Раніше пошукові системи виводили лише веб-сторінки. Зараз в Google та й в інших пошукових системах є універсальний пошук, який видає інформацію різних типів (новини, картинки, карти, сторінки, книги та ін.), це дає можливість кожному найти потрібну інформацію.
Наприклад, універсальна видача по запиту “розкрутка сайта в Луцьку” має такий вигляд:
Чи можна отримати додатковий трафік з Google Maps для Вашого бізнесу
Щоб користувач максимально легко зміг знайти Ваш сайт по загальних, локальних, низькочастотних запитах варто використовувати доступні інструменти для кожного типу. При розкрутці сайту особливу увагу ми звертаємо на просування в Google Maps (Google Local Business). Це дає можливість, крім додаткового трафіку на сайт, залучити крауд-маркетинг, що впливає на вибір потенційним клієнтом компанії. Якщо компанії нема в локальних запитах, то Ви втрачаєте трафік з цього сегменту. Ще один плюс - якщо Ваша компанія має доставку на певний радіус, то ви не будете відображатись поза цієї місцевості, що захистить Вас від поганих поведінкових факторів.
Тому, просування в Google Maps, безсумнівно, додатковий цільовий трафік для сайту!
Кому актуальне просування в Google Maps?
- якщо цільова аудиторія знаходиться у Вашому місті та клієнти можуть приїхати до Вас в офіс (ресторани, кафе, школи, курси, магазини, стоматології, послуги фотографа, салони краси);
- інтернет-магазинам, якщо цільова аудиторія шукає послуги з вказанням локації (магазин електроніки Луцьк, розкрутка сайтів в Луцьку, продаж телефонів Луцьк і т.п.);
- для підвищення впізнаваності компанії в Інтернеті (банки, страхові компанії, юридичні консультації);
- якщо клієнти телефонують для консультації перед покупкою;
- якщо Ви маєте цільову аудиторію закордоном (готелі, ресторани, та ін.).
На відміну від контекстної реклами, яка має географічний таргетинг для показу, якщо Ваш сайт буде знаходитись в ТОП-10 видачі Google, всі користувачі в будь-якій країні світу побачать Вас.
Кому не актуальне просування в Google Maps?
- компаніям, які не прив'язані до фізичної адреси (портали, інтернет-магазини);
- компаніям, які не прив'язані до адреси та телефону (ігрові портали, онлайн майданчики);
- сегментам бізнесу, для яких фрагмент карти не виводиться в пошуці (в залежності від частотності запитів).
З чого починається розкрутка сайту в Google Maps?
Інформація в Google Maps береться з Google Мій бізнес, таким чином грамотність заповнення інформації в цьому сервісі впливає на видачу в картах Google.
Тому ми налаштовуємо Google Мій бізнес:
- додаємо назву компанії та категорію діяльності;
- додаємо повну точну адресу;
- додаємо стаціонарний номер телефону, який прив'яже фірму до регіону;
- додаємо сайт Вашої компанії. Хороше ранжування Вашого сайту по тематичних запитах у звичайному пошуці просуває карточку в Google Картах і навпаки;
- додаємо час роботи. Потенційним клієнтам буде корисно знати Ваш графік. При наближені державних свят Google дозволяє змінити графік роботи в цей день;
- детально описуємо Вашу компанію. Без зайвих слів та з використанням ключових фраз;
- додаємо логотип, який підвищить впізнаваність компанії;
- додаємо фото. Фотографії інтер'єру, фасаду, співробітників, робочого процесу, продукції, задоволених клієнтів;
- аккаунт Google Мій бізнес має функцію публікації заміток, що дає можливість розповісти про послуги і товари прямо на сторінці видачі;
- додаємо модуль з картою Google на Ваш сайт.
Якщо Вам потрібна допомога по просуванню в Google Maps — звертайтесь в веб-студію Webmaestro!
Приклади нашої розкрутки в Google My Business
Розкрутка SvitKamenu в Google My Business
Розкрутка OmhiAqwa в Google My Business
Розкрутка Kamin24 в Google My Business