Контекстно-медійна мережа Google (КММ чи КМС) — це велика мережа партнерських ресурсів, на яких можна розміщати блоки контекстної реклами. Вони чудово підходять для пошуку цільової аудиторії (потенційних клієнтів). На них можна розміщувати адаптивні та банерні оголошення. Банерна реклама Google відрізняється від пошукової реклами тим, що показується скрізь, крім пошукової мережі.
Види оголошень в КМС
- Текстові оголошення (показуються в блоках контекстної реклами без зображень);
- Банерні оголошення (графічні оголошення з або без анімації);
- Адаптивні оголошення (універсальні оголошення — показують і текстові, і графічні, і нативні оголошення);
- Відеооголошення (відео-реклама на Youtube).
ПРИКЛАДИ
1. Банерна реклама в YouTube: Коляски VERDI MIRAGE 2 в 1, інтернет магазин TWINS (#ТутБільшеПрикладівTWINS)
- Тип реклами: Ремаркетинг
- Відображається тим корисутвачам, які відвідали сайт TWINS.UA та цікавилися колясками
- Банерна реклама приклад:
WEBMAESTRO - сертифікована компанія GOOGLE PARTNER !
2. Банерна реклама, сайт: LDBK.com.ua - реклама "ЖК КАРАМЕЛЬ" (#ТутБільшеПрикладівЛДБК)
- Націлення: Тематика "Новобудови в регіони", ті хто цікавився "ЖК КАРАМЕЛЬ"
- Тип: Ремаркетинг
- Тип: Ремаркетинг
...
Налаштування КМС Adwords включає:
- Налаштування UTM міток
- Геотаргетинга (регіону показу)
- Швидких посилань
- Ставок для мобільних пристроїв
- Виключених місць розміщення
- Номерів телефонів
- Бюджетів на день
- Часу показувати
- Ротації і частоти показів
- Групи оголошень з таргетингом на інтереси
- ...
- Розбивка запитів по групах оголошень
- Написання текстів
- Розробка БАНЕРІВ
- Визначення стратегії показів
ГАРАНТОВАНИЙ БОНУС !
ЗНИЖКА! ☝ FACEBOOK + GOOGLE ADWORDS