Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Підвищення авторитету сайту: ТОП10 способів

7 хв. 19-06-2020

Авторитет сайту (траст) визначає наскільки пошукові системи довіряють сайту. Чим вище авторитет ресурсу, тим якіснішим він вважається, тим вище позиції в пошуковій видачі займає, а значить приносить більше трафіку.
Раніше авторитетність сайту в пошуку визначалося розміром маси зовнішніх посилань та показником Page Rank, але зараз не існує визначеного показника. Тепер траст визначається сукупністю багатьох факторів.
Головною метою будь-якої Seo-розкрутки є поліпшення позицій та підвищення трафіку, адже це основні показники довіри з боку пошукових систем. Таким чином можна стверджувати, що авторитетність сайту зростає паралельно зі зростанням запитів в ТОПі та відвідуваності.
У цій статті ми розповімо про найбільш дієві способи збільшення авторитетності.

Як підняти траст сайту?

1.Якісний контент та використання широкої семантики

Для написання якісної статті мало залучити хорошого копірайтера, також варто попередньо зібрати всю інформацію по темі, щоб матеріал вийшов дійсно інформативним та релевантним. Для цього:

  • сформувати ТЗ на написання текстів для ВСІХ сторінок сайту (з основними вимогами, структурою тексту, ключовими запитами, в тому числі LSI і т.д.);
  • повідомити копірайтеру хто Ваша цільова аудиторія (ЦА);
  • вибрати копірайтера, який добре обізнаний в темі та правильно розподілить Ваші ключі й тези.

Приклад ТЗ для копірайтера:

Приклад ТЗ для копірайтера
Важливо правильно використовувати ключові слова — не переспамлювати ними й застосовувати не тільки в текстах, а й у:

  • мета тегах (Title, Description);
  • заголовках, підзаголовках;
  • Alt-тексті зображень;
  • описі товарів;
  • фільтрах;
  • превью товарів;
  • анкорному тексті для внутрішньої та зовнішньої перелінковки;
  • хлібних крихтах;
  • мікророзмітці і т.д.

2. Залучення трафіку з різних джерел

Широка цільова аудиторія забезпечить великий інтерес до сайту. Головні джерела трафіку можна подивитися у звіті Google Analytics «Джерела трафіку»:
Джерела трафіку на сайт
Де:

  • Organic Search — органічний трафік з пошукових систем.
    Щоб збільшити трафік з органіки слід регулярно працювати над сайтом: оптимізувати, розкручувати, покращувати, розвивати, додавати новий функціонал та модулі.
  • Direct — прямі переходи на сайт.
    Працювати над підвищенням впізнаваності бренду та поліпшенням сайту, над поверненням відвідувачів.
  • Referral — переходи з інших сайтів.
    Розміщувати посилання на сторонніх ресурсах, які ведуть на свій сайт. Важливо, щоб вони були тематичними і якісними.
  • Social — трафік з соціальних мереж.
    Завести групи в соц мережах і розвивати їх: запрошувати підписників, постити цікаву інформацію, стимулювати підписників робити репости.
  • Display — трафік з медійної реклами (банерів).
    Найдорожче, але не менш важливе джерело трафіку. Якщо пошуковики побачать, що Ви вкладаєте гроші в рекламу — значить Ви готові розвиватися.

Вибір головних джерел трафіку залежить від тематики ресурсу та ЦА. Наприклад, соціальні мережі ідеально підходять для реклами одягу, взуття, хендмейду і т.п.

3. Моніторинг поведінкових факторів та регулярна робота над поліпшенням юзабіліті

Ви повинні розуміти, що різна цільова аудиторія буде по-різному поводитися на сайті. Одним сайт буде зручний, іншим — ні.
Тому за допомогою звіту Google Analytics «Поведінка» потрібно проаналізувати поведінку користувачів на сайті: середня тривалість перегляду сторінки, показник відмов, відсоток виходів, карту поведінки:
Звіт Поведінка користувачів на сайті
Також, щоб побачити, як поводяться користувачі на сайті можна встановити HotJar (теплова карта сайту + відео записи дій користувачів на сайті):
Теплова карта сайту Hotjar
Проаналізуйте найкоротші й найтриваліші візити. Це допоможе з'ясувати, що відштовхує та приваблює відвідувачів.
Щоб збільшити залученість користувачів: розміщуйте відео, слайдери, цікавий та інтерактивний контент, віджети, онлайн-чати і т.п.
Щоб визначити, що краще підійде Вашому сайту — проаналізуйте конкурентів, потім впровадьте й протестуйте у себе.

4. Нарощування якісної маси посилань

Зараз пошуковики навчилися визначати якість посилань за кількома параметрами, тому не варто розміщувати посилання де-небудь.
При виборі донора враховуйте наступні характеристики:

  1. Кількість органічного трафіку на сайт-донор.
  2. Тематика сайту-донора.
  3. Трастовість сайту-донора (Domain Raiting, URL Raiting, наявність санкцій від пошукових систем та ін.).

5. Збільшення швидкості завантаження сайту

Швидкість завантаження сторінок сайту є одним з найважливіших факторів ранжування. Вона безпосередньо впливає на поведінкові фактори, повернення користувачів та продажі.
Для перевірки швидкості завантаження сайту можна використовувати інструмент Google PageSpeed Insights:
Google Page Speed
Даний сервіс також надає список рекомендацій щодо прискорення завантаження сторінок.

6. Усунення технічних помилок на сайті

Тут все зрозуміло — через технічні проблеми в роботі сайту можна втратити відвідувачів і, відповідно, продажі.
Для виявлення технічних помилок слід:

  • регулярно тестувати функціонал сайту (клікабельність всіх кнопок, роботу усіх форм, видимість контенту і т.д.);
  • аналізуйте звіти в Google Search Console (Поліпшення/Перевірка коду):
    Помилки в коді GSC

При виявленні будь-яких проблем — негайно звертайтеся до програмістів для їхнього виправлення.

7. Мінімум сторонньої реклами та дратівливих факторів на сайті

Тут мається на увазі реклама сторонніх сайтів/товарів/послуг, типу Google AdSense. Якщо її буде надто багато — це знизить авторитетність сайту. Банери можуть заважати відвідувачам переглядати сайт, а це спричинить зниження трафіку і продажів. Втратити довіру пошукових систем легко, а от повернути — складно.

8. Періодична оптимізація сніпетів

Сніпети в пошуковій видачі постійно вдосконалюються, з'являються нові елементи в мікророзмітці (FAQ, онлайн-чати, рейтинги), блоки швидких відповідей і т.д.
Розширений сніпет
Тому потрібно регулярно моніторити оновлення у видачі та впроваджувати їх на свій сайт, щоб виділиться серед конкурентів. Попадання сторінки на нульову позицію видачі буде свідчити, що вона краще за інших відповідає на запит користувача. А чим вище позиція — тим більший трафік.

9. Робота з негативними коментарями та відгуками

Негативні відгуки на сайті або зовнішніх ресурсах можуть знизити авторитет сайту. Тому потрібно стежити за цим і по можливості виправляти: працювати з покупцями, яким не сподобався Ваш продукт, виправляти ситуацію і просити залишати їх повторні позитивні відгуки.
Відгуки про сайт

Відповідь на відгук
Ось деякі з таких сайтів: https://www.otzyvua.net, https://irecommend.ru, https://otzovik.com, https://www.otzyv.ru.

10. Забезпечення брендового трафіку

Пошукові системи також оцінюють і типи пошукових запитів, за якими на сайт приходять користувачі. Наприклад, чи приходять на Ваш сайт користувачі по брендовим запитам і як часто це відбувається. Таким чином, розкручувати сайт потрібно не тільки по комерційним (купити, замовити, скачати і т.д.) або загальним запитам (ноутбук, телефон, взуття і т.д.), але й по брендовим (з назвою компанії або сайту).

Висновки

Отже, тепер Ви розумієте — щоб бути на ТОПовій позиції видачі не потрібно «накручувати» PageRank або ще якийсь «примарний» показник. Головний фактор, який впливає на високі позиції в рейтингу — це загальна якість сайту (якісний контент, маса посилань, відсутність заспамленності, зручний призначений для користувача інтерфейс і т.д.). Її можуть забезпечити лише досвідчені Seo-фахівці.
Якщо потрібна допомога в Seo — звертайтесь!

Коментарі
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?