Цінові хитрощі для підвищення продажів
Перше, що зробить інтернет-маркетолог для підвищення продажів в інтернет-магазині - це проаналізує показники веб-аналітики та виявить слабкі місця сайту. Потім будуть проводитися роботи по оптимізації проекту: підвищення рівня юзабіліті, спрощення форм замовлення товарів, додадуться кнопки заклику до дії і т. п. Буває таке, що це не допомагає. Що ж робити в такому випадку? Понад усе користувачів хвилює не зручність використання сайту, а вартість товарів/послуг. У цій статті ми розповімо які цінові хитрощі слід застосувати для підвищення продажів.
Способи формування привабливих цін
- Мінімум символів
Вартість продукту потрібно подавати без зайвих символів.
Наприклад, 3299 грн, а не 3,299.00 грн або 3,299 грн.
Хоча це і однакова ціна, але перший варіант здається покупцям набагато привабливішим.
Перегляньте свої ціни і подумайте як представити їх в спрощеному вигляді.
- «Приманки»
Пропонуйте ціну (приманку), щоб зробити свою торговельну пропозицію більш привабливою.
Додайте в прайси пропозиції, на фоні яких потрібний Вам товар/послуга будуть виглядати більш привабливо - дешевшою і якіснішою.
- Відносність цін
Наш мозок працює так, що всі навколишні предмети ми оцінюємо відносно один одного. Наприклад, якщо Ви зайдете в піцерію, де піца коштує 100 грн, то сік за 10 грн здасться Вам дешевим. А якщо піца буде коштувати 10-20 грн, то сік за 10 грн здасться Вам дуже дорогим.
Усі ціни в інтернет-магазині на певну групу товарів підвищуйте одночасно і рівномірно.
- Приваблива цифра «9»
Дослідження показали, що людей притягує цифра «9» в ціні. Наприклад, товар коштує 60 грн і на нього є дві знижки: 49 грн і 45 грн. Для покупців більш привабливою буде ціна в 49 грн. Завдяки маркетологам, цифра «9» стала символізувати максимальну вигоду.
Проведіть аналіз продажів тих товарів, які закінчуються на «9». А тепер порівняйте з тими товарами, які мають ціни з іншими закінченнями. Додайте цифру «9» в ціни тих, що продаються гірше.
- Можливість заощадити
Людям важко розлучатися з грошима. Щоб зменшити «біль від оплати» - організуйте знижки, акції, оплату частинами і т.п. Робіть все, щоб візуально зменшить витрати.
Відмінно спрацьовують акції типу «1 + 1 = 3». Пропонуйте системи накопичення балів та інші програми лояльності.
- Тут і зараз
Люди часто хочуть володіти чимось негайно і готові переплачувати за терміновість. Скористайтеся цим!
Забезпечте мінімальні терміни доставки і вказуйте їх на сайті.
- Висока ціна = висока якість
Люди намагаються не економити на предметах розкоші, ліках, техніці та ін. Вони свято вірять, що дорого значить добре.
Якщо Ви довго не можете розпродати товар - проведіть експеримент: підніміть ціни і подивіться на реакцію користувачів. Якщо результату не буде - Ви завжди зможете знизити ціни.
- Сила маркетингу
Створіть в інтернет-магазині таку обстановку, щоб відвідувачі самі захотіли купувати дорожче: розробіть оригінальний дизайн, банери, проведіть рекламну кампанію, створіть певний імідж, напишіть якісний контент, додайте відгуки, нагороди і т. д.
- Сила безкоштовних пропозицій
Отримати щось безкоштовно - дуже заманливо. Люди втрачають голову, якщо отримують можливість володіти чимось безкоштовно.
Запропонуйте безкоштовну доставку, бонус, пробний період.
Висновок
Думаю, в описаних вище хитрощах для підвищення продажів Ви знайшли для свого сайту саме ті, які принесуть максимальний прибуток. Діліться в коментарях своїми досягненнями.
Високих Вам продажів!