Інтеграція сайту зі сторонніми веб-сервісами
Якщо у Вас великий інтернет-магазин, то без автоматизації деяких процесів просто неможливо обійтися. Можливо Ваш сайт має онлайн-консультанта, підписку на розсилку, форму замовлення зворотного зв'язку, онлайн-оплату або ін. Інтеграція сайту з іншими сервісами допоможе спростити облік товарів, контроль за виконанням завдань, оформлення документів.
З якими системами можна інтегрувати сайт?
- Сервіси E-mail-розсилки (GetResponse, MailChimp, UniSender і т.п.) - для спілкування відвідувачів сайту з адміністратором.
- Сервіси SMS-розсилки (ePochta, LetsAds, SendPulse, UniSender і т.п.) - покупець отримує SMS-повідомлення з доступами для авторизації на сайті, інформацію про статус його замовлення.
- Сервіси доставки (Нова пошта, Інтайм і т.п.) - можна відразу на сайті підрахувати вартість доставки в конкретний населений пункт.
- Системи оплати (LiqPay, Webmoney, PayMaster і т.п.) - онлайн-оплата товарів/послуг прямо з дому.
- Системи ведення бухгалтерії (1С, iFin, Діловод і т.п.) - об'єднання сайту з програмою для обліку бізнес-процесів і ведення бухгалтерії.
- CRM-системи (Bitrix24, AmoCRM, OpenBoxCRM і т.п.) - система для управління взаємовідносинами з клієнтами.
- Спеціальні інтеграції - індивідуальні розробки створені під певні потреби.
Наведені інтеграції з часом стають просто must have для ефективного та прибуткового ведення інтернет-бізнесу, адже дозволяють автоматизувати найтрудомісткіші бізнес-процеси.
Інтеграція сайту з сервісами e-mail-розсилки
Підписка на розсилку дасть можливість відвідувачеві бути завжди вкурсі нової інформації на Вашому сайті.
Грамотна інтеграція спростить розсилку - автоматично додасть всіх нових підписників в список розсилки, організує ланцюжок емейл-листів, збереже емейл-адресу користувача в базі. Ви зможете відслідковувати всі реєстрації на сайті, створите базу клієнтів, будете контролювати всі заявки.
Існують навіть сервіси які здійснюють і e-mail, і SMS-розсилку, наприклад, UniSender та ін.
Інтеграція сайту з сервісами SMS-розсилки
Захищені сайти для авторизації відправляють SMS-повідомлення.
Крім безпеки, інтеграція з SMS-сервісами дозволить частіше нагадувати клієнту про себе, повідомляти про акції, знижки, бонуси, вітати зі святами.
Інтеграція сайту з сервісами доставки
Головна перевага такої інтеграції - автоматизація доставки. В Особистому кабінеті користувач зможе побачити номер відправлення і простежити стан доставки на сайті перевізника. Це також спрощує і роботу адміністратора сайту - буде можливість автоматично створювати ТТН при наявності номера замовлення. Це скоротить формування замовлення в відділенні пошти. Такі системи навіть можуть самі відправляти SMS-повідомлення про необхідність забрати або оплатити замовлення.
Інтеграція сайту з он-лайн системами оплати
Інтеграція сайту з платіжними системами дасть можливість здійснювати прийом платежів за товари/послуги в цілодобовому режимі.
Що дасть така інтеграція?
- замовлення і рахунки будуть формуватися автоматично;
- покупець зможе вибрати найбільш зручний спосіб оплати;
- буде відслідковуватися надходження грошей на рахунок;
- після оплати клієнт буде отримувати інформації про зарахування грошей.
Інтеграція сайту з системами ведення бухгалтерії
Така інтеграція дозволить відстежувати залишки на складі, додавати нові товари, приховувати товари, які закінчилися. Якщо синхронізувати сайт з 1С - Ви будете вести тільки 1 базу, і всі зміни будуть автоматично підтягуватися на сайт. Це значно заощадить час персоналу.
Інтеграція сайту з CRM
CRM (Customer Relationship Management) - система управління взаємовідносинами з клієнтами. Дозволяє планувати завдання і контролювати їх виконання, вести базу клієнтів, зберігати документацію, автоматизувати різні бізнес-процеси. Ведення такої звітності дозволить організувати роботу так, щоб не втратити клієнта.
Важливо навчити співробітників правильно користуватися CRM-системою і налаштувати обробку заявок.
Спеціальна інтеграція
Це - інтеграція сайту зі специфічними програмами.
Наприклад, система управління замовлень в кафе: замовлення приходить кухареві із зазначенням потрібної кількості інгредієнтів, способу приготування і т.д. В цю систему можна включити відстеження замовлень на винос і т.д.
Висновки
Кожен з описаних видів інтеграцій покликаний допомогти і полегшить роботу адміністратора сайту, автоматизувати рутинні бізнес-процеси, тримати все під контролем. А користувач в свою чергу побачить високий рівень зручності користуванням сайтом, що поліпшить поведінкові фактори і юзабіліті сайту в цілому.
Ми можемо налаштувати будь-який вид інтеграцій на Вашому сайті. Звертайтеся!