Як визначити чи готовий Ваш сайт до просування?
До нас часто звертаються клієнти зі скаргами на те, що попереднє агентство некомпетентне і налаштована ними контекстна реклама не була ефективною. Але вони забувають найголовніше: чи можна направляти потенційних клієнтів на їхній сайт, і чи готовий він продавати. Розберімося з цим.
Часто буває, що не варто робити рекламу через поганий сайт.
Онлайн продажі працюють за схемою:
Цільова аудиторія -> Реклама -> Сайт -> Менеджер з продажу
Для продажу потрібно залучити цільову аудиторію, яку цікавлять пропоновані Вами товари/послуги. Це завдання виконує інтернет-реклама. Для залучення цільової аудиторії на сайт зазвичай використовуються такі канали:
- Контекстна реклама (PPC)
- Розкрутка сайту (SEO)
- Банерна реклама (КММ)
- Реклама в соц мережах
Мета інтернет-реклами ‒ привернути цільову аудиторію, а продавати ‒ завдання менеджера з продажу.
Яка ж роль сайту? Сайт ‒ це інструмент комунікації і мотивації цільової аудиторії стати Вашими покупцями.
На просторах Інтернету часто можна зустріти сайти, на які навіть дивитися не приємно, не то що робити покупки. Власники таких сайтів вкладають величезні гроші в рекламу, не стежачи за сайтами.
Якщо сайт створений для продажу, то основне його завдання ‒ отримувати замовлення, дзвінки і т.д. Для досягнення мети (продажів) дотримуйтесь наступних рекомендацій.
Параметри продаючого сайту
Для того, щоб сайт продавав, він повинен володіти такими властивостями:
- Вміст сторінки сайту має відповідати рекламі
Уявіть таку картину: користувач побачив рекламу з пропозицією «Туфлі зі знижкою 50%». Коли він натиснув на неї, то потрапив на сторінку «Італійські меблі» або на головну сторінку інтернет-магазину взуття, яка не містить інформації про знижки на туфлі. Як думаєте: чи захоче користувач щось замовити або просто покине сайт?
- Сайт повинен викликати довіру
Довіру до сайту викликають: адреса офісу, вік компанії, сертифікати, портфоліо, відгуки, дипломи і т.д.
Покупцеві важливо показати, що у Вас офіційна компанія, яка володіє певним авторитетом.
- Контент повинен бути інформативним і відповідати на запитання користувачів
Якщо Ви пропонуєте товар, то надайте детальний опис, фотографії, відео, ціну, гарантію, умови оплати і доставки та ін.
- Надайте покупцям кілька варіантів зв'язку
На сайті має бути кілька номерів телефону, онлайн чат, адреси електронної пошти, форми замовлення. Вони повинні бути доступні на всіх сторінках сайту.
- Зрозуміла структура
Головні категорії товарів/послуг повинні бути в головному меню, доступному на всіх сторінках сайту. Використовуйте системи веб-аналітики для відстеження дій користувачів на сайті та причин виходу.
- Кожна сторінка і блок на сайті повинен мати свою мету
Власник сайту повинен чітко розуміти для чого йому потрібні кожна сторінка і блок на сайті. Наприклад, немає сенсу в інтернет-магазині взуття розміщувати прогноз погоди або календар. Всі блоки повинні володіти певним функціоналом для обраної тематики.
- Грамотний і структурований контент
Тексти повинні бути без орфографічних помилок, з заголовками/підзаголовками, списками, таблицями, зображеннями, відеороликами, графіками, схемами і т.д.
- Наявність закликів до дії
Обов'язкова наявність блоків із закликами до дії: «Замовте», «Купіть», «Підпишіться», «Залиште заявку» і т.д. Покупець повинен чітко зрозуміти, що перша дія ‒ за ним.
Висновок
Звичайно, в цій статті розписані не всі властивості продаючого сайту, але це 8 найголовніших параметрів, які допоможуть зробити сайт для людей (usability friendly) і збільшити продажі.
Сподіваємося ця інформація допоможе власникам бізнесу поліпшити свій сайт, а значить і збільшити продажі. А веб-майстрам та SEO-фахівцям ще раз оцінити свої проекти.