SEO під час COVID-19: причини не припиняти просування сайту
Пандемія коронавірусу торкнулася життя людей по всьому світу та всі сфери бізнесу. Кордони закрили, працювати стали віддалено з дому, заборонили масові заходи й заняття в установах освіти, закрили розважальні центри (кінотеатри, ресторани, кафе і т.д.). І це ще не все. З найбільшими проблемами зіткнулися сфера медицини та туризму. Багато власників бізнесів сумніваються, чи зможуть вони «залишатися на плаву» та й взагалі вижити. Підприємства збирають гроші й змінюють стратегії. Всі готуються до гіршого.
Динаміка зростання популярності запиту «коронавірус» в Україні
Під час пандемії коронавірусу не варто припиняти просування і зосередитися на утриманні позицій.
Звичайно, багато хто не зможе розвивати свій бізнес в таких умовах. А деяким буде достатньо всього лиш обмежити частину витрат. Але повністю відмовлятися від розкрутки не варто однозначно!
Чому не варто припиняти роботу над SEO?
Пандемія рано чи пізно закінчиться, а SEO працює на довгострокову перспективу, тобто результати будуть видні через кілька місяців. Якщо почнете панікувати – то втратите трафік й позиції!
- SEO ніколи не перестане приносити прибуток!
Пошукова розкрутка і контекстна реклама досягає користувача саме тоді, коли він сам шукає певний товар/послугу. Тому результатом просування в пошукових системах будуть прямі продажі.Якщо під час пандемії Ваш рівень продажів падає – втрати компенсуються наявністю відкритого бізнесу та інвестиціями в майбутнє.
- Зараз люди шукають усі товари/послуги в Інтернеті
На сьогоднішній час виник дефіцит на деякі товари, і скоро знайти їх буде все складніше або неможливо. Багато заводів (особливо в Китаї) зупинили своє виробництво або обмежили його.
Тепер Ви просто так не зайдете в магазин і не купите вподобаний одяг або взуття, адже всі магазини й ринки закриті. І що в такій ситуації робити? Вихід один – шукати та купувати в Інтернеті.
Через те що люди ізольовані, вони не перестали потребувати товарів та послуг. Згодом людям набридне нескінченно дивитися фільми або читати новини про коронавірус, і вони почнуть шукати ознаки нормальності. Вони захочуть підняти свій рівень оптимізму і повірити в майбутнє, захочуть прикрасити свої будні або житло і т.д. Загальновідомо, що для багатьох споживачів жінок найкращі ліки проти депресії – шопінг, а для чоловіків – букмекерські ставки.
Ось чому не варто «вилітати» з результатів пошукової видачі. Попри всесвітню паніку, світ через вірус не зупинився! Люди завжди будуть потребувати товарів та послуг! - Пандемія та карантин відсік багатьох конкурентів
У стані «уповільненої» економіки в багатьох сферах стало менше конкуренції. Багато компаній закрилися або знизили активність маркетингової діяльності. Це призведе до того, що їхні конкуренти швидше розкрутяться в пошуку. - Пандемія пройде і все повернеться в норму, а Ви повинні бути готові до цього!
Рано чи пізно все пройде і життя нормалізується, а SEO залишиться одним з найефективніших методів залучення покупців. Ті, хто зараз працює над просуванням сайту – буде готовий до зростання активності та отримає максимальний результат, коли все закінчиться. До того ж ефект від оптимізації буде видний не відразу, але він стійкий, тобто тримається довгий час. Це і буде «рятувальним кругом» для бізнесу, за допомогою якого він зможе пережити важкі часи й «стати на ноги» в майбутньому. Тому радимо починати або продовжувати активну маркетингову діяльність!
Трафік наших клієнтів після введення карантину
Інтернет-магазин меблів
Онлайн-каталог вікон та покрівельних матеріалів
Сайт медичного центру
Інтернет-магазин садової та с/г техніки
Інтернет-магазин автозапчастин з Польщі
Як видно з графіків поки істотних змін не відбулося. Люди продовжують шукати та купувати товари/послуги в Інтернеті!