Навіщо та як вести БЛОГ на сайті?
Раніше блоги були свого роду онлайн-щоденниками певних людей, які хотіли розповісти про себе світові. Тепер блоги використовуються в бізнесі і стали чудовим інструментом інтернет-маркетингу. Майже всі компанії разом з розробкою і розкруткою сайту створюють корпоративні блоги.
Не починайте вести блог на сайті тільки заради збільшення продажів. Блог - це інструмент для формування авторитету та пошуку нових клієнтів!
Користувачі йдуть в Інтернет не тільки щоб купити товари/послуги, іноді вони просто шукають інформацію. Саме тому потрібно аналізувати ключові запити і на їхній основі підбирати теми для блогу.
Функції блогу на сайті
Блог повинен виконувати такі функції:
- Надавати необхідну інформацію користувачам.
- Переконувати користувачів у перевагах покупки товарів/послуг саме у Вас.
- Формувати аудиторію підписників.
- Розкручувати сайт — підвищувати позиції по цільових інформаційних запитах і генерувати трафік з пошукових систем.
- Показувати користувачам що Ваш бізнес живе і розвивається, особливо якщо асортимент продукції не змінюється.
- Надавати користувачам огляди, поради, інструкції до продуктів.
- Поширювати інформацію в соц мережах за допомогою постів, репостів, лайків.
- Покращувати лояльність і формувати потрібну думку про Вашу компанію та продукти.
Як правильно писати статті в блог?
Звичайно, блог можна використовувати для донесення цільовій аудиторії інформації про Ваші переваги, але намагайтеся не перетворити ресурс в добірку самохвалебної реклами :) Така реклама буде тільки відштовхувати користувачів.
Можете використовувати такі поради:
- Експериментуйте з типами статей (інформаційні, огляди, інтерв'ю, новини, фото- та відеодобірки та ін.).
Відстежуйте ефект в системах веб-аналітики, і робіть висновки який контент користувачам більше подобається. Також відстежуйте які статті мають найбільшу кількість коментарів, значить вони цікаві аудиторії. - Зробіть свою роботу системною.
Краще поступово публікувати по кілька статей, ніж цілий місяць нічого не писати, а потім написати 5. - Реклама повинна бути нативною (природною).
Не перетворюйте блог в добірку одних лише рекламних статей. Розбавляйте його цікавою і корисною для споживачів інформацією! - Відстежуйте конкурентів.
Знайдіть своїх головних конкурентів і стежте за ними: на які теми і як часто вони роблять публікації в блозі? Така стратегія допоможе Вам скласти власний контент-план. - Слідкуйте за показниками веб-аналітики.
Аналітика допоможе визначити найпопулярніші статті, пошукові запити, показник відмов, середній час перебування на сторінці, сторінки входу/виходу та рівень конверсій. - Статті повинні бути структуровані, унікальні та без помилок.
Про що писати?
Це питання одне з найважчих, адже рано чи пізно Ваш список тем закінчиться. У такому випадку рекомендуємо писати розважальний та корисний контент:
- поради щодо використання продуктів;
- огляди та порівняння товарів;
- питання покупців та відповіді на них;
- цікаві добірки (наприклад, в стилі ТОП-10);
- важливі новини;
- керівництва в стилі «how to» та ін.
Як часто писати статті в блог?
Якщо Ви зібралися писати 1 статтю в місяць — краще взагалі не починайте!
Ви повинні розуміти, що чим частіше ви будете писати, тим краще. Рекомендуємо писати як мінімум одну статтю в тиждень. А ще краще — одну в кілька днів. Але врахуйте, що показовим є не кількість статей, а їхня якість і розмір!
Під час наповнення блогу не забувайте й про інші канали просування, й про ведення бізнесу в цілому.
Висновки
Головне завдання будь-якого блогу не продажі, а розважання та інформування читачів. Метою його існування на сайті інтернет-магазину є створення простору для спілкування представників компанії та клієнтів, представлення компанії та формування авторитету. В результаті Ви отримаєте ефективний інструмент для зростання і розвитку бізнесу, вкладення в який окупляться з лишком.
Залишилися питання — звертайтеся!