12 популярних SEO-міфів в 2018
5 хв.
21-05-2018
Зміст статті
Хибні уявлення щодо просування сайтів
У середовищі розробників і власників сайтів до сих пір існують певні Seo-міфи, які вже багато разів спростовували, але вони все не вимирають. Такі помилкові думки всіх вводять в замішання.
У цій статті ми остаточно спростуємо найпопулярніші вигадки.
- Seo - не працює
Для багатьох Seo - це щось нереальне і непрацююче. А все тому, що деякі "оптимізатори" неправильно організували свою роботу, що не принесло результатів. Справжнє Seo є систематичною і регулярною роботою спрямованою на дотримання сайтом вимог Google. Досвідчені Seo-оптимізатори знають ці вимоги і намагаються зробити так, щоб сайт максимально відповідав їм.
При оплаті послуг з просування сайту Ви повинні платити не за витрачений час, а за знання і результат. - Контент замінить все
Не слід занадто буквально сприймати твердження "Контент - це король". Крім контенту потрібно ще поліпшувати технічну сторону сайту, нарощувати кількість посилань та багато іншого. Вони взаємопов'язані і не будуть працювати один без одного! - Швидкість завантаження сторінок не дуже важлива
Представники Google заявили, що при інших рівних умовах з сайтами-конкурентами швидкість завантаження сторінок має велике значення при ранжируванні. Пошуковій системі простіше сканувати сайт, якщо його сторінки вантажаться швидше. Швидкість завантаження сторінок дуже важлива, а тепер ще більше, адже набрав чинності новий алгоритм ранжування mobile first index. - Посилання більше не працюють
Після заяви представників Яндекс про те, що вони більше не враховують кількість посилань сайту, багато хто почав замислюватися про те, щоб і зовсім позбутися посилань. Але, посилання не мертві! Навіть найякісніший контент без посилань не принесе бажаних позицій у видачі. Хорошому контенту досі потрібні хороші посилання, тобто з трастових і тематичних ресурсів. - Чим більше ключових слів на сторінці, тим краще
Були часи, коли оптимізатори розміщували переоптимізованний текст білого кольору на білому фоні. Відвідувачі не бачив його, а ось роботи бачили. На сьогоднішній час переспам ключовими словами дуже негативно позначається на пошуковій розкрутці. На високих позиціях у видачі можуть бути сайти, у яких ключового слова немає в тексті статті, але воно є в посиланнях, alt-тексті зображень, мета-тегах.
Краще зосередиться на створення дійсно актуального контенту з оптимізованими заголовками. - Сайт обов'язково потрібно додати в пошукові системи
Для того, щоб сайт з'явився в результатах видач пошукових систем нічого спеціально робити не потрібно))) Буває корисно додати деякі URL сайту для прискореної індексації лише для того, щоб пошуковий робот повернувся на сайт, просканував новий контент і повторно оцінив сторінку. Це робиться за допомогою інструменту в Google Search Console - "Fetch and Rander". - Карта сайту (Sitemap) не потрібна
Sitemap є не просто доповненням до сайту, вона допомагає пошуковому роботу швидше знайти і проіндексувати сторінки. - Відомі бренди завжди праві
Не копіюйте бездумно те, що роблять інші сайти. Не обов'язково те, що спрацювало у них, спрацює у Вас. Ви ж інша компанія і у Вас інша цільова аудиторія. Знайдіть те, що потрібно саме Вашим потенційним клієнтам і розвивайте це. - Реклама в Google Adwords покращує позиції сайту в пошуковій видачі
Вкладення в контекстну або медійну рекламу ніяким чином не впливають на ранжування в пошуковій видачі! Це абсолютно різні 2 системи. Так, реклама сприяє впізнаваності бренду і формуванню довіри до нього. Наприклад, якщо користувач побачить рекламу Вашого сайту, а потім його і в органічній видачі, то є велика ймовірність того, що він перейде на нього. - Google повністю перейшов на штучний інтелект
Це зовсім не так, Google використовує штучний інтелект тільки в технологіях RankBrain, які дозволяють пошуковим роботам краще зрозуміти про що йде мова на сторінках сайту. - На всі запити видаються тільки свіжі сторінки
Дійсно, у Google є алгоритм Query Deserves Freshness, що використовується для запитів, яким потрібна свіжа інформація. Але, це не означає що потрібно кожен день оновлювати інформацію на сторінках свого сайту. Це стосується тільки певних сайтів - новинних або сайтів з результатами останніх лотерейних розіграшів. - Соц мережі покращують позиції у видачі
Одні публікації в соц мережах не поліпшать ранжування Вашого сайту. Покращують ранжування посилання і цитування Вашого контенту, які виводять сайт за межі соц мереж.
Висновок
Пошуковий запит - це динамічний результат, підказка Google про те, що саме Ви шукаєте. Тільки професійне просування сайту в Webmaestro допоможе досягти значних результатів. Ваш сайт завжди буде на видноті, що принесе максимум трафіку, а значить і прибутку.
Рекомендовані статті
Коментарі