Лідогенерація: як не робити помилок?
У цій статті ми розповімо про основні принципи залучення клієнтів, які допоможуть уникнути втрати часу і грошей.
Заповіді лідогенерації
- Потрібно чітко розуміти, що таке лід і лідогенерація
Ім'я та номер телефону - це ще не лід. Лід - це потенційний клієнт. З «підігрітими» клієнтами простіше працювати, адже вони вже зацікавлені купити Ваш товар/послугу.
- Чітко визначте мету отримання лідів
Ви повинні чітко розуміти для чого Вам потрібна лідогенерація (підвищення прибутку, залучення нових клієнтів, збільшення кількості постійних клієнтів, підвищення впізнаваність в мережі, вигідно виділиться серед конкурентів та ін.). Залежно від мети підбирається стратегія та інструменти.
- Грамотно організуйте роботу
Уважно вибирайте лід-менеджера, він повинен володіти всіма техніками залучення потенційних клієнтів. Не біжіть за дешевизною - найміть професіонала і це Вам окупиться з лишком. Лід-менеджер повинен детально вивчити специфіку Вашого бізнесу і продуктів, проаналізувати попит, визначити цільову аудиторію і т.п.
- Сторінки сайту повинні продавати
Уявіть таку ситуацію: користувач побачив оголошення, клікнув по ньому і потрапив на головну сторінку сайту. Він не захоче розбиратися в структурі вашого сайту і швидко покине його. Таким чином, потрібно створити посадкову сторінку для певних товарів/послуг. Продаюча сторінка - це коли на ній представлений тільки 1 продукт або 1 група товарів, всі їхні характеристики, переваги, відгуки і т. п. Все на сторінці повинно розвіювати сумніви відвідувача про необхідність купити товар/послугу. Також приділяйте велику увагу лід-формі - вона повинна бути легко- і швидко заповнювана.
- Регулярно приділяйте лідам увагу
Пам'ятайте, ліди - це «теплі» клієнти, яких потрібно остаточно спонукати не лише зробити першу покупку, але і зробити їх постійними покупцями. Для цього з ними потрібно працювати регулярно, постійно нагадувати про себе - дзвонити, робити e-mail-розсилку, оперативно відповідати на всі виникаючі питання і т. п. Після замовлення продукту важливо організувати швидку доставку в будь-яку точку країни, організувати установку або підключення, технічну підтримку, запропонувати знижку або подарунок.
- Будьте оригінальними - не копіюйте конкурентів!
Не варто копіювати способи залучення клієнтів Ваших конкурентів. Адже Ви не можете точно знати секрети їхнього успіху. Може у них просто найнижчі ціни, безкоштовна доставка, хороший зворотній зв'язок та ін.
Вигідніше розробити свою власну стратегію лідогенерації і на практиці спробувати впровадити її.
- Правильно вибирайте продукти для продажу
Можливо Ви пропонуєте товари, які користуються не великим попитом. Тому перед запуском сайту потрібно ретельно вибрати продукт. Подивіться кількість запитів на продукт в Інтернеті (докладніше в статті «Що краще продавати в інтернет-магазині»).
Сформуйте унікальну торгову пропозицію (УТП) - знижки, акції, розпродажі, подарунки, розіграші та ін.
- Побудуйте ефективну воронку продажів
Ще раз підкреслимо - важливо не просто продати один раз свій товар, важливо зробити покупця постійним клієнтом. Після продажу не забувайте про покупців, занесіть їх в CRM-систему і працюйте з ними далі.
- Забезпечте мобільну адаптацію сайту
Перевірте:
- Чи повністю видна форма замовлення товару/послуги на екрані мобільних пристроїв?
- Чи легко заповнити форму за допомогою тачскрін?
- Чи нормальний розмір кнопки, яка закликає до дії?
- Тестуйте/аналізуйте/покращуйте
Тестувати потрібно навіть коли ліди і продажі йдуть. Чим правильніше буде лід-стратегія, тим більше, дешевші і якісніші будуть ліди.
Розвивайтеся і міняйтеся: робіть редизайн, акції-знижки-бонуси, створюйте корисний контент і т. п.
Важливо стежити за статистикою сайту: кількість трафіку, показник відмов, кількість переглядів сторінок, час на сайті, досягнення цілей, транзакції та ін.
Для цього ми можемо встановити і налаштувати Google Analytics для Вашого сайту.
Висновок
Отже, тепер Ви знаєте головні помилки при розробці не ефективної стратегії лідогенерації. Не порушуйте ці заповіді і буде Вам щастя!
відповісти
відповісти