Мені потрібно в ТОП, скільки це буде коштувати?
Більшість звернень в нашу веб-студію починаються з фрази "Добрий день! Скільки коштує просування сайту в ТОП? ". Будь-який професійний SEO-фахівець пояснить Вам, що SEO більше не працює за таким принципом!
Ось тільки деякі пункти, які точно вплинуть на пошукову розкрутку:
- Створення корисних сторінок для збільшення охоплення потенційних покупців.
- Збір та введення запитів середньої і низької частотності (СЧЗ і НЧЗ).
- Визначення цілей розкрутки і головних показників її успіху.
- Зосередження на зростанні продажів, а не відвідувачів (трафіку).
- Робота і вдосконалення технічної сторони сайту.
- Регулярне додавання і оновлення контенту.
В яких випадках є сенс замовляти розкрутку по позиціях?
Ви можете зустріти багато "експертів", які запропонують за гроші вивести сайт в ТОП по певних ключових запитах. Ці методи вже застаріли і будуть недовго працювати. Згодом сайт може потрапити під фільтр і повністю зникнути з пошукової видачі, та так, що Вам доведеться створювати новий з нуля. Звичайно, є фахівці, які допоможуть вивести сайт з-під фільтра, але це потребуватиме не мало часу і грошових вкладень. Адже прийдеться вручну чистити профіль посилань і нарощувати поступово новий, переписувати контент на сайті, оптимізувати мета-теги, видаляти спам. Навіть якщо санкції і будуть зняті, пошукові системи надалі будуть враховувати погану репутацію сайту і "наглядати" за ним.
Яким сайтам потрібен ТОП?
Поліпшення позицій в пошуковій видачі - не головний показник для сайту, але існують ресурси, для яких є сенс додати його до головних метрик ефективності сайту (KPI):
- корпоративні сайти, де головна мета - запит комерційної пропозиції;
- великі бренди;
- дошки оголошень;
- сайти компаній-лідерів галузі (прайс-агрегатори, сайти відгуків і т.д.);
- сайти з продажу квитків, букмекерські контори і т.д .;
- SaaS-проекти (сервіси аналітики, хостинг-провайдери, колтрекінг і т.д.);
- сайти з продажу товарів/послуг, на які ще не сформувався попит, оскільки споживачі ще не знають про них.
Для ресурсів з цих категорій позиції в пошуковій видачі не повинні стати першочерговою метою оптимізації. Основними метриками успіху буде зростання конверсій і цільового трафіку.
А з ростом першорядних показників будуть рости й інші - впізнаваність бренду, зворотні посилання, позиції і т.д. При цьому всьому, вторинні фактори також важливі, адже дозволяють побачити помилки і недоробки.
Для всіх вище перерахованих ресурсів безпрограшним буде ще один канал просування - контекстна реклама, вона дозволить:
- отримати швидкий прибуток і вкласти його в SEO;
- розкрутити основні розділи сайту ще до повноцінного SEO-просування;
- збільшити продажі сезонних товарів;
- ознайомити споживачів з новими товарами/послугами;
- організувати активні розпродажі.
Висновок
ТОП пошукової видачі за певним списком запитів - поганий орієнтир для оцінки ефективності просування.
Багато власників бізнесів забувають, що розкрутка їм потрібна не для перших позицій у видачі, а для залучення цільової аудиторії (потенційних клієнтів) і зростання продажів. Для багатьох ресурсів важливий не тільки трафік з органіки, а й з інших джерел - соцмереж, реклами, розсилки і т.д.
Якої би тематики не був у Вас сайт, пам'ятайте:
"Об'єктивну оцінку можуть дати лише всі показники в комплексі. Не варто робити висновки тільки по одному показнику".
Як вважаєте - якими типами сайтів можна доповнити список ресурсів, які потребують виходу в ТОП? Будемо вдячні, якщо залишите свої коментарі нижче!
відповісти
відповісти