Актуальність просування сайту посиланнями (LinkBuilding) в 2018 році
Які види посилань ще працюють?
Що нового на ринку лінкбілдінга в цьому році? Що використовують кращі агентства України? Які інструменти принесуть максимум результату?
Було опитано фахівців кращих Seo-компаній і на основі їхніх думок складена наступна картина:
- крауд-маркетинг - 20,5%
- контент-маркетинг - 18,5%
- статейні посилання - 18,1%
- сателіти - 12,1%
- посилання з соц мереж - 10,1%
- посилання з каталогів - 6,7%
- обмін посиланнями - 6%
- покупні посилання - 4%
- інші (аутріч, PBN, сайти відгуків, дропи, прес-релізи, гостьові пости, посилання з віджетів, Smart-посилання) - 4%
Які інструменти для роботи з посиланнями використовуються?
- Ahrefs - 21,8%
- Google Search Console - 20,5%
- Serpstat - 11,9%
- Check Trust - 11,6%
- Google Analytics - 10,2%
- MegaIndex - 8,5%
- Majestic - 6,5%
- Linkpad - 5,8%
- інші (власні скрипти, 4seo.work, linkstrategy.pro, Sape, SpyGlass, Semrash, Seranking).
Насправді, фактор посилань буде залишатися ще довго одним з найголовніших до того часу, поки пошукові системи не навчаться точно визначати покупний характер посилань. А це навряд чи. Хороший приклад - Яндекс, який намагався прибрати вплив посилань, але у нього нічого не вийшло.
На сьогоднішній час дуже складно знайти якісні майданчики для розміщення посилань. Не існує єдиного рішення під різні запити.
Крауд-посилання
Фахівці вручну шукають тематичні ресурси, пишуть текст з посиланнями на ресурс і розміщують їх на сайтах відгуків і форумах - це і називається крауд-маркетинг.
На форумах краще використовувати безанкорні посилання. Якщо проставити анкорні посилання на не оптимізованих форумах, вони продублюються в індексі, що знизить позиції Вашого сайту.
Контент-маркетинг
Контент-маркетинг ґрунтується на поширенні інформації про Вас в Інтернеті. Посилання з таких статтею вважаються природними і приводять на Ваш сайт потенційних споживачів.
Статейні посилання
Сайти на яких розміщуються посилання (донори) повинні бути якісні - мати відвідуваність і відповідати Вашій тематиці. Статті з посиланнями розміщувати в основних категоріях. При виборі донорів перевірити, щоб у них число вхідних посилань перевищувало вихідні. Існують вимоги до написання статей:
- об'єм тексту 2000-4500 символів;
- унікальність від 92%;
- відсутність переспаму ключовими словами;
- текст осмислений;
- хоча б 3 підзаголовки;
- використання цифр, таблиць, списків;
- та ін.
Посилання з каталогів
Що це дасть:
- посилання з новоствореної сторінки;
- посилання буде активне (з переходом на Ваш сайт);
- реєструвати тільки в білих каталогах (без розміщення зворотнього посилання);
- можна написати опис Ваших товарів або послуг;
- назва кожної сторінки унікальна;
- можна розмістити контактну інформацію;
- можна вписати ключові слова.
Правила нарощування маси посилань
- Не збільшувати кількість посилань швидко
- Не зупинятися її збільшувати
- Не «проганяти» сайт по каталогах
- Стежити за анкорами посилань
- Не продавати посилання на своєму сайті
- Не купувати посилання з сайтів adult тематики (порно, казино, зброя і т.п.).
Співвідношення типів посилань
- 50% - безанкорні (тут, докладніше, натискайте)
- 30% - змішані (НЧЗ)
- 20% - анкорні
При розкрутці сайтів ми використовуємо тільки „білі” методи нарощування посилань – крауд-маркетинг, тому не практикуємо закупку платних посилань. Якщо Ви замовите у нас крауд-маркетинг, то отримаєте потужний інструмент для досягнення високих позицій в пошуковій видачі Google!
відповісти
відповісти