[Ефективність - це головна вимога до реклами]
Будь-яка рекламна кампанія повинна мати сплановану стратегію і чітко поставлені цілі та завдання, на кожному етапі потрібно проводити маркетингові дослідження і підраховувати результат.
Грамотна оцінка ефективності діючих рекламних кампаній буде сприяти скороченню витрат на рекламу на 30-70% без втрати ефективності!
Економічна ефективність рекламних кампаній для кожного проекту різна, вона може полягати в збільшенні продажів або в зростанні кількості підписників.
Що ми пропонуємо?
Digital-агентство Webmaestro пропонує наступні послуги з оцінювання ефективності рекламних кампаній:
- аудит і оптимізація контекстної реклами в Google Adwords;
- аналіз і оптимізація медійної (банерної) реклами в Google Adwords;
Після запуску медійної реклами піднялися брендові запити в пошуку - зростання брендового запиту ЛДБК
- аналіз і оптимізація ремаркетингових кампаній в Google Adwords;
- аналіз SEO-просування (технічний аналіз сайту, аналіз внутрішньої і зовнішньої оптимізації, аналіз контенту, юзабіліті-аудит);
- аналіз і оптимізація рекламних кампаній в соціальних мережах Facebook і Youtube;
- налаштування відстеження досягнення цілей і коефіцієнта їх конверсії (покупка, дзвінок, перехід на важливі сторінки);
- налаштування відстеження електронної торгівлі Ecommerce (відстеження кількості транзакцій і який дохід це Вам приносить, середньої вартості замовлення, кількості покупок);
- ми не просто оцінимо рекламні кампанії, але і здійснимо налаштування, які в майбутньому допоможуть Вам самостійно контролювати і аналізувати всі процеси.
Що ми будемо аналізувати?
- CTR (співвідношення показу/переходу)
- середню вартість кліка
- конверсіі з контекстної реклами
- кількість трафіку на сайт з пошуку і реклами
- з яких оголошень, банерів або ключових фраз в пошуку приходять користувачі на Ваш сайт
- інтереси, вікова категорія, стать відвідувачів
- поведінку відвідувачів на сайті
- потрачений бюджет на рекламу
- проведені роботи
- отримані результати
- ефективність витрат
Етапи аудиту рекламних кампаній в Webmaestro
- Визначення цілей рекламних кампаній
- Збір статистики
- Аналіз рекламних кампаній
- Дослідження реклами конкурентів
- Обробка даних статистики
- Знаходження слабких місць
- Підрахунок вартості цілей
- Розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності реклами і оптимізації сайту
Що Ви отримаєте?
Результат:
- Виросте привабливість оголошень, тобто кількість кліків по рекламі (CTR)
- Зменшиться середня вартість одного кліка по рекламі
- Виросте трафік і конверсії з контекстної реклами
Ріст конверсії з реклами
- Правильна оптимізація рекламних кампаній скоротить витрати на неї, і підвищить доходи
- Дослідження поведінки користувачів на сайті допоможе визначити цільову аудиторію та їх потреби
- Вибір правильних видів інформаційних каналів для розміщення реклами сприятиме максимальному охопленню цільової аудиторії
- Ефективні рекламні кампанії підвищать впізнаваність Вашого бренду/товарів і підвищать довіру користувачів
- У результаті - знизяться витрати, зростуть продажі та рентабельність, а значить і Ваша прибуток!