Нові атрибути посилань в Google: sponsored, ugc
Раніше Googlebot використовував тільки один атрибут – nofollow, який використовувався для посилання на сторінку без передачі ваги сайту.
Тепер він додав ще 2 атрибути:
- rel = "sponsored" – спонсорські посилання (для реклами);
- rel = "ugc" – посилання в коментарях та повідомленнях на форумах, блогах і т.д.
Дані атрибути грають роль підказок для пошукового робота. За допомогою них Ви зможете донести з якою метою були додані посилання. Тепер Google зможе аналізувати посилання і знаходити неприродні URL.
Використовуйте ці атрибути при додаванні нових посилань, старі посилання оновлювати не потрібно.
Чому б просто не ігнорувати рекламні посилання?
- Всі посилання несуть певну корисну інформацію і можуть покращувати позиції у видачі.
- Ці атрибути допоможуть Google виявити неприродні посилання і аналізувати їх.
Чи потрібно змінювати nofollow на sponsored?
Не обов'язково.
Чи можна використовувати кілька значень в атрибуті rel?
Можна. Наприклад:
rel = "ugc, sponsored" – посилання, яка генерується користувачами і є спонсорським.
Чи не зросте спам в коментарях?
Впровадження даних атрибутів не змінить ставлення Googlebot до спамних лінків. Він просто буде їх ігнорувати при ранжируванні, як і при використанні nofollow.
Як нові атрибути вплинуть на SEO?
Висновок
Можливо Google хоче покращити свій алгоритм визначення рекламних посилань руками самих же вебмайстрів та SEO-оптимізаторів.
Можливо він буде бачити спонсорський лінк і враховувати його поряд з іншими факторами ранжування...
А як думаєте Ви? Напишіть свої думки в коментарях!
Потрібна професійна розкрутка сайту? Звертайтесь!