Розкрутка інтернет магазину автозапчастин MOTOPOLAND

Головною ціллю просування молодого інтернет-магазину Мотополанд є ріст трафіку та збільшення замовлень запчастин, і відповідно доходів клієнта. Проводились наступні роботи:

Таким чином, понад 2500 запитів вийшло в ТОП видачі Google “автозапчасти заказать на Allegro”, “запчастини з Польщі”, “купить автозапчасти с польши”, “запчасти из Польши” та ін. В результаті зріс трафік з органіки, що призвело до росту продажів та доходів.

P.S. Варто зауважити, що сайт розкручувався з "нуля" починаючи з 2014 року. 

 

 

 

Seo-просування Motopoland

 

Аналіз

  1. Дослідження конкурентів у ніші
    Перед початком розробки сайту перш за все потрібно дослідити конкурентів у бізнес-ніші. Це проводиться для того, щоб визначити стратегію розвитку та терміни виконання просування. Було проаналізовано 10 найбільших конкурентів Мотополанд у пошуковій видачі по таким показникам:
    • трафік
    • кількість проіндекосованих сторінок
    • зовнішні посилання
    • вік домену
    • юзабіліті
    • адаптивність для мобільних пристроїв
    • швидкість завантаження сторінок
  2. Seo-аудит
    По закінченню розробки сайту був проведений seo-аудит для визначення технічних параметрів: аналіз валідності, мета-теги, заголовки, robots.txt, sitemap.xml, дзеркала сайту, сторінки 404, 302, 301, alt-текст зображень, внутрішні та зовнішні посилання, мобільність, швидкість завантаження сторінок.
  3. Юзабіліті-аналіз
    Встановлені та налаштовані системи веб-аналітики дозволили відслідкувати та дослідити поведінку користувачів на сайті. На основі цього була розроблена стратегія покращенні юзабіліті та комерційних факторів — оптимізовані фільтри, в карточки товарів додані переваги замовлення та контакти, додана кнопка замовлення зворотнього дзвінка, та ін.

Внутрішня оптимізація

Щодо внутрішньої оптимізації проведені наступні роботи:

  1. Зібрана та кластеризована семантика
  2. Розроблена seo-структура
  3. Складені robots.txt i sitemap.xml
  4. Зроблена внутрішня перелінковка (Схожі товари, Переглянуті товари)
  5. Перехід сайту на https
  6. Налаштовані системи веб-аналітики та панелі для веб-майстрів
  7. Оптимізували час завантаження сторінок
  8. Зробили адаптацію для мобільних пристроїв
  9. Налаштована сторінка помилки 404
  10. Реалізована можливість синхронізації товарів з Алегро в реальному часі
  11. Повний редизайн та реструктуризація сайту
  12. Оптимізація мета тегів

 

Зовнішня оптимізація

Для нарощування так званої “ссилочної маси” (кількості зовнішніх посилань) була вибрана стратегія крауд-маркетингу — додавання “природних” посилань з трастових тематичних ресурсів, зокрема:

  • тематичних каталогів;
  • дошок оголошень (автобазарів, авторозборок);
  • блогів, форумів
  • сайтів партнерів

Результат просування

 

Зворотні посилання на сайт

 

Переважання трафіку з органіки

 

Ріст кількості користувачів

Збільшення конверсій

Збільшення конверсій

Наступний КЕЙС
Усі КЕЙСИ
Попередній КЕЙС
GazMeter Adwords
Псс Показати як ми розробили цей проект?
Замовити ефективну розкрутку сайту
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.