Faq
Види сайтів та їхній функціонал + ІНФОГРАФІКА
- Які існують різновиди сайтів?
- Landing Page (односторінковий сайт) = спонукання вчинити дію
- Сайт-візитка = довідник компанії
- Корпоративний сайт = представництво в мережі
- Промо-сайт = чудовий інструмент реклами
- Інтернет-магазин = прямі продажі
- Іміджевий сайт = позитивне враження про власника
- Сайт-портал = максимальна кількість корисної інформації
- On-line сервіс = полегшення роботи і економія часу
- Сайт-каталог = електронний каталог продукції
- Сайт-форум = самогенерований контент
- Висновок
На сьогоднішній час власний інтернет-ресурс — одна із основних умов ведення успішного бізнесу. Але, іноді буває складно визначити, який саме сайт Вам більше підходить.
У даній статті ми розповімо про види сайтів, цільову аудиторію, призначення та можливості кожного з них, а також наведемо приклади. Ця інформація знадобиться тим, хто хоче вести бізнес в мережі, але не знає який сайт вибрати.
Які існують різновиди сайтів?
Офіційної класифікації веб сайтів немає, але є відмінні характеристики.
Інфографіка Види сайтів
Landing Page (односторінковий сайт) = спонукання вчинити дію
Розробляється Лендінг Пейдж (посадкова сторінка) для спонукання відвідувачів купити певний товар/послугу, оформити підписку і т.д.
Бувають 3 видів: цільові, рекламні, вірусні. Лендінгами можуть бути як окремі сайти, так і прикріплені до основного сайту.
Можливості Landing Page
- інструмент для розкрутки і реклами старих товарів/послуг;
- інструмент для розкрутки і тестування нових товарів/послуг;
- інструмент для створення бази підписників;
- підвищення конверсії ресурсу;
- диференціація цільової аудиторії.
Макет односторінкового сайту
Сайт-візитка = довідник компанії
Сайт-візитка виступає в ролі довідника компанії і повинен містити тільки важливу і конкретну інформацію — контакти, сфера діяльності та інтереси, перелік товарів або послуг. Не потрібно наповнювати візитку неактуальною для клієнтів або партнерів інформацією.
Можливості сайту-візитки
- інструмент для захоплення нової аудиторії;
- економія коштів;
- швидке створення;
- найкраще підходить для компаній, які здійснюють свою діяльність не в мережі Інтернет.
Приклад сайту-візитки: Студія Розважайко
Корпоративний сайт = представництво в мережі
Обов'язковий атрибут ведення будь-якого виду бізнесу. Такі сайти сформують авторитет компанії, залучать нових клієнтів, розширять ринок збуту, допоможуть оперативно отримати дані про ціни товарів або послуг в зручному вигляді. А якщо додати функціонал здійснення покупки, то це збільшить прибутковість.
Можливості корпоративного сайту
- підтвердження серйозності і перспективності;
- репрезентація компанії;
- найоптимальніший спосіб реклами;
- зручність доступу до комерційної інформації.
Приклад корпоративного сайту: будівельна компанія ЛДБК
Промо-сайт = чудовий інструмент реклами
Добре підійде для організації рекламної кампанії певного товару/послуги/заходу. Структура промо-сайту схожа на рекламний буклет і повинна привертати увагу потенційних покупців. Тут можна дати відомості, яких немає в рекламному оголошенні на сторінці газети чи журналу, відеоролику, радіореклами. Промо-сайт має не більше 10 сторінок. На них розміщують дані про: фірму, сферу діяльності, товари/послуги, контакти, акції, новини та ін.
Можливості промо-сайту
- прямий вплив на цільових клієнтів;
- донесення максимально повних відомостей про товар/послугу;
- ефективна реклама компанії і її товарів/послуг.
Приклад промо-сайту: ТзОВ Світ каменю
Інтернет-магазин = прямі продажі
Повинен володіти зручністю і функціональністю. Важливо забезпечити: легкий пошук продуктів, просту відправку товарів в кошик, швидке здійснення покупки, вибір варіантів оплати і способів доставки. Інтернет-магазин значно зменшить витрати на оренду приміщення для продажів і на зарплати співробітникам. Ще плюси: величезне охоплення цільових користувачів, безмежний вибір товарів, аналіз потреб клієнтів.
Можливості інтернет-магазину
- розширення ринку для збуту продукції;
- захват великої цільової аудиторії;
- скорочення матеріальних витрат;
- особистий кабінет;
- вибір способу оплати;
- вибір способу доставки;
- можливість синхронізації з 1С;
- система накопичення бонусів, знижок;
- автоматизація всіх процесів;
- можливість підключити аналітику для контролю показників прибутковості.
Приклад інтернет-магазину: Dodomy
Іміджевий сайт = позитивне враження про власника
Такі сайти замовляють великі, середні і невеликі компанії, приватні особи. Мають презентабельний «дорогий» зовнішній вигляд. Уже з головної сторінки відвідувач повинен зрозуміти, що власник сайту успішна людина і потрібно співпрацювати з ним. Для цього використовуються: цікаві рішення, презентабельний фірмовий стиль, 3D графіка, колажі, flash анімація та ін. Головне дотримуватися правильного співвідношення креативу і зручності у використанні.
Можливості іміджевого сайту
- по функціональності схожий на сайт-візитку;
- формує авторитет власника;
- сприяє залученню нових клієнтів;
- формує позитивне враження.
Приклад іміджевого сайту співачки Ірини Білик
Сайт-портал = максимальна кількість корисної інформації
На порталах можна розміщувати багато корисної та цікавої інформації: блоги, новини, сервіси, голосування, мультимедійна інформація та ін.
Бувають 2 видів: корпоративні портали та інформаційні портали. Перші орієнтуються на співробітників і партнерів певної компанії, інші — на всіх користувачів Інтернету.
Бізнес-портал зазвичай має такі розділи: опис компанії, новини, огляди, довідка, консультації, підписка на розсилку, реклама та ін.
Можливості сайту-порталу
- самопросування в пошуці і соц мережах (за рахунок регулярного поповнення контенту);
- додатковий дохід за рахунок розміщення реклами;
- чудовий майданчик для віддаленої роботи декількох учасників.
Приклад новинного порталу ТСН
On-line сервіс = полегшення роботи і економія часу
Такі сайти використовуються для багатьох цілей: грошових операцій, спілкування, зберігання, редагування, публікації інформації та ін. Онлайн сервіси діляться на наступні групи: інформаційно-пошукові, соціальні, сервіси покупок, банківські, дорожні. При створенні онлайн-сервісу велику увагу слід приділяти інтерфейсу, зручності і можливості завантаження з різних пристроїв.
Можливості On-line сервісу
- спрощення робіт;
- економія часу користувачів;
- доповнення основного сайту компанії.
Приклад онлайн-сервісу Google Drive
Сайт-каталог = електронний каталог продукції
Сайт-вітрина (каталог) містить детальну інформацію про компанію та електронний каталог її товарів/послуг. Відвідувачі можуть подивитися прайс-листи, опис товарів/послуг, фотографії і зробити покупку.
Можливості сайт-каталогу
- продумана структура;
- повна інформації про товари/послуги компанії;
- оформлення замовлення;
- розширений пошук по каталогу;
- можливість порівнювати товари;
- додатковий функціонал (коментарі, оцінки і т.д.);
- збільшення продажів.
Приклад сайту-каталога: компанія Дахфасад
Сайт-форум = самогенерований контент
Такий сайт може існувати окремо, або як розділ іншого ресурсу. Зазвичай створюється на піддомені основного сайту і є інтерактивним ресурсом для спілкування людей. Форуми — це сайти з самогенерованим контентом, тобто користувачі самі створюють контент.
Можливості форуму
- форум+емейл-розсилка = значне зростання трафіку;
- унікальний безкоштовний контент, який створюють самі користувачі;
- відмінний інструмент для маркетингового аналізу ринку;
- об'єднання користувачів за спільними інтересами;
- самопросування.
Приклад сайту-форума Searchengines.guru
Також, для більшої наглядності, рекомендуємо ознайомитися з відео «Види сайтів»:
Висновок
Тепер Ви самі можете визначити, який сайт Вам більше підходить і для яких завдань він буде використовуватися. У будь-якому випадку, веб-сайт незалежно від свого виду здатний приносити прибуток. А замовити розробку сайту будь-якого виду і функціоналу Ви можете в нашому digital-агентству Webmaestro!
відповісти
відповісти
відповісти
відповісти
відповісти
відповісти
відповісти