Як розкручувати молодий сайт? З власного досвіду Webmaestro
Для початку визначимо, що означає поняття «молодий сайт» - це домен віком не більше 6 місяців, який ніколи не розкручувався і не має зворотних посилань.
Після запуску сайту пошукові системи автоматично відправляють його в «пісочницю» - фільтр для молодих, недавно створених сайтів. Тому, в перші місяці Google не видає новий сайт по високочастотним і середньочастотним запитам. Через деякий час стануть видаватися лише брендові запити (з назвою компанії). Через кілька місяців, за умови правильного просування, сайт почне з'являтися в результатах видачі по високочастотних запитах на перших позиціях.
Також в «пісочницю» можна потрапити якщо швидко нарощувати кількість посилань.
Головні принципи розкрутки молодих сайтів
- Природність
Природні тексти, посилання. - Плавність
Поступовість у всьому - нарощуванні посилань, додаванні контенту. Пошуковики не люблять різких стрибків. - Постійність
Сайтом потрібно займатися регулярно - пишіть статті, покращуйте юзабіліті, додавайте посилання. - Якість
Якісним має бути все - контент, посилання, дизайн ...
Етапи просування молодого сайту
- Внутрішня оптимізація молодого сайту
- ретельний збір та розширення семантичного ядра;
- розробка структури сайту (по семантичному ядру);
- оптимізація всіх сторінок, які просуваються;
- оптимізація і унікалізація Title, Description;
- правильна структура тексту (використання заголовків H1..H6, списків і т.д.)
- виправлення всіх технічних помилок (ми використовуємо Google Seach Console, Screaming Frog, Website Auditor, валідатор Markup Validation Service та ін.).
- Робота з контентом
- не економити на контенті;
- регулярно писати цікаві, унікальні, інформативні тексти з ключовими фразами;
- розповсюджувати корисний контент (посилання, соціальні мережі);
- пропрацьовувати ключові слова та LSI фрази (синоніми).
- Нарощування маси посилань
- регулярно додавати посилання;
- додавати посилання тільки з ТЕМАТИЧНИХ ресурсів;
- додавати посилання тільки з ЯКІСНИХ ресурсів;
- безанкорні посилання мають переважати (щоб не потрапити під фільтр Google Penguin);
- посилання повинні бути з різноманітних ресурсів.
- Аналіз конкурентів і бізнес-ніші
- перед початком розкрутки обов'язковий ретельний аналіз конкурентів;
- аналіз типів і джерел посилань на сайти конкурентів;
- аналіз перших 10-15 топових сайтів;
- моніторинг конкурентів здійснювати регулярно;
- аналіз ключових слів, контенту, юзабіліті, джерел трафіку конкурентів.
- Соціальні сигнали
- за допомогою цікавого контенту залучати аудиторію з соціальних мереж;
- отримувати якомога більше лайків і твітів на домен, репости.
Висновок:
Головне, що потрібно знати при просуванні молодого сайту - це не швидкий процес, і миттєвого результату не дасть. Для отримання максимальної віддачі потрібно робити все поступово і природно, дотримуючись вище описаних базових правил.
За такою схемою ми розкручували всі створені нами сайти. Ось деякі з них:
Розкрутка сайту автозапчастин
Розкрутка інтернет-магазину взуття
Розкрутка інтернет-магазину різних товарів
Детальніше про розкрутку молодого сайту в Webmaestro читайте в розділі «Просування молодого сайту».
Ми точно знаємо як правильно розкручувати нові сайти - звертайтеся до НАС!