Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Faq

⭐️ Як поділяються сайти з технічної точки зору?
Сайти можуть відрізнятись між собою також і з технічної точки зору: самописні (php-сайти), сайти на CMS («двіжках»), flash-сайти.
⭐️ Які сайти відносять до інформаційних?
До інформаційних відносять сайти: новинні портали, статейники, відеосайти, довідники, каталоги, сервіси, файлообмінники, сайти для завантаження файлів і т.д.
⭐️ Які сайти відносять до комерційних?
Думаємо, що тут все зрозуміло. Комерційні сайти − це сайти, які приносять прямий прибуток, тобто на них можна щось купити, замовити, отримати платну консультацію. До таких сайтів відносяться: інтернет-магазини, каталоги товарів, сайти послуг, односторінкові сайти, візитки, онлайн-сервіси.
⭐️ Що таке соціальні сайти?
Соціальні сайти відвідують користувачі заради спілкування. Це, наприклад, соціальні мережі та форуми.

Види сайтів та їхній функціонал + ІНФОГРАФІКА

10 хв. 04-09-2020

На сьогоднішній час власний інтернет-ресурс — одна із основних умов ведення успішного бізнесу. Але, іноді буває складно визначити, який саме сайт Вам більше підходить.

У даній статті ми розповімо про види сайтів, цільову аудиторію, призначення та можливості кожного з них, а також наведемо приклади. Ця інформація знадобиться тим, хто хоче вести бізнес в мережі, але не знає який сайт вибрати.

Як вибрати вид сайту 

Які існують різновиди сайтів?

Офіційної класифікації веб сайтів немає, але є відмінні характеристики.

Інфографіка Види сайтів

Інфографіка Види сайтів 

Landing Page (односторінковий сайт) = спонукання вчинити дію

Розробляється Лендінг Пейдж (посадкова сторінка)  для спонукання відвідувачів купити певний товар/послугу, оформити підписку і т.д.
Бувають 3 видів: цільові, рекламні, вірусні. Лендінгами можуть бути як окремі сайти, так і прикріплені до основного сайту.

Можливості Landing Page

  • інструмент для розкрутки і реклами старих товарів/послуг;
  • інструмент для розкрутки і тестування нових товарів/послуг;
  • інструмент для створення бази підписників;
  • підвищення конверсії ресурсу;
  • диференціація цільової аудиторії.

Макет односторінкового сайту

Макет LandingPage 

Сайт-візитка = довідник компанії

Сайт-візитка виступає в ролі довідника компанії і повинен містити тільки важливу і конкретну інформацію — контакти, сфера діяльності та інтереси, перелік товарів або послуг. Не потрібно наповнювати візитку неактуальною для клієнтів або партнерів інформацією.

Можливості сайту-візитки

  • інструмент для захоплення нової аудиторії;
  • економія коштів;
  • швидке створення;
  • найкраще підходить для компаній, які здійснюють свою діяльність не в мережі Інтернет.

Приклад сайту-візитки: Студія Розважайко

Приклад сайту-візитки 

Корпоративний сайт = представництво в мережі

Обов'язковий атрибут ведення будь-якого виду бізнесу. Такі сайти сформують авторитет компанії, залучать нових клієнтів, розширять ринок збуту, допоможуть оперативно отримати дані про ціни товарів або послуг в зручному вигляді. А якщо додати функціонал здійснення покупки, то це збільшить прибутковість.

Можливості корпоративного сайту

  • підтвердження серйозності і перспективності;
  • репрезентація компанії;
  • найоптимальніший спосіб реклами;
  • зручність доступу до комерційної інформації.

Приклад корпоративного сайту: будівельна компанія ЛДБК

Сайт ЛДБК

Промо-сайт = чудовий інструмент реклами

Добре підійде для організації рекламної кампанії певного товару/послуги/заходу. Структура промо-сайту схожа на рекламний буклет і повинна привертати увагу потенційних покупців. Тут можна дати відомості, яких немає в рекламному оголошенні на сторінці газети чи журналу, відеоролику, радіореклами. Промо-сайт має не більше 10 сторінок. На них розміщують дані про: фірму, сферу діяльності, товари/послуги, контакти, акції, новини та ін.

Можливості промо-сайту

  • прямий вплив на цільових клієнтів;
  • донесення максимально повних відомостей про товар/послугу;
  • ефективна реклама компанії і її товарів/послуг.

Приклад промо-сайту: ТзОВ Світ каменю

Промо-сайт приклад 

Інтернет-магазин = прямі продажі

Повинен володіти зручністю і функціональністю. Важливо забезпечити: легкий пошук продуктів, просту відправку товарів в кошик, швидке здійснення покупки, вибір варіантів оплати і способів доставки. Інтернет-магазин значно зменшить витрати на оренду приміщення для продажів і на зарплати співробітникам. Ще плюси: величезне охоплення цільових користувачів, безмежний вибір товарів, аналіз потреб клієнтів.

Можливості інтернет-магазину

  • розширення ринку для збуту продукції;
  • захват великої цільової аудиторії;
  • скорочення матеріальних витрат;
  • особистий кабінет;
  • вибір способу оплати;
  • вибір способу доставки;
  • можливість синхронізації з 1С;
  • система накопичення бонусів, знижок;
  • автоматизація всіх процесів;
  • можливість підключити аналітику для контролю показників прибутковості.

Приклад інтернет-магазину: Dodomy

Приклад інтернет-магазину меблів Додому

Замовити інтернет-магазин

Іміджевий сайт = позитивне враження про власника

Такі сайти замовляють великі, середні і невеликі компанії, приватні особи. Мають презентабельний «дорогий» зовнішній вигляд. Уже з головної сторінки відвідувач повинен зрозуміти, що власник сайту успішна людина і потрібно співпрацювати з ним. Для цього використовуються: цікаві рішення, презентабельний фірмовий стиль, 3D графіка, колажі, flash анімація та ін. Головне дотримуватися правильного співвідношення креативу і зручності у використанні.

Можливості іміджевого сайту

  • по функціональності схожий на сайт-візитку;
  • формує авторитет власника;
  • сприяє залученню нових клієнтів;
  • формує позитивне враження.

Приклад іміджевого сайту співачки Ірини Білик

Приклад іміджевого сайту 

Сайт-портал = максимальна кількість корисної інформації

На порталах можна розміщувати багато корисної та цікавої інформації: блоги, новини, сервіси, голосування, мультимедійна інформація та ін.

Бувають 2 видів: корпоративні портали та інформаційні портали. Перші орієнтуються на співробітників і партнерів певної компанії, інші — на всіх користувачів Інтернету.

Бізнес-портал зазвичай має такі розділи: опис компанії, новини, огляди, довідка, консультації, підписка на розсилку, реклама та ін.

Можливості сайту-порталу

  • самопросування в пошуці і соц мережах (за рахунок регулярного поповнення контенту);
  • додатковий дохід за рахунок розміщення реклами;
  • чудовий майданчик для віддаленої роботи декількох учасників.

Приклад новинного порталу ТСН

Приклад новинного порталу 

On-line сервіс = полегшення роботи і економія часу

Такі сайти використовуються для багатьох цілей: грошових операцій, спілкування, зберігання, редагування, публікації інформації та ін. Онлайн сервіси діляться на наступні групи: інформаційно-пошукові, соціальні, сервіси покупок, банківські, дорожні. При створенні онлайн-сервісу велику увагу слід приділяти інтерфейсу, зручності і можливості завантаження з різних пристроїв.

Можливості On-line сервісу

  • спрощення робіт;
  • економія часу користувачів;
  • доповнення основного сайту компанії.

Приклад онлайн-сервісу Google Drive

Приклад онлайн-сервісу 

Сайт-каталог = електронний каталог продукції

Сайт-вітрина (каталог) містить детальну інформацію про компанію та електронний каталог її товарів/послуг. Відвідувачі можуть подивитися прайс-листи, опис товарів/послуг, фотографії і зробити покупку.

Можливості сайт-каталогу

  • продумана структура;
  • повна інформації про товари/послуги компанії;
  • оформлення замовлення;
  • розширений пошук по каталогу;
  • можливість порівнювати товари;
  • додатковий функціонал (коментарі, оцінки і т.д.);
  • збільшення продажів.

Приклад сайту-каталога: компанія Дахфасад

Сайт Дахфасад 

Сайт-форум = самогенерований контент

Такий сайт може існувати окремо, або як розділ іншого ресурсу. Зазвичай створюється на піддомені основного сайту і є інтерактивним ресурсом для спілкування людей. Форуми — це сайти з самогенерованим контентом, тобто користувачі самі створюють контент.

Можливості форуму

  • форум+емейл-розсилка = значне зростання трафіку;
  • унікальний безкоштовний контент, який створюють самі користувачі;
  • відмінний інструмент для маркетингового аналізу ринку;
  • об'єднання користувачів за спільними інтересами;
  • самопросування.

Приклад сайту-форума Searchengines.guru

Приклад сайту-форума 

Також, для більшої наглядності, рекомендуємо ознайомитися з відео «Види сайтів»:

Висновок

Тепер Ви самі можете визначити, який сайт Вам більше підходить і для яких завдань він буде використовуватися. У будь-якому випадку, веб-сайт незалежно від свого виду здатний приносити прибуток. А замовити розробку сайту будь-якого виду і функціоналу Ви можете в нашому digital-агентству Webmaestro!

Коментарі
Юрій
27-10-2018
Чим відрізняється інтернет-магазин від сайту-каталогу?
відповісти
WebMaestro
27-11-2018
Інтернет-магазин можна легко відрізнити від сайту-каталогу наявністю Корзини замовлення.
відповісти
Ігор
18-05-2019
Ви розробляєте інтернет-магазини?
відповісти
WebMaestro
20-05-2019
Так. Розробка інтернет-магазинів головний напрямок нашої роботи. Детальніше на сторінці: https://webmaestro.com.ua/ua/internet-mahazyn/
відповісти
Andrew
22-11-2019
Що краще створити - сайт-каталог чи інтернет-магазин? Що більш прибуткове?
відповісти
WebMaestro
29-11-2019
Рекомендуємо надати перевагу інтернет-магазину, оскільки він являється повнофункціональним інструментом продажів.
відповісти
Александр
03-01-2020
Все сайты различаются своими функциональными возможностями, выполняемым задачам, назначением и прочими техническими и не только характеристиками. Конечно, любая классификация в некоторой степени условна, так как сайты, казалось бы, разных видов зачастую могут иметь некоторое сходство. Более того, на практике нередко можно встретить комбинированные веб сайты.
відповісти

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:
facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?