Розкрутка сайтів в 2019 році: що нового?
Інтернет постійно розвивається і у сфері SEO також з'являються свої особливості. У цій статті ми розповімо про світові тренди в просуванні сайтів 2019, в яких повинен орієнтуватися будь-який власник сайту і Seo-фахівець.
Фактори ранжування сайтів у 2019 році
Мобільна адаптація сайту
У 2019 успіх просування сайту на 50% залежить від оптимізації сайту під мобільні пристрої.
З появою смартфонів почав рости й трафік з мобільних пристроїв:
Порівняння зростання мобільного трафіку 2018 і 2019 роки
У зв'язку зі зростанням мобільного трафіку Google у 2018 році створив алгоритм Mobile First Index, який ранжує сайти в пошуковій видачі в залежності від наявності зручної мобільної версії.
Перевірити як Google бачить Ваш сайт (десктопну і мобільну версію) можна в Google Search Console:
Перевірити сайт на мобільну адаптацію допоможе сервіс Google Mobile Friendly:
Не менш важливим є юзабіліті сайту, тобто зручність використання для користувачів:
- вся інформація доступна і її легко знайти;
- форми зворотного зв'язку працюють;
- структура сайту зрозуміла;
- дизайн сучасний;
- і т.д.
Для перевірки зручності сайту можна встановити теплову карту кліків, наприклад Hotjar, Plerdy, Heatmap.me або ін.
Швидкість завантаження сайту не повинна перевищувати 2-3 сек. (в ідеалі 1,5 сек), інакше вся робота по просуванню сайту буде не ефективною.
Перевірити швидкість завантаження сайту можна в сервісі Google PageSpeed Insigh.
Для прискорення мобільних сторінок рекомендується використання технології AMP (Accelerated Mobile Pages), суть якої полягає в розміщенні на сайт спеціальних тегів. Їх потім зчитує, запам'ятовує і кешує Google. Таким чином, сторінки будуть миттєво вантажитися.
Сайти, що використовують AMP завжди попереду конкурентів.
На жаль, застосовувати дану технологію можна не для всіх сайтів, а тільки лише для вузьких завдань і невеликих ресурсів.
Існують й інші варіанти збільшення швидкості завантаження сайту:
- змінити хостинг на більш швидкий;
- стиснути зображення;
- налаштувати відкладене завантаження зображень (Lazy loading);
- прибрати непотрібну графіку;
- налаштувати кешування;
- поліпшити скрипти та ін.
Ще більше якісного контенту і внутрішня оптимізація сайту
Унікальність і якість контенту досі залишається головною запорукою успішної розкрутки в Google. І з часом вимоги до якості контенту тільки ростуть.
На сьогоднішній час однієї оптимізації текстів під ключові слова недостатньо. Тексти повинні бути:
- максимально унікальними (90-100%!): Перевіряти потрібно в text.ru і content-watch.ru;
- читабельними і структурованими (заголовки, підзаголовки, списки, зображення і т.д.);
- експертними (повністю розкривати питання);
- релевантними (відповідати запитам користувачів).
З'явилась нова технологія написання текстів - LSI-копірайтинг, яка є наступним кроком у розвитку копірайтингу. Для підбору LSI-слів використовуйте пошукові підказки Google або спеціалізовані сервіси (наприклад, https://lsigraph.com).
Для того, щоб зрозуміти яким повинен бути контент на Вашому сайті - варто регулярно аналізувати своїх конкурентів. Звертати увагу на кількість символів в їх текстах, унікальність, помилки, читабельність, кількість ключових слів і т.д.
Дуже корисним для розкрутки є такий тип контенту, як відео. Використовуйте відео-ролики в якості доповнення до текстового контенту. Знімайте відеоогляди, інтерв'ю, відгуки, інструкції, вебінари і т.д.
У 2017 році Cisco провели дослідження, яке визначило що до 2021 року відеоконтент становитиме 78% мобільного трафіку.
Наявність розширеної мікророзмітки
Стає все важче звертати увагу користувачів на свій сайт в пошуку. Привернути увагу допоможе мікророзмітки, вона вигідно виділить його на тлі конкурентів:
- оцінки, рейтинги (зірочки);
- відображення фото або відео;
- ціни та ін.
Вплив поведінкових факторів
Останні кілька років Google особливу увагу став приділяти поведінковим факторам (поведінці користувачів на сайті) при ранжируванні сторінок в пошуковій видачі.
Тому даний показник потрібно враховувати при розкрутці сайту.
Що таке поведінкові фактори?
- показник відмов;
- кількість переглянутих сторінок за сеанс;
- середня тривалість сеансу;
- повернення до пошуку;
- швидкість завантаження сторінок;
- юзабіліті;
- кросбраузерність (коректність відображення сайту в різних браузерах).
Велике значення має показник відмов (bounce rate), тобто відсоток відвідувачів, які покинули сайт на сторінці входу.
Чим нижче показник відмов - тим вище рейтинг сайту.
Показник кількості переглянутих сторінок за сеанс дасть Вам поняття наскільки сайт цікавий і корисний для відвідувачів. Якщо він дорівнює 1 або нижче 2 - сайт потрібно покращувати (написати більш детальну інформацію, налаштувати перелінковку, структурувати контент і т.д.).
Google вміє відстежувати чи повертається користувач після перегляду Вашого сайту знову в пошук. Тому Ви повинні давати вичерпну інформацію своїм відвідувачам.
Якісні зовнішні посилання
Кількість і якість зовнішніх посилань впливає на авторитетність сайту. Поступово стали йти в минуле масові закупівлі зворотних посилань із спамних сайтів. У 2016 році Google випустив алгоритм Penguin, завдання якого стежити за походженням джерел посилань і виключити можливість штучного нарощування маси посилань.
Дуже важливо відбирати тільки авторитетні ресурси, правильно прописувати анкор і ПЛАВНО нарощувати кількість посилань.
Плавний ріст зворотніх посилань
Швидке зростання посилань, однакові анкори та інше Google сприймає як контрольний спам.
Кілька якісних посилань принесуть більше користі, ніж 100 з безкоштовних каталогів.
Для просування сайту у 2019 році актуально розміщення посилань з авторитетних (трастових) ресурсів, яких немає на біржах. Особливо ефективне написання гостьових статей з посиланнями на свій сайт.
Для однієї ніші за допомогою нарощування посилань можна потрапити в ТОП через кілька місяців, для іншої - може знадобитися цілий рік.
Посилення локального пошуку
У 2019 Google приділяє особливу увагу локальному пошуку, адже користувачі частіше стали шукати заклад/товари/послуги неподалік від себе, а туристи використовують смартфон в якості путівника.
Тепер локальна видача не просто пропонує дані по районах, але і варіанти по окремих локаціях.
Як покращити розкрутку в локальній видачі?
- Зареєструватися і заповнити профіль в Google My Business (дані про компанію, адреса сайту, графік роботи, відгуки і т.д.).
- Розмітити в футері сайту контактні дані та створити сторінку Контакти.
- Додати зовнішні посилання з регіональних ресурсів.
- Зареєструватися в регіональних каталогах підприємств.
- Попросити клієнтів залишати в Інтернеті відгуки про Вашу компанію.
- Прописати в мета-тегах (Title, Description) і заголовках/підзаголовках (Н1..Н2) назву свого міста.
- Урли сайту також повинні містити назву міста.
- Налаштувати мікророзмітку для локального SEO.
Ріст популярності Графа знань
Блоки з відповідями на сьогоднішній час стали досить популярними.
Раніше в таких блоках представлялася інформації з енциклопедичних сайтів, а тепер з'являються матеріали і з інших авторитетних ресурсів:
Щоб інформація потрапила в Граф знань слід налаштувати на сайті структуровану розмітку і написати якісну статтю. Потім Google сам відбере фрагменти сторінок для показу в Графі знань.
Детальніше про Блок відповідей читайте в статті "Граф знань Google".
Зростання запитів в голосовому пошуку
На заході голосовий пошук більш популярний, ніж у нас. Оптимізація сайтів під голосовий пошук є наступним кроком у розвитку Seo. Детальніше про розкрутку сайту під голосовий пошук читайте в статті "Voice Search".
Обов'язкова наявність HTTPS
Протокол HTTPS шифрує особисті дані клієнтів сайту і запобігає викраденню їх зловмисниками. Всі введені в форми на сайті дані шифруються в SSL- або TLS-протоколи. Google дуже лояльний до сайтів з HTTPS.
Перехід на HTTPS повинен здійснювати тільки досвідчений фахівець, інакше трафік на сайт впаде і позиції повернуться не скоро.
Висновок
Як бачите, в цій статті описані рекомендації, які залишаються незмінними вже багато років. Але є і нові тренди, які почали набирати популярності спочатку в західних країнах. Наші спостереження показують, що всі тенденції, які з'являються в США і Європі через кілька років приходять і до нас. Завжди будьте в курсі технологічних новинок і новин у світі SEO!
Замовити ПРОФЕСІЙНУ розкрутку сайтів можете на сторінці «Розкрутка сайтів».
відповісти
відповісти