Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Лідогенерація: як не робити помилок?

5 хв. 03-07-2018

У цій статті ми розповімо про основні принципи залучення клієнтів, які допоможуть уникнути втрати часу і грошей.

Заповіді лідогенерації

  1. Потрібно чітко розуміти, що таке лід і лідогенерація

    Ім'я та номер телефону - це ще не лід. Лід - це потенційний клієнт. З «підігрітими» клієнтами простіше працювати, адже вони вже зацікавлені купити Ваш товар/послугу.
    Лідогенерація 

  2. Чітко визначте мету отримання лідів

    Ви повинні чітко розуміти для чого Вам потрібна лідогенерація (підвищення прибутку, залучення нових клієнтів, збільшення кількості постійних клієнтів, підвищення впізнаваність в мережі, вигідно виділиться серед конкурентів та ін.). Залежно від мети підбирається стратегія та інструменти.

  3. Грамотно організуйте роботу

    Уважно вибирайте лід-менеджера, він повинен володіти всіма техніками залучення потенційних клієнтів. Не біжіть за дешевизною - найміть професіонала і це Вам окупиться з лишком. Лід-менеджер повинен детально вивчити специфіку Вашого бізнесу і продуктів, проаналізувати попит, визначити цільову аудиторію і т.п.
    Лід менеджер 

  4. Сторінки сайту повинні продавати

    Уявіть таку ситуацію: користувач побачив оголошення, клікнув по ньому і потрапив на головну сторінку сайту. Він не захоче розбиратися в структурі вашого сайту і швидко покине його. Таким чином, потрібно створити посадкову сторінку для певних товарів/послуг. Продаюча сторінка - це коли на ній представлений тільки 1 продукт або 1 група товарів, всі їхні характеристики, переваги, відгуки і т. п. Все на сторінці повинно розвіювати сумніви відвідувача про необхідність купити товар/послугу. Також приділяйте велику увагу лід-формі - вона повинна бути легко- і швидко заповнювана.

  5. Регулярно приділяйте лідам увагу

    Пам'ятайте, ліди - це «теплі» клієнти, яких потрібно остаточно спонукати не лише зробити першу покупку, але і зробити їх постійними покупцями. Для цього з ними потрібно працювати регулярно, постійно нагадувати про себе - дзвонити, робити e-mail-розсилку, оперативно відповідати на всі виникаючі питання і т. п. Після замовлення продукту важливо організувати швидку доставку в будь-яку точку країни, організувати установку або підключення, технічну підтримку, запропонувати знижку або подарунок.

  6. Будьте оригінальними - не копіюйте конкурентів!

    Не варто копіювати способи залучення клієнтів Ваших конкурентів. Адже Ви не можете точно знати секрети їхнього успіху. Може у них просто найнижчі ціни, безкоштовна доставка, хороший зворотній зв'язок та ін.

    Вигідніше розробити свою власну стратегію лідогенерації і на практиці спробувати впровадити її.

  7. Правильно вибирайте продукти для продажу

    Можливо Ви пропонуєте товари, які користуються не великим попитом. Тому перед запуском сайту потрібно ретельно вибрати продукт. Подивіться кількість запитів на продукт в Інтернеті (докладніше в статті «Що краще продавати в інтернет-магазині»).

    Сформуйте унікальну торгову пропозицію (УТП) - знижки, акції, розпродажі, подарунки, розіграші та ін.

  8. Побудуйте ефективну воронку продажів

    Ще раз підкреслимо - важливо не просто продати один раз свій товар, важливо зробити покупця постійним клієнтом. Після продажу не забувайте про покупців, занесіть їх в CRM-систему і працюйте з ними далі.

    Воронка продаж 

  9. Забезпечте мобільну адаптацію сайту

    Перевірте:

    • Чи повністю видна форма замовлення товару/послуги на екрані мобільних пристроїв?
    • Чи легко заповнити форму за допомогою тачскрін?
    • Чи нормальний розмір кнопки, яка закликає до дії?
  10. Тестуйте/аналізуйте/покращуйте

    Тестувати потрібно навіть коли ліди і продажі йдуть. Чим правильніше буде лід-стратегія, тим більше, дешевші і якісніші будуть ліди.

    Розвивайтеся і міняйтеся: робіть редизайн, акції-знижки-бонуси, створюйте корисний контент і т. п.

Важливо стежити за статистикою сайту: кількість трафіку, показник відмов, кількість переглядів сторінок, час на сайті, досягнення цілей, транзакції та ін.

Для цього ми можемо встановити і налаштувати Google Analytics для Вашого сайту. 

Висновок

Отже, тепер Ви знаєте головні помилки при розробці не ефективної стратегії лідогенерації. Не порушуйте ці заповіді і буде Вам щастя!

Коментарі
Влад
11-11-2018
Что нужно для автоматизации процесса лидогенерации?
відповісти
WebMaestro
14-11-2018
1. Профессиональный сайт с продуманным функционалом 3. Интеграция сайта с CRM (системой обработки лидов) 3. Подключение сервиса рассылки (e-mail, sms). Ну и конечно же опытный SEO-специалист, который обеспечит трафик на сайт, и ХОРОШИЙ МАРКЕТОЛОГ, который наладит все процессы.
відповісти

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:
facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?