Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Користь прайс-агрегаторів для інтернет-магазинів

5 хв. 08-02-2019

Для успішного ведення інтернет-бізнесу мало просто створити власний сайт і наповнити його описами товарів чи послуг. Щоб інтернет-магазин приносив значний прибуток — потрібно вкласти в просування немало засобів і сил.
Прайс-агрегатори — це ресурси для збору інформації про наявність товарів та ціни на них в інтернет-магазинах з ціллю подальшої подачі її користувачам.
Тобто, прайс-агрегатори діють по принципу єдиного каталогу товарів і цін з великою кількістю каталогів інтернет-магазинів з різним місцезнаходженням і торговою тематикою. Таким чином, покупці мають можливість швидко порівняти ціни на певний товар з різних інтернет-ресурсів і вибрати найбільш підходящий. Інтернет-магазинам корисно використовувати такі ресурси для підвищення конкурентоздатності і розширення аудиторії потенційних покупців.
Прайс-агрегатори мають гнучку систему фільтрації товарів, систему відгуків про товари та магазини.
Найвідоміші українські прайс-агрегатори: prom.ua, price.ua, hotline.ua, ava.ua,  nadavi.com, vcene.ua, hotprice.ua, pokupaj.com.ua, freemarket.kiev.ua, m.ua,  e-katalog.com.ua.

Українські цінові агрегатори

Розміщення товарів на прайс-агрегаторах

Прайс-агрегаторами користуються переважно потенційні клієнти магазинів, які вже готові зробити покупку, а там вже вирішують що, де і за яку ціну. Вибравши потрібний товар і ціну, покупці з прайс-агрегатора переходять на сторінку цього товару на сайті інтернет-магазина, де роблять покупку.
Послуги прайс-агрегаторів оплачуються по принципу аукціону. Іноді абонентська плата знімається за розміщення певної кількості прайс-рядків.
Для розміщення товарів на прайс-агрегаторах ми організовуємо вигрузку і регулярне оновлення списку товарів в стандарті XML чи XLS.
Якщо Ваш сайт немає модуля експорту прайс-листа у вказані формати — потрібно замовити у програмістів такий модуль.

Для яких товарів ефективні прайс-агрегатори?

Покупка в прайс-агрегаторі

Зазвичай прайс-агрегатори приймають в свою систему будь-які товари широкого вжитку. Але, треба враховувати, що різні прайс-агрегатори не однаково ефективні для всіх груп товарів. Найвища ефективність в товарів таких категорій: комп'ютери, електроніка, телефони, фотоапарати і т.д. Менша ефективність в жіночих аксесуарах, ювелірних прикрасах і т.д.
Розміщення товарів на найбільш популярних площадках дає можливість швидкого старту та торгівлі по всій країні.
Для визначення та виміру ефективності різних агрегаторів потрібні такі інструменти:

  1. Система веб-аналітика Google Analytics
  2. Відстеження електронної торгівлі Ecommerce Google Analytics
  3. Якщо Ecommerce Google Analytics не налаштований, потрібні налаштовані цілі на завершену покупку через кошик.
  4. Прайс-лист в форматі XML чи XLS. В URL товарів потрібно додати спеціальні UTM-мітки на рівні товарних категорій.

Таке налаштування потрібне для перегляду більш детальної статистики Google Analytics. Порівнявши інформацію по трафіку, конверсіям різних товарних груп та фактичні значення по витратах в агрегаторах можна дійти висновку про управління ставками, видалення категорії з прайса чи відключення джерела, якщо виявиться, що затрати перевищують прибуток.

Чого не варто робити?

Також існують певні правила чого не варто робити, використовуючи прайс-агрегатори:

  1. Не публікувати товари, яких нема в наявності
  2. Надавати неправдиві дані про ціну, умови доставки та оплати
  3. Не розміщати товари, ціна на які вища середньої по прайс-агрегатору
  4. Слідкувати за оновленнями в прайс-листах
  5. Не публікувати відразу весь асортимент товарів, якщо бюджет обмежений.
Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone