Чим корисна контекстна реклама для SEO?
- Коли пошукове просування і контекст взаємовигідні?
- Контекстна реклама дає можливість перевірити ефективність редизайну та інших нововведень на сайті
- Контекстна реклама допоможе знайти нові ринки збуту і сегменти цільової аудиторії
- SEO + PPC - подвійна вигода для реклами бренду
- Одержання вигоди від взаємообміну ключовими фразами
- Запуск в дію вічного двигуна користувацького контенту
- Використання КММ для нарощування маси посилань
- Слідування за цільовою аудиторією в мобільні пристрої
- PPC підтягує сезонні продажі і розпродажі
- Висновок
До нас часто звертаються клієнти з проханням зробити тільки SEO або налаштувати тільки PPC (контекстну рекламу). Але ми орієнтуємося на максимізацію прибутку для клієнта і пропонуємо комплекс SEO+PPC.
Коли пошукове просування і контекст взаємовигідні?
Контекстна реклама дає можливість перевірити ефективність редизайну та інших нововведень на сайті
Миттєвий трафік з реклами в найкоротші терміни допоможе вивчати поведінку користувачів на сайті. Ви зможете тестувати будь-які нововведення на сайті - від зміни кольорової гами до розташування різноманітних модулів. Таким же чином можна визначити за якими параметрами буде відбуватися сортування товарів - від найдешевших до дорогих, або, від найпопулярніших до менш популярних.
Контекстна реклама в Google Adwords має функцію А/В-тестування, яка допомагає визначити які види контенту найпопулярніші серед відвідувачів.
Контекстна реклама допоможе знайти нові ринки збуту і сегменти цільової аудиторії
Ми можемо налаштувати показ реклами настільки детально, що вона буде показуватися користувачам, які проживають за певною адресою. Якщо направити трафік на конкретні регіони, це розширить охоплення аудиторії. Наші Seo-фахівці проведуть аналіз ефективності цих компаній, і визначать наскільки новий район підходить для масштабування Вашого бізнесу. Також вони проведуть ретельний аналіз результатів націлених компаній в соц мережах (Facebook, Youtube) і сформують портрет цільової аудиторії з метою коригування контент-стратегії.
Клікабельність оголошень - контекстна реклама ЛДБК
SEO + PPC - подвійна вигода для реклами бренду
PPC по брендовим запитам (фрази з назвою Вашого бренду) дає приріст трафіку як мінімум на 40%. Навіть найпопулярніші ресурси використовують брендовий контекст для поліпшення своїх позицій в пошуковій видачі (IKEA, eBay, Amazon і ін.).
Дует SEO та PPC просто необхідний для підвищення впізнаваності і репутації бренду в мережі.
Одержання вигоди від взаємообміну ключовими фразами
Зв'язавши Google SearchConsole і Adwords ви отримаєте багато переваг:
- в Google Adwords будуть відображатися дані про запити з органіки, переходи, відсоток відмов;
- вище перераховані дані можна порівняти з ефективністю використання ключових запитів в Google Adwords;
- ключові запити з високою клікабельністю вважаються якісними і за них треба боротися в органічній видачі.
Аналіз запитів з довгими хвостами (низькочастотні запити) допоможе поповнити список мінус-слів для реклами. А ще такі запити можуть використовуватися для поліпшення мета-тегів і контенту, вони навіть можуть стати цінними ключовими фразами.
Дослідження ключових слів з високою клікабельністю і відсутністю видимості в пошуку сприяє знаходженню нових тем для контент-плану.
Ключові слова з високою клікабельністю - контекстна реклама ЛДБК
Існують сфери бізнесу з дуже великою вартістю інтернет-реклами. Тому дешевше надати список цінних ключових фраз Seo-фахівцям для поліпшення ранжирування сайту в пошуковій видачі.
Запуск в дію вічного двигуна користувацького контенту
Актуально для будь-якого ресурсу де є модуль питань-відповідей, відгуків, коментарів, форуми. Сторінки з такими модулями не треба закривати від індексації, а користувацький контент модерувати.
Запустивши платний трафік на такі сторінки, можна отримати більше переходів з органіки.
Користувацький контент особливо корисний для дошок оголошень, адже порожні сторінки просто зникають з індексу.
Для інших типів сайтів відгуки сприяють розширенню семантики.
Використання КММ для нарощування маси посилань
Отримання великої кількості конверсій з майданчиків в Контекстно-медійній мережі свідчить про їхню якість і відповідність тематиці Вашого сайту.
Конверсії у КММ - реклама ЛДБК
Знайшовши хороші КММ майданчика можна запропонувати їм вигідний взаємообмін - вони розміщують на своєму сайті якісну статтю з посиланням на Ваш сайт, отримавши в замін корисний контент.
В цьому випадку дует SEO + PPC є одним з варіантів вирішення для нарощування якісного профілю посилань. Плюс, Ваш сайт одержить цільовий реферальний трафік.
Слідування за цільовою аудиторією в мобільні пристрої
Останні дослідження показали, що користувачі все більше переходять на мобільні пристрої. І якщо Ви не використовуєте мобільну рекламу - не чекайте високих показників конверсії.
Таким чином, об'єднання SEO та PPC для користувачів, які користуються переважно смартфонами і планшетами, просто необхідне!
PPC підтягує сезонні продажі і розпродажі
Все просто. Для збільшення ефективності сезонних продажів потрібно:
- підготувати контент і фільтри для сезонних груп товарів;
- підготувати і запустити промоакцію.
Висновок
Здається, вигоди від зв'язку SEO та PPC очевидні.
Звичайно, на результат вплинуть індивідуальні особливості проектів, але SEO та PPC в дуеті працюють набагато продуктивніше!
Для замовлення послуг по виконанню КОМПЛЕКСНОГО просування сайту звертайтесь до спеціалістів digital-агентства Webmaestro. З нами Ви досягнете вершин інтернет-продаж!
А ми просто ще один раз хотіли нагадати що разом ми досягнемо більшого ;)
відповісти
відповісти