Інтернет-реклама під час пандемії: як вижити?
У цій статті ми розповімо про те, як коронавірус вплинув на споживачів та змусив їх шукати способи адаптації до нової реальності в умовах домашньої ізоляції, і що повинні робити компанії, щоб не втрачати актуальності.
Для України ситуація з пандемією ускладнюється ще й економічною кризою. Сьогоднішня криза унікальна та створює нові поведінкові шаблони та тренди у споживачів, які залишаться й після карантину. Досвід країн, в яких епідемії почалися раніше ніж у нас, дає можливість спрогнозувати зміни в споживчих звичках в нашій країні. Ми вважаємо, що ці звички збережуться надовго.
Як вплинула ізоляція на поведінку людей?
На вимогу влади багато компаній тимчасового зупинили свою діяльність, а іншим довелося адаптуватися і змінити деякі бізнес-процеси.
Тепер люди намагаються менше пересуватися по місту, тому їм потрібно чимось зайняти себе. Більше часу вони стали перебувати в Інтернеті: новинні портали, соц мережі, розважальні ресурси, Youtube, онлайн-навчання, ігри і т.д. Виріс попит на сервіси для віддаленої роботи та відео-конференцій, і відповідно, на веб-камери та мікрофони. Також зростає попит на доставку харчових продуктів, побутової хімії, готової їжі, товарів для тварин, товарів для заняття спортом в домашніх умовах, для хобі та ін.
Крім того, у людей виріс інтерес до свого імунітету і здоров'я – масово скуповуються маски, рукавички, засоби дезінфекції, засоби для прибирання в будинку, вітамінні комплекси, лимон, імбир, противірусні та жарознижувальні засоби, ефірні олії для аромаламп і т.д.
Зростає попит на харчові продукти, які псуються не швидко: крупи, консерви, макарони і т.д.
Зростає попит й на товари, які забезпечують автономність проживання в будинку: водяні насоси, твердопаливні котли, автономні електростанції та ін.
Водночас, попит на такі товари, без яких можна обійтися сильно просів: сувеніри, подарунки, ювелірні вироби і т.д.
Як реагувати компаніям?
Важливо розуміти, що карантин тимчасовий. Рано чи пізно все прийде в норму.
Якщо діяльність Вашої компанії поки неможлива (ресторан, кафе, кінотеатр, туристичне агентство, торговельний і розважальний центр та ін.), то у Вас 3 варіанти:
- Зробити паузу (за умови можливості відстрочки оплати за оренду, податки і т.д.).
- Змириться з простоєм і втратою грошей.
- Взагалі закрити фірму.
Лише одиниці захочуть «згорнути» діяльність. Що ж робити в такому випадку? Якщо попит на Ваш продукт впав - подумайте, що в ньому можна змінити для відповідності сьогоднішній ситуації. Наприклад:
- туристичним агентствам: проводити онлайн-екскурсії та заходи;
- ресторанам і кафе: доставляти приготовлену їжу додому;
- кінотеатрам: показувати фільми в онлайн-кінотеатрах та стрімінгових сервісах;
- спортивним та фітнес-клубам: проводити онлайн-тренування;
- торговим центрам і магазинам: продавати товари через Інтернет з доставкою і т.д.
Як рекламувати товари й послуги в умовах Covid-19?
Уважно вивчіть що Ви пропонуєте споживачам: чи відповідає це поточній ситуації, чи враховуються зміни в поведінці людей? Наприклад, якщо у Вас знизилися продажі товарів для спорту, можливо варто продавати їх як товари для занять спортом в домашніх умовах. Або запропонуйте безкоштовну кур'єрську доставку при замовленні на певну суму. Повірте – люди будуть купувати!
Розібравшись з попередніми нюансами можна переходити безпосередньо до реклами. Адже могли змінитися продукт та цільова аудиторія, і, відповідно, комерційна пропозиція.
- Якщо на Ваш товар/послугу різко зріс попит і Ви не справляєтеся з усіма замовленнями, то поки рекламу, можливо, і варто тимчасового зупинити. В такому випадку ми б рекомендували залишити тільки рекламні кампанії, які працюють на впізнаваність бренду і підтримку людей в ситуації, що склалася.
- Якщо перспективи зростання хороші й карантин ніяк на них не впливає, то варто налаштувати максимум рекламних кампаній. Знижувати активність варто тільки в разі неможливості обробити всі замовлення.
- Якщо Ви взагалі тимчасового зупинили свою діяльність, то і рекламу варто теж поки вимкнути. Сайт вимикати не потрібно, лише вказати що Ви тимчасово не працюєте.
- Якщо Ви бачите значне просідання продажів, потрібно проаналізувати звіти й адаптувати продукт під нові умови. В такому випадку, рекламу потрібно буде посилити. Адже ви виводите на ринок новий товар/послугу і зробити це без реклами не вийде.
- Якщо Ви можете «переупакувати» свою пропозицію під нові умови, то достатньо буде змінити контент на рекламних оголошеннях та посадкових сторінках, щоб донести суть до потенційних покупців. Реклама в Youtube і соціальних мережах якнайкраще зараз підійде, адже користувачі стали проводити там ще більше часу.
Якщо Ви звернетеся до нас, ми не тільки проаналізуємо поточний стан Ваших справ, а й налаштуємо ефективну рекламну кампанію в:
- пошуку Google (контекстну, банерну, ремаркетинг, Google Shopping);
- Youtube;
- Facebook;
- Instagram.