Головна задача розкрутки інтернет магазину польського взуття Stepiko - збільшення продаж. Для досягнення цієї цілі ми виконали наступні роботи по просуванню:
- дослідження конкурентів та цільової аудиторії
- розробка плану розвитку
- збір семантики (ключових запитів)
- складання seo-структури сайту
- розподіл ключових запитів по сторінках
- розробка контент-стратегії
- Seo-копірайтинг
- пошукова оптимізація
- зовнішня оптимізація
- інтегровано систему веб-аналітики
- внутрішня оптимізація
- покращення юзабіліті
- Seo-аудит
- переведення сайту на https
- та багато іншого
В результаті, інтернет магазин Степіко на сьогодні займає провідні позиції серед інтернет магазинів по продажу польського взуття в Україні. Понад 2560 запитів було виведено в ТОП видачі Google. Відповідно зросло і число конверсій (продаж).
Ефективно збільшуємо конверсії
Розберемо детальніше, що і як ми робили
SEO-просування інтернет магазину Stepiko
З метою підвищення позицій сайту у пошуковій видачі і приваблення більшої кількості покупців, ми зайнялись пошуковим просуванням.
Аналіз
- Юзабіліті-аналіз
Юзабіліті-аналіз проводиться для виявлення у користувачів труднощів при роботі сайту, наприклад, здійснення покупки. Основна задача юзабіліті — щоб користувач легко і швидко орієнтувався на сайті. - Seo-аудит
Був здійснений моніторинг основних технічних показників сайту, які впливають на успішне просування сайту. Виявлені недоліки були виправлені. - Дослідження конкурентів та цільової аудиторії
Ми дослідили конкурентів Stepiko в пошуковій видачі по наступних показниках:- трафік
- вік домену
- кількість проіндексованих сторінок в Yandex i Google
- позиції в видачі пошукових систем
- зовнішні посилання
Знаючи ці показники, можна зрозуміти як побудувати наступну стратегію розвитку.
SEO-оптимізація
Наступний крок — оптимізація сайту та підняття його в ТОП пошукової видачі.
Внутрішня оптимізація
- Визначили регіональну приналежність сайту
- Зібрали семантику і оптимізували мета-теги
- Розробили ефективну seo-структуру
- Розподілили запити по розділах
- Налаштували пагінацію
- Налаштували robots.txt та динамічну sitemap.xml
- Здійснили внутрішню перелінковку сторінок
- Налаштували мікророзмітку сторінок
- Встановили та налаштували систему веб-аналітики Google Analytics
- Перевели сайт на безпечний протокол https
Приклад планування нової структури сайту
Зовнішня оптимізація
- Крауд-маркетинг (отримали “природні” посилання з трастових ресурсів)
- Зареєстрували сайт в тематичних каталогах
- Додали товарні оголошення на різні тематичні ресурси
- Розмістили статті з посиланнями на сайт
Результат
Стрімкий ріст відвідуваності
Сайт відповідає усім вимогам адаптивної верстки
Збільшення конверсій
Виведено велику кількість конкурентних, високочастотних ключових слів в ТОП-1
Досягнуто високої швидкості завантаження сторінок