Комплексне просування інтернет-магазина:
- аналіз конкурентів в пошуковій видачі
 - розробка індивідуальної стратегії
 - складання семантичного ядра
 - розробка Seo-структури
 - SEO-оптимізація (внутрішня та зовнішня)
 - публікація товарів в прайс-агрегатори
 - переведення сайту на HTTPS
 - контент-маркетинг
 - збільшення кількості посилань на сайт LinkBuilding (крауд-маркетинг)
 - Seo-аудит
 - Seo-копірайтинг
 - налаштування веб-аналітика
 - аналіз та покращення юзабіліті (комерційних факторів)
 - створення і налаштування Youtube-каналу
 - та ін.
 
Інтернет-магазин Садотехніка розкручувався з нуля і на сьогодні займає одні з ведучих позицій по продажу садового обладнання в Україні. Понад 1000 ключових запитів виведено в Топ-5, понад 5000 — в Топ-10 Google. Ріст продаж склав 100%.

Давайте розглянемо детальніше, що саме ми робили.
Seo-просування Sadotehnika
Для підняття сайту у пошуковій видачі і збільшення органічного трафіку було здійснене комплексне пошукове просування інтернет-магазину.
Аналіз
- Аналіз ринку та конкурентів
Ми здійснили аналіз конкурентів Садотехніки у пошуковій видачі по наступних показниках:- пошуковий трафік
 - вік домену
 - кількість проіндексованих сторінок
 - зовнішні посилання
 - зручність використання (юзабіліті)
 - наявність адаптивності
 - швидкість завантаження
 
 - Технічний Seo-аудит
Сайт був ретельно перевірений на наявність технічних помилок і відповідність вимогам пошукових систем.
Аналіз відбувався по наступних показниках:- аналіз структури сайту
 - внутрішній аналіз сайту
 - наявність фільтрів чи санкцій пошукових систем
 - аналіз мета-тегів (Title, Descriptions, тегів заголовків, alt-текст зображень)
 - аналіз на унікальність і переспам текстів
 - аналіз технічних характеристик (robots.txt, sitemap.xml, валідність коду, семантична розмітка, швидкість завантаження сторінок, сторінок 404, 302, 301)
 - аналіз зовнішніх посилань. Всі знайдені недоліки були виправлені.
 
 - Usability-аналіз (комерційні фактори)
- досліджена поведінка користувачів на сайті
 - виявлені проблемні місця, що заважали користувачам орієнтуватись на сайті та здійснювати покупки
 - виправлені знайдені недоліки (організована зручна внутрішня перелінковка сторінок, оптимізована структура сайту та навігація, розроблена адаптивна мобільна версія сайту).
 
 
Seo-оптимізація
Наступним етапом була оптимізація сайту і підняття його в пошуковій видачі.
Внутрішня оптимізація
- Зібрали і регулярно розширюємо семантику
 - Кластеризували ключові фрази і на основі цього розробили Seo-структуру сайту
 - Виконали чималий обсяг роботи для досягнення максимальної швидкодії сайту. Результатом чого стали високі показники швидкості завантаження сторінок.

 - Розробили контент-маркетингову стратегію та написали оптимізовані тексти
 - Налаштували пагінацію для сторінок
 - Грамотно склали robots.txt та sitemap.xml
 - Здійснили внутрішня перелінковку сторінок сайту за допомогою різноманітних модулів (Переглянуті товари, Рекомендовані товари та ін.)
 - Перевели сайт на безпечний HTTPS протокол
 - Підключили та налаштували Google Analytics i Google Wеbmasters
 - Збільшили швидкість завантаження сторінок сайту
 - Адаптували під мобільні пристрої
 

Зовнішня оптимізація
- Зареєстрували сайт в тематичних каталогах
 - Додали товарні оголошення на тематичних ресурсах
 - Отримали посилання з соц мереж
 - Отримали посилання з сайтів партнерів
 - Крауд-маркетинг (ссилки з тематичних форумів)
 
Результат
Збільшили тривалість сеансу та знизили показник відмов
 
Збільшили кількість ключових фраз в ТОПі пошукових систем

Підняли авторитет сайту в очах пошуковиків, шляхом збільшення зовнішніх посилань. Покращили видимість сайту
.png)
.png)
Збільшили кількість нових сеансів

Підвищили коефіцієнт конверсії (продажів)