Контекстна реклама з GMC
Нові можливості з Google Merchant Center
Усі гравці на полі контекстної реклами знають чому 1 березня 2018 року стала на стільки важливо датою. 6 років пройшло з моменту коли Google офіційно анонсував початок роботи Merchant Center + Google Shopping в Україні. Якщо сказати що це "щось свіженьке для E-комерц" то це взагалі нічого не сказати. Це просто на просто платформа що буквально примножує продажі.
Як ми рекламували товар до 1 березня 2018 року:
Формували таблицю з назвою, категорією, ціною та імпортували її напряму через "Фід". А як Ми робимо тепер? Формуємо таблицю та імпортуємо її таким самим чином тільки вже Google Merchant Center. Хм... А в чому ж різниця?
- Тепер нас чекає море нових можливостей. Сьогодні ми вже можемо підвантажувати цілий ряд нових, додаткових параметрів: наявність на складі, відгуки, бренд, акції, виробник, дата закінчення продукції та багато-багато іншого.
- Статистика переходів по товарам, якої раніше і близько не було. GMC розповість на скільки продуктивні товарні оголошення.
- Від тепер можна утворювати торгові компанії (Google Shopping). Частково це аналог динамічного ремаркетингу у поєднанні з медійною рекламою, але з реалізацією у пошуку.
Майбутній "Фід" повинен бути збережений в один із наступних форматів:
- TXT
- XMLBZ2 (XML формат або текстовий)
- ZIP (XML формат або текстовий)
- GZ (XML формат або текстовий)
Якщо все зроблено вірно на вас чекатиме наступний графік:
Повне підтягнення товарів в Google Analytics може тривати до трьох днів.
Проте усі очікування себе оправдовують. І ось яку презентацію для нас підготував Google
А так виглядають свіжоспечені рекламні оголошення товарів.
Це безперечно найкращий спосіб рекламування товарів станом на 1 березня 2021 року =)