Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Нові атрибути посилань в Google: sponsored, ugc

3 хв. 20-09-2019

Раніше Googlebot використовував тільки один атрибут – nofollow, який використовувався для посилання на сторінку без передачі ваги сайту.

Тепер він додав ще 2 атрибути:

  • rel = "sponsored" – спонсорські посилання (для реклами);
  • rel = "ugc" – посилання в коментарях та повідомленнях на форумах, блогах і т.д.

Дані атрибути грають роль підказок для пошукового робота. За допомогою них Ви зможете донести з якою метою були додані посилання. Тепер Google зможе аналізувати посилання і знаходити неприродні URL.

Використовуйте ці атрибути при додаванні нових посилань, старі посилання оновлювати не потрібно.

  1. Всі посилання несуть певну корисну інформацію і можуть покращувати позиції у видачі.
  2. Ці атрибути допоможуть Google виявити неприродні посилання і аналізувати їх.

Не обов'язково.

Можна. Наприклад:

rel = "ugc, sponsored" – посилання, яка генерується користувачами і є спонсорським.

Впровадження даних атрибутів не змінить ставлення Googlebot до спамних лінків. Він просто буде їх ігнорувати при ранжируванні, як і при використанні nofollow.

Вплив атрибутів ugc і sponsored на SEO 

Можливо Google хоче покращити свій алгоритм визначення рекламних посилань руками самих же вебмайстрів та SEO-оптимізаторів. 

Можливо він буде бачити спонсорський лінк і враховувати його поряд з іншими факторами ранжування...

А як думаєте Ви? Напишіть свої думки в коментарях!

Потрібна професійна розкрутка сайту? Звертайтесь!

Коментарі
webmaestro
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?