Комплексне просування інтернет-магазина:
- аналіз конкурентів в пошуковій видачі
- розробка індивідуальної стратегії
- складання семантичного ядра
- розробка Seo-структури
- SEO-оптимізація (внутрішня та зовнішня)
- публікація товарів в прайс-агрегатори
- переведення сайту на HTTPS
- контент-маркетинг
- збільшення кількості посилань на сайт LinkBuilding (крауд-маркетинг)
- Seo-аудит
- Seo-копірайтинг
- налаштування веб-аналітика
- аналіз та покращення юзабіліті (комерційних факторів)
- створення і налаштування Youtube-каналу
- та ін.
Інтернет-магазин Садотехніка розкручувався з нуля і на сьогодні займає одні з ведучих позицій по продажу садового обладнання в Україні. Понад 1000 ключових запитів виведено в Топ-5, понад 5000 — в Топ-10 Google. Ріст продаж склав 100%.
Давайте розглянемо детальніше, що саме ми робили.
Seo-просування Sadotehnika
Для підняття сайту у пошуковій видачі і збільшення органічного трафіку було здійснене комплексне пошукове просування інтернет-магазину.
Аналіз
- Аналіз ринку та конкурентів
Ми здійснили аналіз конкурентів Садотехніки у пошуковій видачі по наступних показниках:- пошуковий трафік
- вік домену
- кількість проіндексованих сторінок
- зовнішні посилання
- зручність використання (юзабіліті)
- наявність адаптивності
- швидкість завантаження
- Технічний Seo-аудит
Сайт був ретельно перевірений на наявність технічних помилок і відповідність вимогам пошукових систем.
Аналіз відбувався по наступних показниках:- аналіз структури сайту
- внутрішній аналіз сайту
- наявність фільтрів чи санкцій пошукових систем
- аналіз мета-тегів (Title, Descriptions, тегів заголовків, alt-текст зображень)
- аналіз на унікальність і переспам текстів
- аналіз технічних характеристик (robots.txt, sitemap.xml, валідність коду, семантична розмітка, швидкість завантаження сторінок, сторінок 404, 302, 301)
- аналіз зовнішніх посилань. Всі знайдені недоліки були виправлені.
- Usability-аналіз (комерційні фактори)
- досліджена поведінка користувачів на сайті
- виявлені проблемні місця, що заважали користувачам орієнтуватись на сайті та здійснювати покупки
- виправлені знайдені недоліки (організована зручна внутрішня перелінковка сторінок, оптимізована структура сайту та навігація, розроблена адаптивна мобільна версія сайту).
Seo-оптимізація
Наступним етапом була оптимізація сайту і підняття його в пошуковій видачі.
Внутрішня оптимізація
- Зібрали і регулярно розширюємо семантику
- Кластеризували ключові фрази і на основі цього розробили Seo-структуру сайту
- Виконали чималий обсяг роботи для досягнення максимальної швидкодії сайту. Результатом чого стали високі показники швидкості завантаження сторінок.
- Розробили контент-маркетингову стратегію та написали оптимізовані тексти
- Налаштували пагінацію для сторінок
- Грамотно склали robots.txt та sitemap.xml
- Здійснили внутрішня перелінковку сторінок сайту за допомогою різноманітних модулів (Переглянуті товари, Рекомендовані товари та ін.)
- Перевели сайт на безпечний HTTPS протокол
- Підключили та налаштували Google Analytics i Google Wеbmasters
- Збільшили швидкість завантаження сторінок сайту
- Адаптували під мобільні пристрої
Зовнішня оптимізація
- Зареєстрували сайт в тематичних каталогах
- Додали товарні оголошення на тематичних ресурсах
- Отримали посилання з соц мереж
- Отримали посилання з сайтів партнерів
- Крауд-маркетинг (ссилки з тематичних форумів)
Результат
Збільшили тривалість сеансу та знизили показник відмов
Збільшили кількість ключових фраз в ТОПі пошукових систем
Підняли авторитет сайту в очах пошуковиків, шляхом збільшення зовнішніх посилань. Покращили видимість сайту
Збільшили кількість нових сеансів
Підвищили коефіцієнт конверсії (продажів)