Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Нові атрибути посилань в Google: sponsored, ugc

3 хв. 20-09-2019

Раніше Googlebot використовував тільки один атрибут – nofollow, який використовувався для посилання на сторінку без передачі ваги сайту.

Тепер він додав ще 2 атрибути:

  • rel = "sponsored" – спонсорські посилання (для реклами);
  • rel = "ugc" – посилання в коментарях та повідомленнях на форумах, блогах і т.д.

Дані атрибути грають роль підказок для пошукового робота. За допомогою них Ви зможете донести з якою метою були додані посилання. Тепер Google зможе аналізувати посилання і знаходити неприродні URL.

Використовуйте ці атрибути при додаванні нових посилань, старі посилання оновлювати не потрібно.

  1. Всі посилання несуть певну корисну інформацію і можуть покращувати позиції у видачі.
  2. Ці атрибути допоможуть Google виявити неприродні посилання і аналізувати їх.

Не обов'язково.

Можна. Наприклад:

rel = "ugc, sponsored" – посилання, яка генерується користувачами і є спонсорським.

Впровадження даних атрибутів не змінить ставлення Googlebot до спамних лінків. Він просто буде їх ігнорувати при ранжируванні, як і при використанні nofollow.

Вплив атрибутів ugc і sponsored на SEO 

Можливо Google хоче покращити свій алгоритм визначення рекламних посилань руками самих же вебмайстрів та SEO-оптимізаторів. 

Можливо він буде бачити спонсорський лінк і враховувати його поряд з іншими факторами ранжування...

А як думаєте Ви? Напишіть свої думки в коментарях!

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?