Одним із ключових інструментів для максимального залучення потенційних покупців та цільової аудиторії загалом - контекстна реклама. В деяких випадка такий підхід до ведення бізнесу являється єдиним можливим та найбільш результативним. А для інших сайтів контекстна реклама стане відмінним доповнення до SEO просування.
Результати рекламної кампанії
Налаштування контекстної реклами для інтернет магазину Kamin24 дало масу позитивних результатів. Загалом ми досягнули чимало конверсій, забезпечили хороші поведінкові фактори:
- Інтегровано тег ремаркетингу AdWords
- Налаштовано відслідковування конверсій
- Підібрано ключові запити
- Ключові запити кластеризовано та розбито по різним групам оголошень
- Опрацьовано базу мінус-слів
- Мінімізовано ціну за перехід
- Налаштовано розширення оголошень
Перед початком запуску реклами, важливо вірно проаналізувати конкурентів. Такий підхід ще перед початком дозволить визначити необхідний акцент.
Після отримання перших конверсій, проаналізовано шлях їх досягнення
Також найбільш активні години
Завдяки належному розподіленню ключових слів по групам оголошень та налаштуванню додаткових розширень в оголошеннях зменшили ціну за клік на 30%
Приклади оголошень