нього є дві знижки: 49 грн і 45 грн. Для покупців більш привабливою буде ціна в 49 грн. Завдяки маркетологам, цифра «9» стала символізувати максимальну вигоду.

    Проведіть аналіз продажів тих товарів, які закінчуються на «9». А тепер порівняйте з тими товарами, які мають ціни з іншими закінченнями. Додайте цифру «9» в ціни тих, що продаються гірше.

  5. Можливість заощадити

    Людям важко розлучатися з грошима. Щоб зменшити «біль від оплати» - організуйте знижки, акції, оплату частинами і т.п. Робіть все, щоб візуально зменшить витрати.

    Відмінно спрацьовують акції типу «1 + 1 = 3». Пропонуйте системи накопичення балів та інші програми лояльності.

  6.  Тут і зараз

    Люди часто хочуть володіти чимось негайно і готові переплачувати за терміновість. Скористайтеся цим!

    Забезпечте мінімальні терміни доставки і вказуйте їх на сайті.

  7. Висока ціна = висока якість

    Люди намагаються не економити на предметах розкоші, ліках, техніці та ін. Вони свято вірять, що дорого значить добре.

    Якщо Ви довго не можете розпродати товар - проведіть експеримент: підніміть ціни і подивіться на реакцію користувачів. Якщо результату не буде - Ви завжди зможете знизити ціни.

  8. Сила маркетингу

    Створіть в інтернет-магазині таку обстановку, щоб відвідувачі самі захотіли купувати дорожче: розробіть оригінальний дизайн, банери, проведіть рекламну кампанію, створіть певний імідж, напишіть якісний контент, додайте відгуки, нагороди і т. д.

  9. Сила безкоштовних пропозицій

    Отримати щось безкоштовно - дуже заманливо. Люди втрачають голову, якщо отримують можливість володіти чимось безкоштовно.

    Запропонуйте безкоштовну доставку, бонус, пробний період.

Висновок

Думаю, в описаних вище хитрощах для підвищення продажів Ви знайшли для свого сайту саме ті, які принесуть максимальний прибуток. Діліться в коментарях своїми досягненнями.

Високих Вам продажів!

Коментарі

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:
facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?