Взаємодія замовника і копірайтера = максимум ефективності від контенту
Ось як зазвичай відбувається діалог нашого копірайтера і замовника:
Копірайтер: Я напишу про Вас цікаво і у вигідному світлі, повністю занурюсь в Ваш бізнес.
Клієнт: Добре. Ось гроші. Пишіть.
Копірайтер: Окей. Розкажіть про Вашу компанію і як все працює. А ще заповніть, будь ласка, бриф.
Клієнт: Я дуже зайнятий, мені не до цього. Погугліть самі.
Копірайтер: Але ... Ну добре ... Ось тексти.
Клієнт: Це загальний текст і підійде для будь-якого конкурента. Ви не описали нашої “родзинки”.
Копірайтер: Окей. Розкажіть про свою “родзинку”. Як все працює? І все-таки заповніть бриф.
Клієнт: Мені не до цього. Погугліть...
У цій історії і копірайтер професіонал, і клієнт дуже переживає за свою компанію. Але між ними немає взаємодії, немає "вогника". Тексти виходять сухі і порожні.
Клієнт хоче бачити "живі" тексти з повним зануренням в свій бізнес. Копірайтер же пообіцяв занурення!
Занурення в бізнес - це парний танець: клієнт дає інформацію, а копірайтер пише.
Про це слід домовлятися перед початком співпраці. Саме домовлятись, а не очікувати що так і буде. Інакше даремно витратите і час, і гроші.
Про що ми домовляємось?
- копірайтеру буде потрібна детальна інформація про компанію, товари або послуги (не з пошуку Google);
- клієнт введе копірайтера в курс справи і буде надавати актуальну інформацію регулярно;
- можливість отримати інформацію від виробників, продавців і покупців;
- способи виходу на зв'язок.
Для чого нам потрібен бриф?
Бриф (анкета) - це основа будь-якого контенту для веб-ресурсу. Потрібно обговорити все, що потрібно копірайтеру для написання текстів. Але, не заповнюйте бриф на "відчепися", не використовуйте загальні фрази, прочерки і т.д.
Звичайно, копірайтер пошукає інформацію в Google і напише текст. Але він буде писати не про Вас, і Ви це відразу побачите. Також і читачі не відчують зв'язок тексту з Вашим бізнесом.
Хороший текст - це не повтор загальної інформації, він розкриває мету і суть Вашого бізнесу. Людям не цікаво читати про абстрактні речі, їм потрібні точні факти.
Звичайно, бувають ситуації, коли клієнту нема коли сконцентруватися і заповнити бриф. Можливо він ніколи не замислювався про свою унікальну торгову пропозицію і хто його цільова аудиторія. У таких випадках ми беремо у клієнта інтерв'ю - ставимо питання і самі заповнюємо бриф. У діалозі можна дізнатися багато нюансів, яким людина може не надавати значення. З таких нюансів і збираються "родзинки".
Де ми беремо "вогник"?
Бриф дуже корисний, але самого його недостатньо.
Мета якісного контенту - відкритися перед читачем, показати "закулісся" Вашого бізнесу, дати відповіді на всі питання, які його цікавлять.
Щоб створювати такі тексти - копірайтер повинен сам "заглядати за лаштунки" і задавати БАГАТО питань. Будь ласка, надайте йому таку можливість! У результаті вийдуть цікаві і корисні статті.
Призначте співробітників (які знають Ваші товари або послуги) для спілкування з копірайтером, щоб привнести експертність в тексти.
Підбір зображень для статей - це окрема тема. Зображення зі стоків або рекламні зображення не дають такого результату, як реальні фотографії продуктів, послуг, заходів і т.д. Не економте гроші і час на отримання якісних фото.
Зробіть так, щоб копірайтеру сподобався Ваш продукт, і він зробить все, щоб закохати в нього інших.
Сильні тексти ґрунтуються на особистому користуванні і власних враженнях. Дайте можливість копірайтеру отримати цей досвід. Адже якщо тема для нього нова, він не зможе спиратися на власний досвід.
Наприклад, потрібно написати текст про смартфон. Наш копірайтер перегляне всю інформацію про нього в Інтернеті і напише технічно точні тексти. Але вони будуть прісними.
Якщо дати автору покористуватися цим смартфоном, він на собі відчує швидкість його роботи, якість зображення, скільки нових додатків можна встановити. Потім він опише своє захоплення в статті, і Ви отримаєте чудовий результат!
Емоційна подача покращує ставлення до продукту.
Але крім переваг важливо розкрити і всі слабкі сторони Ваших товарів/послуг. Таким чином, копірайтер знайде і покаже гідні противаги їм.
Як організувати оперативну роботу з контентом?
- Призначте відповідальних співробітників, які будуть відповідати на питання копірайтера.
- Дайте копірайтеру протестувати продукт.
- Створіть онлайн текстовий документ з можливістю спільного редагування. Можна буде коментувати або редагувати статті та контент-плани.
- Готувати статті заздалегідь, щоб не вибитися з графіку публікацій.
Висновок
Погана схема:
"Я дав грошей, а ти сам думай як написати"
Хороша схема:
"Я все детально розповім, а ти напиши"
Саме за такою схемою ми намагаємося працювати. Тому можемо гарантувати якість і експертність своїх текстів! У нас Ви зможете замовити професійну розкрутку сайту, розробку контент-стратегії, написання Seo-статей та наповнення сайту контентом. Звертайтеся!
відповісти
відповісти