12 помилок при налаштуванні реклами Google у 2019 році
Можлива ситуація, при якій Ви довгий час вкладаєте в інтернет-рекламу Google великі гроші, але продажі все не ростуть. Причин може бути декілька:
- помилки в налаштуванні рекламних кампаній;
- неправильно написані тексти рекламних оголошень;
- неправильно зібрані ключові запити.
У цій статті ми розповімо про найпоширеніші помилки в налаштуванні рекламних кампаній в Google.
5 помилок реклами в Google Ads, які можуть вбити ваш бюджет
- Нехтування списками мінус-слів
Обов'язково потрібно пропрацювати список мінус-слова, тобто нерелевантних ключових запитів. Якщо у Вас великі витрати і бюджет, Вам доведеться це робити регулярно.
Наприклад, якщо Ви налаштовуєте рекламну кампанію на продаж "нових автозапчастин": заблокуйте слово "бу", тоді Ваші оголошення не відображатимуться користувачам, які шукають "бу запчастини".
- Надмірна автоматизація
Звичайно, деколи важко впоратися з усім самостійно "вручну", особливо якщо Ви ведете кілька рекламних кампаній. Тому доводиться вдаватися до автоматизації деяких процесів: автоматичне коректування ставок, автоматичний підбір ключових слів, автоматизація тестування оголошень і т.д. Хоча це і значно спрощує Ваше життя, але все ж здатне в довгостроковій перспективі "спустити на вітер" Ваш бюджет.
- Занадто великі ставки на високочастотні запити
Всі хочуть залучити максимум клієнтів з реклами, але використання високочастотних запитів (з частотністю понад 50000 в місяць) не вирішить цю проблему. Реклама в Гугл з такими КС буде коштувати дорожче, ніж весь Ваш щомісячний бюджет. А все тому, що вони занадто конкурентні.
- Використання надто великих бюджетів на всі рекламні кампанії одночасно
Найчастіше користувачі налаштовують для всіх кампаній однаковий бюджет. Кожну рекламну кампанію потрібно тестувати з окремими бюджетами!
- Надто часте тестування і експерименти
Для того, щоб алгоритм Google підібрав максимально ефективне рішення, потрібен час (іноді навіть кілька тижнів). А деякі рекламодавці запускають експеримент на 3 дні і, ґрунтуючись на отриманих даних, роблять свої висновки. Це не правильно.
Замовити професійне налаштування та супровід контекстної реклами в Google Ads (Adwords) пропонуємо в нашій веб-студії Webmaestro.
3 помилки, яких слід уникати в медійній мережі Google
- Не опрацьовані платформи (сайти), на яких буде показуватися банерна реклама в Гугл
Тобто сайти повинні відповідати тематиці рекламних оголошень. Наприклад, рекламу автозапчастин не варто показувати на жіночих сайтах і т.д. Тут також варто використовувати мінус-слова, щоб виключити відображення реклами на сторінках, які ніяк не відносяться до тематики рекламної кампанії.
- Занадто агресивний ремаркетинг або таргетинг
Не варто дратувати потенційних клієнтів надто нав'язливою рекламою. Слід налаштувати частоту показу реклами певну кількість разів на день, тиждень або місяць. А ще для різних тематик потрібно витримувати свій термін ремаркетингу. Наприклад, для квартир - це може бути навіть до 2-х місяців, а на “швидкі” товари не варто продовжувати більше 1 тижня.
- Аналіз витрат на рекламу по кожному пристрою
Після аналізу конверсій Ви побачите, що реклама в Google на деяких пристроях не приносить прибуток. Наприклад, на рекламу для ПК Ви витратили на 50% більше бюджету, а вона принесла конверсій в два рази менше, ніж з мобільних пристроїв.
У нас Ви також можете замовити налаштування Банерної реклами.
4 поширені помилки в налаштування реклами Google Merchant Center
- Не конкуруйте самі з собою
З однаковими товарами в різних групах оголошень можна легко задублювати ключові слова, в результаті чого ці товари перестануть показуватися в одній з груп товарних оголошень. Тому потрібно стежити за тим, щоб вони не повторювалися. Правильно структуруйте свої кампанії, групи оголошень і групи товарів за таким же принципом, як в інтернет-магазині.
- Не налаштовуйте занадто багато груп товарів
Якщо Ви створите групи продуктів для кожного товару в каталозі, потрібно буде встановити ставки для кожного окремого товару. Це займе багато часу і важко буде все тримати під контролем.
- Не забувайте про якість фіда даних
Успіх рекламних кампаній в Google Merchant Center залежить від якості фіда (інформації про товари). Тому, якщо Ви виявите, що Ваші оголошення не показуються за деякими пошуковими запитами - оцініть якість фіда. Чи містяться у заголовках і описах товарів ключові слова, чи є ціна конкурентоспроможною, чи правильно Ви кластеризували товари, чи унікальні ідентифікатори у товарів?
- Видаліть товари з низьким показником клікабельності (CTR)
Швидше за все це товари з невідповідними назвами, або показуються по нецільовим ключовим словам. Якщо товар має низький CTR для запиту, його QS (показник якості) може впасти і оголошення більше не буде показуватися. У Googla є два показники, за якими можна оцінити чи виникла така проблема: еталонний CTR і еталонний CPC. На жаль, дана інформація доступна тільки для груп товарів.
Висновок
Уникнувши описаних помилок в налаштуванні рекламних кампаній Google Ви зробите їх ефективнішими і зменшите бюджет на рекламу. Перед запуском рекламних кампаній обов'язково визначіть і дослідіть свою цільову аудиторію. Це дасть поняття про те, чого вони потребують.
І, звичайно ж, не забувайте, що Ваші оголошення будуть показуватися реальним людям, тому пишіть хороші тексти і красиво оформляйте їх!