Faq
Збільшення продажів за допомогою контекстної реклами
Зараз не знайти жодного власника інтернет-магазину, який хоча б раз не замислювався про контекстну рекламу.
Контекстна реклама - ефективний і швидкий інструмент для залучення покупців.
У яких випадках краще вдатися до контекстної реклами?
Контекстна реклама буде найкращим варіантом, якщо Вам терміново потрібно продати продукти, які швидко псуються, або залишки на складі.
Якщо Ви плануєте продавати товари завжди і стати лідером в ніші, то однієї контекстної реклами буде замало. В такому випадку Вам знадобиться власний надійний сайт, його розвиток і розкрутка (унікальні тексти, зовнішня і внутрішня оптимізація).
За допомогою контекстної реклами легко можна опинитися на першій сторінці пошукової видачі навіть не маючи сайту, не займаючись пошуковою оптимізацією, без написання унікального контенту. Вам буде потрібно лише написати оголошення і оплатити гроші за кліки по них.
Найпопулярнішим сервісом, який надає послуги з розміщення контекстної реклами є Google Ads (AdWords). Ваші оголошення можуть показуватися на мільйонах майданчиках по всьому світу. Звичайно, якщо Ви націлені на жителів конкретного регіону, то зможете налаштувати показ оголошень саме на них.
Переваги контекстної реклами:
- Ваші оголошення побачать лише зацікавлені люди;
- результат не змусить себе довго чекати;
- гроші знімаються тільки за кліки по оголошеннях (не за покази);
- Ви самі визначаєте денний бюджет і ціну за клік.
Важливо правильно підібрати ключові слова для рекламної кампанії, інакше вона не буде ефективною.
Якщо у Вас немає часу розбиратися в тонкощах налаштування контекстної реклами - довірте це фахівцям нашої веб-студії Webmaestro!
Стратегія налаштування ефективної контекстної реклами
- Визначте свою цільову аудиторію
Ви повинні добре знати потреби і переваги своїх потенційних покупців і активно взаємодіяти з ними.
Хто Ваші клієнти?
Що вони очікують отримати купуючи Ваш товар/послугу?
На основі цих даних уважно складіть список ключових слів і мінус-слів.
- Проаналізуйте своїх конкурентів
Вивчіть рекламні оголошення конкурентів в ніші. Знайдіть їхні слабкі місця і сформуйте своє УТП (унікальну торгову пропозицію). Наприклад, якщо конкуренти надають безкоштовну доставку і низькі ціни, запропонуйте покупцям знижки і гарантію.
А ще додайте розширення до оголошень (адреса, номер телефону, додаткові посилання, назва категорії).
- Сформулюйте правильний заголовок
Найбільш клікабельні оголошення з такими заголовками:
- ключове слово + місто;
- ключове слово + ціна;
- ключове слово + перевага ("акція", "знижка", "бонус").
Сервіс Google Ads дозволяє використовувати динамічні ключові слова. Наприклад, динамічна вставка має вигляд:
{Keyword: Смартфони Луцьк}
Коли користувач введе в пошук "Купити смартфон", то заголовок оголошення матиме вигляд:
Купити смартфон: Смартфони Луцьк
- Зацікавте потенційних покупців
У тексті оголошення опишіть головні переваги своїх товарів/послуг. Вкажіть ціни або ціновий діапазон на товари/послуги. Будь-які цифри в оголошенні сприймаються позитивно і підвищують лояльність.
Добре працює таймер зворотного відліку, який повідомляє про закінчення дії акції/знижки. - Додайте емоцій!
Надайте рекламі позитивний емоційний фон за допомогою використання описових прикметників. Уникайте двозначності. Спонукайте до дії - використовуйте заклики "Купіть!", "Замовте!", "Телефонуйте!" і т.д.
- Додаткові рекомендації
Тестуйте і аналізуйте свої оголошення. Вносьте правки. Тільки так Ви зрозумієте своїх клієнтів і побачите їхні смаки!
Висновок
Наші PPC-фахівці володіють багаторічним досвідом і знають як правильно налаштувати контекстну рекламу для будь-якої ніші (автозапчастини, медичні послуги, юридичні послуги, одяг, взуття та багато іншого). Якщо звернетесь до нас - Ваш рекламний бюджет не буде злитий даремно! Ви отримаєте цільовий трафік і конверсії!
відповісти
відповісти