Як підготувати інтернет-магазин до акцій та розпродажів?
Основні правила підготовки до акцій та розпродажів
Акції та розпродажі в інтернет-магазині чудовий шанс збільшити продажі і дохід.
Запуск ефективного розпродажу — це значний стрес для власників інтернет-магазинів, адже вони в максимально короткі терміни мають підготувати сайт та бізнес до великого збільшення трафіку та продажів.
У цій статті ми опишемо, що треба врахувати перед запуском акцій чи розпродажів.
- Святкові розпродажі готуйте заздалегідь
Покупці починають досліджувати ринок і шукати інформацію набагато раніше свят. Тому готуйтесь наперед і забезпечте, щоб клієнти знаходили саме Вас.
- Створіть планову карту знижок
Таким чином у Вас буде простий план майбутніх розпродажів/акцій. Виберіть список товарів, які будуть брати участь у розпродажі та ціни зі знижкою.
- Завжди має бути план Б:)
Треба бути завжди готовим що щось піде не так — сайт перестане працювати, постачальник не буде здатний забезпечити велику кількість товарів та ін. Продумайте, що Ви будете робити в цьому випадку та складіть план Б.
- Переконайтесь, що сайт здатний впоратись з великим потоком трафіку
Великий потік трафіку може призвести до збою в роботі сайту. Тому потрібно перевірити Ваш хостинг. За допомогою спеціалізованих сервісів можна перевірити навантаження на сервер (LoadImpact, Blitz та ін.).
- Переконайтесь, що Ви здатні опрацьовувати багато замовлень одночасно
Якщо Ви не самі виробляєте продукт, який продаєте, а працюєте через постачальників — переконайтесь, що вони можуть опрацювати великі замовлення.
- Розробіть рекламні банери
Професійна графіка та візуальна подача — чудовий спосіб реклами розпродажів. Найміть дизайнера для розробки банерів.
- Налаштуйте маркетингову компанію в Google Adwords
Врахуйте, що, через високу конкурентність, у свята ціна за клік по рекламі може значно зрости. Тому потрібно буде збільшити бюджет на певні ключові слова, щоб покращити видимість оголошень під час розпродажів.
- Створіть атмосферу очікування
Просте оголошення про розпродаж може не принести очікуваного результату. А от створення атмосфери очікування навколо події дійсно здатне зацікавити велику кількість покупців. Заохочуйте цікавість через e-mail розсилку та соц мережі.
- Організуйте e-mail-розсилку для користувачів, які не завершили покупку
Підключення надсилання електронних листів для користувачів, які залишили кошик здатне значно зменшити показник відмов. Використовуйте переконливий лист, щоб спонукати їх завершити покупку.
- Забезпечте мобільну адаптивність сайту
Мобільний трафік вже давно перевищує десктопний. Наші дослідження показали, що багато замовлень здійснюється саме через мобільні пристрої. Ось чому так важливо забезпечити мобільну адаптивність сайту. Перевірте як виглядає Ваш інтернет-магазин на мобільних пристроях.
- Перевірте свій сайт на зручність використання (юзабіліті)
Протестуйте самі свій сайт — чи зрозуміла структура, чи зручно здійснювати покупки, чи легко знаходити потрібні товари та ін.
- Застосовуйте пікселі відстеження для платної реклами Google Adwords або Facebook
Якщо Ви користуєтесь платною рекламою розмістіть на своєму сайті пікселі відстеження для підключення ремаркетингу для користувачів, які переглядали Ваш сайт.
- Співпрацюйте з тематичними форумами та блогами
Знайдіть форуми та блоги, які відповідають тематиці Вашого інтернет-магазину та залиште на них посилання на свій сайт або рекламу Ваших знижок.
- Організуйте e-mail-маркетингові кампанії
Заздалегідь продумайте і створіть e-mail-листи, які будете розсилати під час розпродажів. Зосередьтеся на просуванні одного найбільш привабливого товару.
- Надавайте переваги лояльним клієнтам
Розпродажі чудовий час для побудови стосунків з клієнтами, які вже здійснювали у Вас покупки. Надайте постійним клієнтам додаткові бонуси — ексклюзивні знижки та ін.
- Розмістіть лічильники зворотнього відліку до закінчення розпродажу або надписів “обмежена кількість”
Це буде спонукати користувачів скоріше здійснити покупку.
- Надайте користувачам швидкий доступ до інформації
Використання онлайн чату спрощує користувачам отримання потрібної інформації. Це напряму вливає на обсяг продажів.
- Підготуйте швидкі та ввічливі відповіді
Під час розпродажів Ви будете отримувати багато запитань від покупців. Продумайте, які Ви будете давати відповіді. Вони повинні бути короткими та лаконічними.
- Підключіть Google Analytics
Налаштування веб-аналітики потрібне всім власникам сайтів. Вона дасть повну картину про трафік та поведінку користувачів на сайті.
- Налаштуйте теплові карти
Теплові карти — це додаткові інструменти для відстеження користувачів. Ви будете знати по чому відвідувачі найчастіше клікають, як переглядають сторінки. Це дасть поняття як треба адаптувати сайт під потреби користувачів.
- Аналізуйте конкурентів
Завжди звертайте увагу на конкурентів. Проаналізуйте їхні ціни, e-mail-розсилку, стратегії маркетингу, діяльність в соц мережах.
- Проаналізуйте отримані результати
Документуйте все, що робите. Робіть скріншоти з коментарями. Така інформація буде Вам орієнтиром на наступний рік та дозволить побачити, що дійсно працює.
Висновок
Рання підготовка та планування — це головні правила успішних розпродажів. Перший розпродаж розглядайте як навчальний досвід.
відповісти