Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Види відвідувачів сайтів та їхня поведінка

4 хв. 11-01-2019

Психологи стверджують, що в залежності від стилю життя люди діляться на 5 типів:

  1. матеріалісти
  2. егоцентристи
  3. ригористи
  4. авантюристи
  5. активісти

Залежно від психологічного типу і поведінка відвідувачів на сайтах може бути різною. Потрібно враховувати те, на що в першу чергу вони звертають увагу, з чого починають вивчення сайту, що є рушійною силою при ухваленні рішення про покупку товару/послуги і т.д.
У цій статті ми розповімо про кожний з цих типів. Спробуйте знайти в якомусь із них себе.

  1. Матеріаліст
    Характеристика:
    Обмірковує і зважує кожен крок. У всьому шукає вигоду.
    Матеріаліст
    Поведінка на сайтах:Сайт повинен бути для нього корисний. Якщо знаходить цінну інформацію - приступає до її вивчення і з задоволенням поставить лайк або зробить репост.
    Часто переміщаються з одного сайту на інший в пошуках вигоди. Стане Вашим відданим покупцем, якщо запевните його, що більш вигідної пропозиції йому не знайти.
  2. Егоцентрист
    Характеристика:
    Сконцентрований на собі. Любить привертати увагу до своєї персони. Поблажливий до себе і вимогливий до оточуючих.
    Поведінка на сайтах:
    Знає яким повинен бути ідеальний сайт і високо цінує професіоналізм. Не любить недоробок і сприймає їх як образу. Якщо побачить, що сайт такий який йому потрібно - залишиться на ньому надовго, стане постійним покупцем і буде всім радити.
    Егоцентрист 
    Будь-якими шляхами постарайтеся отримати егоцентристів в якості покупців. Вони люблять робити багато доровартісних покупок. Важливо регулярно приділяти увагу їхній персони, щоб вони відчули свою важливість.
  3. Ригорист
    Характеристика:
    Консервативні, строгі, трохи жорстокі. Всього побоюються.
    Поведінка на сайтах:
    Недостатньо добре освоїв Інтернет. Ходить по сайту повільно, обдумуючи кожен крок. Саме він читає SEO-тексти, ретельно вивчаючи всі дрібниці.
    Ригорист
    Хоча й суворі персонажі, але все ж віддані покупці. Якщо пройдете їх відбір - вони стануть Вашими постійними клієнтами надовго.
  4. Авантюрист
    Характеристика:
    Любить ризикувати і експериментувати, пробувати щось новеньке.
    Поведінка на сайтах:
    Перше, що шукає на сайтах - новинки. Із задоволенням клікає на об'єкти, які виділяються на фоні сайту. Рідко читає тексти, тільки якщо купує щось дуже важливе. Зазвичай просто проходиться поглядом по сторінках і дивиться картинки.
    Авантюрист
    Важливо завоювати такого покупця. Адже він буде одним з перших, хто придбає новий товар і буде всім хвалитися ним.
  5. Активіст
    Характеристика:
    Володіє палким поглядом, непосидючістю, постійним прагненням щось змінити.
    Поведінка на сайтах:
    Для нього велику роль відіграє можливість швидко ознайомитися з інформацією. Не буде довго читати, чекати поки завантажаться сторінки, заповнювати довгі форми замовлення товарів/послуг. Все повинно бути коротко і зрозуміло: чіткі фотографії, лаконічні тексти, інфографіка, короткі відеоролики і т.д.
    Активіст 
    Люблять все нове і цікаве. Саме вони можуть задавати моду на що-небудь.

Кожен з описаних видів відвідувачів мають велике значення, тому важливо зробити сайт максимально привабливим для кожного з них.

Якщо Ви звернетесь в нашу веб-студію - ми створимо сайт, який буде подобатись людям будь-якого психологічного типу. Звертайтесь!

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone