Способи автоматизації контекстної реклами в Google Adwords
Контекстна реклама (PPC) стала самостійним інструментом інтернет-маркетингу. Більшість власників сайтів для отримання трафіку зупиняли свій вибір на пошуковій розкрутці (SEO), але регулярні оновлення алгоритмів пошуку Google ускладнює потрапляння сайту в ТОПи пошукової видачі.
Приклад
Якщо Ви введете в пошуковий рядок запит "купить телевизор" і отримаєте результати пошуку, то побачите що верхні і нижні позиції на кожній сторінці повністю забиті рекламою:
Важливо застосовувати всі інструменти розкрутки в комплексі, вичавити по максимуму з пошукової видачі. Тому контекстна реклама стає дуже конкурентною.
Ну а якщо ж Вам хочеться займати перші позиції і отримувати продажі - Ви повинні бути попереду всіх суперників.
Автоматизація контекстної реклами не такий складний процес, як може здатися на перший погляд. У цій статті ми розповімо основні моменти, які Ви можете використовувати самостійно.
Автоматичний підбір
Замість аналізу середніх показників слід зосередитися на отриманні переваг серед конкурентів:
- регулярно розширюйте список ключових слів;
- експериментуйте з новими рекламними каналами;
- створіть нові сегменти потенційних покупців;
- знайдіть сторінки з найвищим відсотком відмов і проведіть тестування запровадивши на них нові ідеї.
Для автоматизації таких процесів можна використовувати скрипт Google AdWords https://developers.google.com/google-ads/scripts/. За допомогою нього Ви зможете автоматизувати:
- пошук ключових фраз з певною частотністю;
- формування оголошень з певними ключовими запитами;
- формування копій всіх оголошень;
- пошук місць розміщень оголошень в КМС Google.
Автоматичне керування ставками
Швидше досягти поставлених цілей і скоротити витрати допоможе автоматизація процесів торгів (білінг). Існують певні платформи, які автоматизують білінг і допомагають отримати найнижчі ціни за клік або транзакцію.
Автоматизація правил
Для підключення скриптів не потрібно наймати програмістів. Ви можете самостійно налаштувати автоматизовані правила. Вони допоможуть вносити зміни в обліковий запис на основі поставлених умов (ставки, бюджет, статус).
Автоматизація тестування оголошень
Для визначення, які оголошення більше привертають увагу користувачів, потрібно проводити тестування. При хорошому зростанні клікабельності по оголошеннях можна домогтися зниження ціни за клік майже в 2 рази. Особливо це може бути застосовано для динамічного ремаркетингу.
Для проведення А/В тестування потрібно володіти великими обсягами даних. Коли PPC-фахівець створює рекламну кампанію, йому доводиться заново налаштувати кожен параметр:
- заголовки;
- тексти;
- ключові запити;
- фотографії;
- дні та години показу;
- пристрої.
Весь процес тестування допоможе спростити інструмент AdBasis. А ще за допомогою нього можна групувати кампанії за різними показниками і вивантажувати основні аналітичні дані.
Автоматичне формування звітів
Формування звітів та аналіз даних - це логічний наступний крок в автоматизації контекстної реклами. Рекомендуємо відрегулювати автоматичне формування і надсилання щомісячних звітів в Google AdWords. Вони дадуть розуміння наскільки ефективні Ваші рекламні кампанії. Це допоможе зробити інструмент Optmyzr. Він також дасть можливість налаштувати ставки і час показу оголошень.
Висновок
Автоматизація бізнес-процесів заощадить не тільки час на виконання одноманітних завдань і ручну настройку кампаній, а й гроші. Таким чином, Ви зможете приділити більше уваги розвитку і пошукам нових каналів просування свого бізнесу.