Faq
Які тексти потрібні для інтернет-магазинів?
При написанні текстів для будь-якого сайту головне завжди думати про відвідувачів. Точне розуміння того, що потрібно потенційному покупцеві, буде впливати на успішність вашої роботи в мережі.
Які бувають інтернет-магазини?
Інтернет-магазини відрізняються своїми масштабами ― існують гіпермаркети (з великою кількістю не унікальних товарів ― 1000-100000) і невеликі інтернет-магазини (з обмеженим числом унікальних товарів ― 100-1000). Унікальність товарів означає, що це ручна робота або магазин належить виробнику.
При написанні тексту для великих інтернет-магазинів потрібно правильно висвітлити всі переваги товарів, подавати їх як унікальні, заманити низькими цінами, зручними способами оплати та доставки, гарантіями. Тексти для невеликих інтернет-магазинів повинні розповісти покупцям про нові товари з вигідної сторони.
Що повинні розкривати тексти для інтернет-магазинів?
Тексти для гіпермаркетів повинні описувати всі переваги:
- найнижча ціна;
- зручність;
- швидкість доставки;
- можливість вибрати різні способи доставки;
- гарантія;
- можливість повернення;
- інші умови.
Тексти для магазинів з унікальними товарами повинні описувати:
- високу якість (конкретна інформація);
- ручна робота;
- привабливий зовнішній вигляд;
- склад;
- чим відрізняються від аналогів;
- переваги від використання.
Це важливі, але не єдині переваги, які можна розкрити. Їх можна і поєднувати.
Які саме тексти потрібні?
Види текстів:
- Тексти для статичних сторінок ― головна сторінка (звернути увагу), інформація про магазин (показати вигоди, сформувати довіру), оплата/гарантії/доставка/FAQ (дайте відповіді на питання), контакти (спонукання до дії);
Ланцюжок продаж = Звернути увагу -> Показати рішення проблеми -> Привести до висновку -> Викликати довіру -> Зняти заперечення -> Призвести до дії
Карточка товару повинна закрити всі ці цілі, тоді текст буде дійсно продаючий. А ще вона повинна мати багато фотографій, відео та відгуків. - Новини та статті.
- Тексти для категорій та підкатегорій товарів.
- Опис товарів.
- Акційні пропозиції.
З чого почати писати тести для інтернет магазинів?
Перед написанням тексту потрібно провести розвідку :)
- проаналізувати цільову аудиторію (потенційних покупців)
- проаналізувати конкурентів бізнес-ніши
- сформувати унікальну торгову пропозицію (УТП) та список переваг.
Копірайтер повинен бути в курсі всіх особливостей бізнесу та товарів.
Правила написання текстів для інтернет-магазинів
- Тексти повинні бути корисними
Найчастіше відвідувачам не цікаво скільки товарів Ви продали або які грамоти отримали. Їм важлива інформація про акції, знижки, нові колекції товарів і т.д. У соцмережах можна постити поради, інструкції, анонсувати статті з блогу, проводити конкурси та ін. - Структуруйте тексти
Тексти-онучі важко сприймаються. Візуально розбивайте текст на частини: використовуйте заголовки/підзаголовки, абзаци, списки і т.д.
Приклад структурованого тексту
- Пишіть коротко і ясно
Малоінформативні слова і пропозиції в Seo називають «водою». Пам'ятайте, в рідких текстах читачеві дуже важко знайти важливу інформацію. Уникайте стоп-слів і вступних фраз типу: «ні для кого не секрет», «на сьогоднішній час», «на наш погляд», «як відомо» і т.д. Також не рекомендуємо використовувати занадто багато образних виразів.
Приклад водянистого тексту
- Не переспамлюйте текст ключовими фразами
Тексти, перенасичені ключовими словами, вже не працюють. Більш того, вони можуть бути навіть шкідливими для сайту. Потрібно писати тексти не тільки для Seo, але й для користувачів.
Приклад переспамленого тексту
- Обов'язково перевіряйте тексти на помилки
Радимо після написання тексту вичитати його декілька разів, а потім ще закинути в спеціальні сервіси для перевірки орфографії та граматики (glvrd.ru, orfogrammka.ru, text.ru). Можна навіть дати текст на перевірку якомусь другу чи знайомому, адже автор перечитавши текст багато разів перестає помічати помилки. Зверніть увагу, що подвійний пробіл також вважається орфографічною помилкою.
Приклад тексту з помилками
- Оформляйте посилання правильно
Краще ставити посилання на певні слова, ніж подавати повні URL-адреси чи слова «тут» і т.д. Наприклад: «Детальніше про тексти для головної сторінки дізнаєтеся в нашій статті». Ось як рекомендує це робити відомий російський дизайнер Артемій Лебедєв:
Посилання в постах радимо скорочувати в спеціалізованих сервісах (cutt.ly, bitly.com і т.д.). - Використовуйте правильні знаки пунктуації
Використовуйте лапки-ялинки «», а не такі "". Замість дефіса (-) потрібно використовувати тире (―). - Використовуйте функціональні зображення
Картинки також повинні нести якийсь сенс, ілюструвати або доводити написане і т.д. А ще на них не повинно бути водяного знаку фотостоку або іншої компанії. Не потрібні зображення відволікають від тексту. - Не розміщуйте текст на кольоровому тлі
Текст на тлі візуально виглядає не привабливо, погіршує читаність, швидко втомлює очі читача.
Приклад поганої контрастності тексту на фоні
Ще більше рекомендацій щодо написання текстів дізнаєтеся в книзі «Пиши, скорочуй» М. Ільяхова і Л. Саричева.
Структура продаючого тексту
- Заголовок, проблема
- Рішення проблеми (УТП)
- Вигоди
- Докази (сучасні технології, відгуки, клієнти, регалії, гарантії, робота з запереченнями)
- Заклик до дії (стимуляція)
Текст для головної сторінки
- не великий (1000-1500 символів);
- пояснення чим торгує інтернет-магазин;
- звертання уваги;
- заклик до дії (Купуйте! Перейдіть на сторінку! Подивіться! Звертайтесь!).
Лаконічний текст для головної сторінки ― інтернет-магазин Мотодім
Детальніше читайте в статті «Текст на головній сторінці інтернет-магазина».
Тексти для розділу «Новини»
В цьому розділі слід розповісти про акційні пропозиції, знижки, бонуси, нові надходження товарів, нових виробників, новий дизайн, матеріали з яких виготовляються товари, їх переваги, про унікальність пропозиції. Новини потрібно писати по принципу перевернутої піраміди:
- в заголовку ― основна вигода (знижка, акція, бонус, новинка);
- перший абзац ― суть новини;
- текст ― розшифровка всього.
Публікувати новини мінімум 1-2 рази на тиждень. Особливо покупці люблять святкові акції.
Тексти для карточок товарів
- достатньо унікальності 60-70%;
- детальна інформація про товар;
- характеристики;
- унікальні фотографії;
- відгуки;
- відео-огляди.
Гарний приклад карточки товара ― інтернет-магазин Мотодім
Тексти для категорій та підкатегорій товарів
Не варто перетворювати опис категорій/підкатегорія в звалище ключових фраз! Тексти повинні бути унікальними, інформативними та корисними.
Опис підкатегорії ― інтернет-магазин Оновка
Чи потрібен інтернет-магазину розділ зі статтями?
Розділ «Статті» використовується для введення не продаючих ключових фраз з низькою частотністю. Також корисні статті використовуються для контент-маркетингу ― залучення потенційних покупців за допомогою цікавого контенту.
Статті повинні бути:
- експертні;
- читабельні;
- структуровані та візуально привабливі;
- релевантні;
- вирішувати проблему покупця;
- відповідати на питання;
- містити нову інформацію.
Корисний розділ статтей ― інтернет-магазин ОмхіАква
Рекомендуємо писати статті у форматі інструкцій, оглядів, порад спеціалістів, способів усунення несправностей тощо. Заголовки статтей потрібно продумати у відповідності до інтересів покупців.
Такі тексти будуть продавати завуальовано (нативно). Вони будуть знімати заперечення і викликати довіру до товарів.
У нас Ви можете замовити як розробку інтернет-магазину, так і його розкрутку та наповнення ― наші копірайтери напишуть цікаві та привабливі тексти, які дійсно будуть продавати і приносити дохід! Звертайтесь!
відповісти
відповісти