Націлювання Instagram реклами
1. На користувачів які уже були на вашому сайті
- реклама товарів - до 10-ти товарів із каталогу сайту, серед яких є як ті що переглядав користувач, так і ті що можуть клієнта зацікавити
- реклама банера, зображення
Приклад товарної реклами в Instagram для сайту DESIGN-TUNING.COM
Реклама у вигляді 10 товарів, які можна прогорнути та перейти на відповідний товар. Налаштовується на користувачів які уже відвідуали сайт, та цікавилися відповідними товарами
2. На цільову аудиторію
Приклад націлювання на користувача якого цікавлять брендові товари:
- чоловіки, жінки
- вік від 20 до 35 років
- проживає в місті з населенням більше 500 тис. - Києві, Львові, Дніпрі, Харкові, ...
- користується Iphone
- Мають дітей віком 3 років
- Збираються у відпустку
- Нещодавно були за кордоном
- Часто купують онлайн
- ...
3. На схожу аудиторію
На сайті здійснили покупку 100 користувачів, система аналізує профіль цих користувачів що здійснювали конверсію і показується користувачам, поведінка та вподобання яких максимально схожа до вищезгаданої аудиторії. Тобто система сама ефективно підбирає потенційну, цільову аудиторію, яку може зацікавити ваша пропозиція.
4. На визначену аудиторію
Націлювання на аудиторію із заздалегідь відомим номером телефону, e-mail або їхньої назви (ID) у соціальні мережі.
Приклад банерної реклами в Instagram для сайту Sandal.ua
Інші ефективні види реклами для бізнесу
#Ефективна_Instagram_Реклама_для_Бізнесу #Instagram_Реклама