Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Інтернет-реклама під час пандемії: як вижити?

5 хв. 10-04-2020

У цій статті ми розповімо про те, як коронавірус вплинув на споживачів та змусив їх шукати способи адаптації до нової реальності в умовах домашньої ізоляції, і що повинні робити компанії, щоб не втрачати актуальності.
Для України ситуація з пандемією ускладнюється ще й економічною кризою. Сьогоднішня криза унікальна та створює нові поведінкові шаблони та тренди у споживачів, які залишаться й після карантину. Досвід країн, в яких епідемії почалися раніше ніж у нас, дає можливість спрогнозувати зміни в споживчих звичках в нашій країні. Ми вважаємо, що ці звички збережуться надовго.

Як вплинула ізоляція на поведінку людей?

На вимогу влади багато компаній тимчасового зупинили свою діяльність, а іншим довелося адаптуватися і змінити деякі бізнес-процеси.
Тепер люди намагаються менше пересуватися по місту, тому їм потрібно чимось зайняти себе. Більше часу вони стали перебувати в Інтернеті: новинні портали, соц мережі, розважальні ресурси, Youtube, онлайн-навчання, ігри і т.д. Виріс попит на сервіси для віддаленої роботи та відео-конференцій, і відповідно, на веб-камери та мікрофони. Також зростає попит на доставку харчових продуктів, побутової хімії, готової їжі, товарів для тварин, товарів для заняття спортом в домашніх умовах, для хобі та ін.
Крім того, у людей виріс інтерес до свого імунітету і здоров'я – масово скуповуються маски, рукавички, засоби дезінфекції, засоби для прибирання в будинку, вітамінні комплекси, лимон, імбир, противірусні та жарознижувальні засоби, ефірні олії для аромаламп і т.д.
Зростає попит на харчові продукти, які псуються не швидко: крупи, консерви, макарони і т.д.
Зростає попит й на товари, які забезпечують автономність проживання в будинку: водяні насоси, твердопаливні котли, автономні електростанції та ін.
Водночас, попит на такі товари, без яких можна обійтися сильно просів: сувеніри, подарунки, ювелірні вироби і т.д.

Точки росту і падіння інтересів інтернет-користувачів

Як реагувати компаніям?

Важливо розуміти, що карантин тимчасовий. Рано чи пізно все прийде в норму.

Якщо діяльність Вашої компанії поки неможлива (ресторан, кафе, кінотеатр, туристичне агентство, торговельний і розважальний центр та ін.), то у Вас 3 варіанти:

  1. Зробити паузу (за умови можливості відстрочки оплати за оренду, податки і т.д.).
  2. Змириться з простоєм і втратою грошей.
  3. Взагалі закрити фірму.

Лише одиниці захочуть «згорнути» діяльність. Що ж робити в такому випадку? Якщо попит на Ваш продукт впав - подумайте, що в ньому можна змінити для відповідності сьогоднішній ситуації. Наприклад:

  • туристичним агентствам: проводити онлайн-екскурсії та заходи;

    Онлайн-екскурсії 

  • ресторанам і кафе: доставляти приготовлену їжу додому;

    Реклама доставки їжі під час карантину 

  • кінотеатрам: показувати фільми в онлайн-кінотеатрах та стрімінгових сервісах;
  • спортивним та фітнес-клубам: проводити онлайн-тренування;

    Онлайн-тренування 

  • торговим центрам і магазинам: продавати товари через Інтернет з доставкою і т.д.

Як рекламувати товари й послуги в умовах Covid-19?

Уважно вивчіть що Ви пропонуєте споживачам: чи відповідає це поточній ситуації, чи враховуються зміни в поведінці людей? Наприклад, якщо у Вас знизилися продажі товарів для спорту, можливо варто продавати їх як товари для занять спортом в домашніх умовах. Або запропонуйте безкоштовну кур'єрську доставку при замовленні на певну суму. Повірте – люди будуть купувати!
Розібравшись з попередніми нюансами можна переходити безпосередньо до реклами. Адже могли змінитися продукт та цільова аудиторія, і, відповідно, комерційна пропозиція.

  1. Якщо на Ваш товар/послугу різко зріс попит і Ви не справляєтеся з усіма замовленнями, то поки рекламу, можливо, і варто тимчасового зупинити. В такому випадку ми б рекомендували залишити тільки рекламні кампанії, які працюють на впізнаваність бренду і підтримку людей в ситуації, що склалася.
  2. Якщо перспективи зростання хороші й карантин ніяк на них не впливає, то варто налаштувати максимум рекламних кампаній. Знижувати активність варто тільки в разі неможливості обробити всі замовлення.
  3. Якщо Ви взагалі тимчасового зупинили свою діяльність, то і рекламу варто теж поки вимкнути. Сайт вимикати не потрібно, лише вказати що Ви тимчасово не працюєте.
  4. Якщо Ви бачите значне просідання продажів, потрібно проаналізувати звіти й адаптувати продукт під нові умови. В такому випадку, рекламу потрібно буде посилити. Адже ви виводите на ринок новий товар/послугу і зробити це без реклами не вийде.
  5. Якщо Ви можете «переупакувати» свою пропозицію під нові умови, то достатньо буде змінити контент на рекламних оголошеннях та посадкових сторінках, щоб донести суть до потенційних покупців. Реклама в Youtube і соціальних мережах якнайкраще зараз підійде, адже користувачі стали проводити там ще більше часу.

Якщо Ви звернетеся до нас, ми не тільки проаналізуємо поточний стан Ваших справ, а й налаштуємо ефективну рекламну кампанію в:

Коментарі
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?