Faq
Як зробити лонгрід, який дочитають до кінця? + ІНФОГРАФІКА
Лонгрід (від англ. «Long read» — довге читання) — довга стаття з інтерактивними елементами: зображеннями, відео, цитатами, інфографікою тощо.
Існує думка, що довгі тексти ніхто не читає. Ми зруйнуємо ці стереотипи!
Зараз лонгріди це:
- залучення трафіку;
- лайки, репости;
- підвищення довіри;
- збільшення конверсії.
У цій статті ми розповімо як створювати класні довгі тексти і трансформувати відвідувачів в клієнтів без використання продаючих текстів.
Дослідження Newswhip довели, що у довгих статей більше лайків і репостів.
Приклад ефективного лонгріду — 50 States natural wonders
Лонгрід має обсяг тексту в 10000-30000 символів. Але вся справа в якості, а не кількості. Якщо статтю з 4000 символів розширити до 10000, це не зробить її лонгрідом. Не варто «лити воду»!
Типи лонгрідів
- Портрет людини (people story)
Лонгрід про людину — її біографія, погляди, досягнення і т.д. Зазвичай його пишуть для розвитку персонального бренду або сфери мистецтва, послуг, коучингу.
Що використовувати:- цитати родичів, друзів;
- фото;
- унікальні життєві факти.
Приклад лонгріду people story — Glitter in the Dark
- Репортаж
Описує всі деталі після закінчення якоїсь важливої події. Головне завдання — цікаво розповісти про те, що Ви побачили.
Що використовувати:- фон з анімацією;
- інтерв'ю;
- відео з події;
- аудіозаписи.
Їх створюють для освітніх курсів і навчальних закладів. Можна подавати зустрічі, семінари, майстер-класи.
Приклад лонгріду Репортаж — інтерв'ю з головою СБУ В. Грицаком
- Аналітичний текст (реконструктор)
Такий текст відтворює послідовність подій для з'ясування її причин і наслідків.
Що використовувати:- цитати фахівців;
- посилання на дослідження;
- фонову музику;
- відео.
Гарне рішення для сфери консалтингу, ІТ та маркетингових послуг.
Приклад аналітичного лонгріду — Чорнобиль: Земля відчуження
Комерційні лонгріди: переваги і недоліки
Якісний лонгрід сприятиме запам'ятовуванню Вашого бренду, адже хороший контент запам'ятовується надовго.
При написанні лонгріду можна забути про формування унікальних товарних пропозицій, знижки, акції, кнопках із закликом до дії (CTA). Головна Ваша мета не продати, а привернути увагу і створити імідж експерта.
Переваги лонгрідів:
- підвищення лояльності клієнтів;
- трансформація читачів в постійних покупців;
- збільшення часу знаходження на сторінках сайту (15-30 хв).
Недоліки лонгрідів:
- потрібно володіти не малим досвідом написання статей;
- інформація повинна бути детальною і повністю розкривати тему;
- текст повинен бути органічним — не можна використовувати рекламу (особливо в заголовках).
Етапи створення лонгріду
- Визначення цільової аудиторії (для правильного вибору стилю подачі і мультимедійних елементів).
- Вибір теми і складання плану (історія повинна бути корисною для цільової аудиторії і перегукувалася з Вашим бізнесом).
- Збір детальної інформації (запишіть все, що можна знайти по темі).
- Оформлення та публікація тексту (верстка, контент, мультимедійні елементи)
Принципи створення лонгріду
- Обробка великої кількості інформації (ретельна підготовка і збір інформації)
- Структурування тексту і видалення зайвого (лонгрід повинен повністю розкривати суть теми, тут Вам допоможе мультимедіа)
- Використання модулів із закликом поставити лайк і зробити репост (не тільки в кінці сторінки, але і в середині тексту)
Інфографіка Структура лонгріду
Як зробити лонгрід захопливим?
Лонгрід ще називають deep read, тобто читач повинен повністю зануритися в текст. Тому розбавляйте текст таблицями, інфографікою, цитатами, діаграмами, інтерв'ю, аудіо- та відеозаписами. Ці елементи заманять читача і занурять в створений Вами світ.
Поради для написання захопливого тексту
- пишіть текст зрозумілою для читачів мовою (без використання незрозумілих термінів);
- шукайте зачіпки в залежності від ЦА (гумористичний стиль, формат питання-відповідь, цитати фахівців і т.п.);
- створіть атмосферу повного занурення (за допомогою мультимедійних елементів);
- вказуйте час прочитання;
- додавайте посилання на першоджерела, дослідження, приклади і цитати (якщо факти мають підтвердження — це підвищить довіру).
Оцінка ефективності лонгріду
- Прочитайте текст кілька разів, якщо Ви змогли дочитати до кінця — найімовірніше і іншим він сподобається.
- Оцініть верстку — абзаци повинні бути короткими, використовуйте нумеровані і марковані списки, цитати та ін.
- Забезпечте оптимальне поєднання графіки і тексту. Графіка повинна доповнювати текст.
Висновок
Створення лонгріду є досить складною і трудомісткою роботою. Можуть піти місяці для збору інформації і тижні для написання тексту. Але це окупається, адже хороший текст буде багато років приводити до Вас нових клієнтів. Не забувайте про мобільну адаптацію під телефони та планшети.
Хочете замовити лонгрід? Тоді звертайтеся до нас!
відповісти
відповісти